Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Big Muscle

Uživatel
  • Počet příspěvků

    75
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Big Muscle

  • Hodnost
    Nováček
  1. Stěhování bez ukončení smlouvy

    Tak fajn... dotazy ohledně stěhování se sice protahovaly, ale alespoň na ně reagovali do 24 hodin. Požadavek na odstoupení od smlouvy jsem jim poslal už ve čtvrtek a od tý doby žádná odpověď :-/
  2. Stěhování bez ukončení smlouvy

    a) což tedy znamená, že za listopad zaplatí 810,- za služby, které nikdo nepoužívá, v bytě, ve kterém nikdo nebydlí :-/ b) u UPC jsme již někdy od ledna 2004 - tenkrát ještě když se jednalo o karneval c) to už jsem chtěl udělat kolikrát... zvlášť poté, co UPC zkrouhlo karnevalovskou 100 MB schránku na 30 MB :-/ d) a jak se to vracnení modemu provádí? to si přijede pro něj technik a při opětovném zapojení ho přiveze nazpátek? nebo to musím poslat poštou a zaplatit tak další poplatek za něco, co vůbec nechci? už jdu vyplnit formulář
  3. Stěhování bez ukončení smlouvy

    Asi to tak nakonec i dopadne a bude to lepší, jelikož po převedení potřebujeme ještě vyřešit i přepis smlouvy z táty na mámu. A o co nám hlavně jde, je internet. Kdyby byla jiná možnost, tak UPC nevyužíváme vůbec. U televize nám stačí ta nejmenší nabídka, kterou lze stejně chytit přes anténu, tak na platit další peníze UPC. Zůstává však několik otázek: a) za jak dlouho UPC své služby odpojí? Je mi jasné, že za říjen ještě musíme zaplatit (i když jsme služby již nevyužívali), ale nebude to naschvál oddalovat, abychom museli zaplatit i za příští měsíc? b) platí se nějaký poplatek za zrušení? c) předpokládám, že zrušením a poté nový zapojením přijdeme o aktuální e-mailovou adresu d) je nutné řešit vrácení modemu, nebo je možné si jej ponechat a využít při novém zapojení? Ještě mi jde na mysl možnost, že když se jim ozveme, že chceme služby zrušit, že by najednou mohli přepis urychlit
  4. Zdravim, přestěhovali jsme se a odeslali požadavek do UPC, že bychom rádi převedli služby do nového bytu a ve starém je zrušili, jak máme tedy postupovat. Zjistil jsem si na webu http://www.upc.cz, že na nové adrese jsou všechny služby dostupné. V bytě je dokonce nová přípojka na kabelovou televizi/internet. - Přišla nám odpověď, že jim tedy máme zaslat adresu a že nás pak budou kontaktovat a domluví návštěvu technika. - Odeslali jsme jim novou adresu, číslo domu, PSČ, město (město i PSČ zůstalo stejné) - Na to nám přišla odpověď, že jim máme poslat úplnou adresu - tedy číslo orientační i číslo popisné (opravdu velice důležitá informace ) a že chtějí vědět číslo bytu, aby mohli ověřit dostupnost služeb, a pak nás budou kontaktovat a domluví návštěvu technika- opravdu nechápu, k čemu tyto další informace potřebují, když ve formulářu na webu stačí vybrat číslo popisné a hned je k tomu automaticky číslo orientační a číslo bytu není potřeba - ok, odeslali jsme jim i tyto informace - na to nám přišla odpověď, že dané číslo bytu na dané adrese neevidují - koukli jsme tedy do smlouvy a zde je uvedené jiné číslo bytu (ve zvláštním formátu), tak jsme jim poslali tohle - na to přišla odpověď, že jim máme zaslat kopii kupní smlouvy na byt (může mi někdo říct, k čemu jim náš osobní dokument bude?) To je ta technická podpora tak natvrdlá, že si nedokázala říct a kopii smlouvy (ve které jsou uvedeny všechny potřebné informace) hned v první odpovědi? A nebo to dělají naschvál, že převod takhle prodlužují, protože služby jsou stále zapojené ve starém bytě, kde nikdo nebydlí a nutí nás tak platit, za něco, co nikdo logicky nemůže využívat? Má někdo nějaké rady, jak tento přepis urychlit, protože tahle komunikace s jejich centrem mě fakt už začíná s*át (tohle není první případ jejich velké "ochoty") :-/
  5. UPC nabízí nový tarif Fiber Power 25 za 600 Kc

