Jump to content

Kaplan007

Uživatel
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Zpětné shlédnutí na cihle v pohodě funguje, menu zase asi o chlup rychlejší a konečně čeština v teletextu. Že by konečně krok kupředu?
  2. Občas se mi ztratí signál HDMI. Chvíli černá obrazovka a po chvilce vždy zase naskočí. Setkal se s tím někdo? Nevím jestli to nemůže být TV, ale HDMI signál z jiných zdrojů je ok. Mám starou plazmu Panasonic Viera. Zkoušel jsem všechny HDMI vstupy, měnil jsem kabel a stále žádné zlepšení.
  3. Ahaaaa.... Tak ona cihla zatím asi tuto funkci nepodporuje. Jak jinak... Ví se kdy bude tato funkce dostupná?
  4. Za jak dlouho po aktivaci je zpětně zhlédnutí funkční? Ani po 8mi hodinách nefunkční.
  5. Požádal jsem si o aktivaci wifree, píšou, že do 10 dnů bude požadavek zpracován, čekám již 3 týdny a nic... a jinak jsem zatím nikde ve městě na wifree nenarazil.
  6. Napíšout ti: "Zkoušel jste to vypnout a zapnout?"
  7. Už to mám. Jen mě zmátlo, že čísla kanálů zůstanou původní. Pro mě je řazení kanálů nutnost, kterou doufám dodají v nejbližším updatu. Jinak jsem se zařízením vcelku spokojen. Jen My Prime zatím zklamání, ale je nutné si uvědomit, že služba běží měsíc. Za rok může být úplně někde jinde.
  8. Vybral jsem si oblíbené programy. Jak přepnu programovou nabídku, aby se mi zobrazovali pouze oblíbené? Nemůžu se k tomu dohrabat. Podle manuálu by to mělo být v akční nabídce, ale tam mám pouze přidat/odebrat program z oblíbených.
  9. Je to 100% modemem. Mě na to pomůže téměř vždy hard reset. A vypozoroval jsem, že to spadne přesně ve chvíli, kdy zapnu noťas a on se přes wifi připojí k modemu. V ten moment se modem restartuje a naběhne pouze 1 kanál. Někdy to neudělá třeba za celý týden a někdy 2x za den. Nechápu, jestli na to může mít wifi signál nějaký vliv. Zkoušel jsem všechno možné nastavení modemu a nic. Na dálku mi testovali modem když byly padlé kanály a konstatovali, že z jejich strany je vše v pořádku. Že mi můžou jedině poslat technika. Zvážím výměnu modemu.
  10. Já dyž jim volal tak to vypadalo, že o takovém problému ještě neslyšeli. A taky že prý mám špatně zapojený kabel a podobné hovadiny... Asi to bude ale na výměnu modemu. Btw. jak funguje výměna modemu pokud jsem ho od nich koupil za 2000,-? Vymění mi ho z fleku nebo ho musím řádně reklamovat?
  11. Nevíte co může způsobovat výpadky down/up stream kanálů? Obrázek na níže uvedeném odkazu. Je potřeba hard reset zařízení (někdy několikrát) a pak zase naskočí všech 8 down a 3 ze 4 upstream kanálů. http://photo.uloziste.com/?fotka=d70533 ... 135&size=3
  12. Normálně jsou hodnoty Power Level 2-4 dBvM a Signal to Noise Radio přes 40 dB na každém kanálu (na všech 8mi kanálech). A jak už jsem psal, pomůže jen hard reset zařízení (do továrního nastavení). A stává se to ikdyž po resetu nic v nastavení neměním (ani zabezpečení).
  13. Mám net od UPC 120MBps, modem Cisco 3925. Vše běhá jak má, rychlost v pohodě, ale jednou za čas z neznámých příčin spadnou všechny Downstream a Upstream kanály kromě jednoho. Na jeden Downstream kanál z toho dostanu max 40MBps. Kontrolka DS na modemu svítí oranžově. Nepomůže vypnutí zapnutí, pomůže jen reset zařízení do továrního nastavení. Nevíte někdo co to může způsobovat?
  14. Aha, mám k routeru připojeno více zařízení. Multimediální centrum, blue ray přehrávač, stolní PC a notebook a tsačí tedy aby jediné zařízení mělo 100MBps kartu a už se rozsvítí oranžově?
  15. U tohoto modemu mi stále svítí dioda DS oranžově. Po zapnutí se rozsvítí zeleně, ale po chvíli změní barvu na oranžovou. Vše se zdá, že běhá jak má, i rychlost je OK. Na UPC mi řekli, že z jejich strany je vše v pořádku. Proč tedy dioda svítí oranžově? V manuálu jsem nevyčetl, co to znamená.
×
×
  • Create New...