    Tak 100,- je sice zanedbatelná částka, ale přijde mi zvláštní, že přechod na rychlejší tarif se bere jako snížení. Ale co taky od UPC očekávat.
  6. UPC nabízí nový tarif Fiber Power 25 za 600 Kc

    Ahoj. Je nějaký zádrhel v tom, když bych chtěl změnit z UPC Light na UPC Fiber 25? Mě zaráží, že bych měl vlastně o trochu rychlejší down + 3 IP adresy, ale platil o 200 méně. Platí se v tomto případě nějaký poplatek za změnu?
  7. Zvuková norma - ČT1, ČT2, Nova, Prima

    V manuálu jsem nalezl pouze: "Televizní systém barev: PAL I, B/G, I/I, SECAM D/K, K1" A v případě, že mnou zakoupený DVD rekordér nezvládá PAL-D,K normu (i když mi to přijde divné), existuje nějaké zařízení, které se připojí na anténní konektor a umí signál převádět? Já našel na internetu konvertory kolem 200,-, jenže to vypadá pouze na integrovaný obvod určený k integraci do zařízení.
  8. Zdravím. Mám dotaz, jaký je rozdíl mezi zvukem na kanálech ČT1, ČT2, Nova a Prima vs ostatní kanály? Koupil jsem si DVD/HDD rekordér LG RH266, ale na jmenovaných kanálech mi nejde zvuk. Na všech ostatních jde (ČT4, ČT24, Barrandov atd.). Podle manuálu lze vybrat zvukovou normu, ale v nastavení mám místo toho pouze volbu PAL/SECAM, která jenom rozhodí obraz (PAL funguje, SECAM ne). Pomocí návodů na internetu se mi přes servisní menu podařilo zaměnit tuto volbu za zvukovou normu. Nyní lze vybrat DK, BG, I, ale stejně nic nepomáhá. Když vyberu BG nebo I, tak se rozhodí obraz. DK funguje na všech kanálech, ale zvuk na těch 4 pořád ne. Zajímavostí je, že Primu to naladilo 2x. Na jedné zvuk jde, na druhé ne. Mám UPC analog. RF konektor. Připojení s TV přes SCART.
  9. Office Outlook 2003

    Sakra, co to dneska je, že mi nejdou odeslat žádný maily. Vždy se mi vrátí zpráva:
  10. https://registrace.upc.cz/

    Smlouvu mám ještě od Karnevalu a na jí číslo úplně jiné, protože se s přechodem na UPC měnilo. To nové mi jednou přišlo mailem, který skončil bůhví kde.
  11. https://registrace.upc.cz/

    Mně jednou na infolince sdělili, že moje číslo smlouvy je to číslo, které je na SIPu, takže tam zadávam to.
  12. https://registrace.upc.cz/

    Tak tento problém stále přetrvává A jak je to s timhle https://my.upc.cz/cz/StartPage.aspx ? Když se tam pokusím provést registraci, zadám příjmení a číslo smlouvy a stejně mi to napíše "Uživatel nenalezen".
  13. akorát teda nevim, kde jsi vzal, že DC++ běží na portu 411
  14. Problem s pripojenim k internetu

    Já mám trochu jiný problém s připojením, tak se chci zeptat, jestli někdo trpím tím podobným než opět napíšu na technickou podporu. Stává se mi, že tak v intervalu 2-3 dnů najednou přestane fungovat internet - nedostanu přidělenou IP adresu a musím restartovat modem. Pak se to chytne a jede bez problémů.
  15. Jen tak pro zajímavost..

    hmm, užásný... týden nejsem doma a teď dostanu zprávu od rodičů, že už od pátka internet zase nefunguje. To jsou v tom UPC fakt takoví dementi?
×