Jump to content

Big Muscle

Uživatel
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

  1. Tak fajn... dotazy ohledně stěhování se sice protahovaly, ale alespoň na ně reagovali do 24 hodin. Požadavek na odstoupení od smlouvy jsem jim poslal už ve čtvrtek a od tý doby žádná odpověď :-/
  2. a) což tedy znamená, že za listopad zaplatí 810,- za služby, které nikdo nepoužívá, v bytě, ve kterém nikdo nebydlí :-/ b) u UPC jsme již někdy od ledna 2004 - tenkrát ještě když se jednalo o karneval c) to už jsem chtěl udělat kolikrát... zvlášť poté, co UPC zkrouhlo karnevalovskou 100 MB schránku na 30 MB :-/ d) a jak se to vracnení modemu provádí? to si přijede pro něj technik a při opětovném zapojení ho přiveze nazpátek? nebo to musím poslat poštou a zaplatit tak další poplatek za něco, co vůbec nechci? už jdu vyplnit formulář
  3. Asi to tak nakonec i dopadne a bude to lepší, jelikož po převedení potřebujeme ještě vyřešit i přepis smlouvy z táty na mámu. A o co nám hlavně jde, je internet. Kdyby byla jiná možnost, tak UPC nevyužíváme vůbec. U televize nám stačí ta nejmenší nabídka, kterou lze stejně chytit přes anténu, tak na platit další peníze UPC. Zůstává však několik otázek: a) za jak dlouho UPC své služby odpojí? Je mi jasné, že za říjen ještě musíme zaplatit (i když jsme služby již nevyužívali), ale nebude to naschvál oddalovat, abychom museli zaplatit i za příští měsíc? b) platí se nějaký poplatek za zr
  4. Zdravim, přestěhovali jsme se a odeslali požadavek do UPC, že bychom rádi převedli služby do nového bytu a ve starém je zrušili, jak máme tedy postupovat. Zjistil jsem si na webu http://www.upc.cz, že na nové adrese jsou všechny služby dostupné. V bytě je dokonce nová přípojka na kabelovou televizi/internet. - Přišla nám odpověď, že jim tedy máme zaslat adresu a že nás pak budou kontaktovat a domluví návštěvu technika. - Odeslali jsme jim novou adresu, číslo domu, PSČ, město (město i PSČ zůstalo stejné) - Na to nám přišla odpověď, že jim máme poslat úplnou adresu - tedy číslo orient
  5. Tak 100,- je sice zanedbatelná částka, ale přijde mi zvláštní, že přechod na rychlejší tarif se bere jako snížení. Ale co taky od UPC očekávat.
  6. Ahoj. Je nějaký zádrhel v tom, když bych chtěl změnit z UPC Light na UPC Fiber 25? Mě zaráží, že bych měl vlastně o trochu rychlejší down + 3 IP adresy, ale platil o 200 méně. Platí se v tomto případě nějaký poplatek za změnu?
  7. V manuálu jsem nalezl pouze: "Televizní systém barev: PAL I, B/G, I/I, SECAM D/K, K1" A v případě, že mnou zakoupený DVD rekordér nezvládá PAL-D,K normu (i když mi to přijde divné), existuje nějaké zařízení, které se připojí na anténní konektor a umí signál převádět? Já našel na internetu konvertory kolem 200,-, jenže to vypadá pouze na integrovaný obvod určený k integraci do zařízení.
  8. Zdravím. Mám dotaz, jaký je rozdíl mezi zvukem na kanálech ČT1, ČT2, Nova a Prima vs ostatní kanály? Koupil jsem si DVD/HDD rekordér LG RH266, ale na jmenovaných kanálech mi nejde zvuk. Na všech ostatních jde (ČT4, ČT24, Barrandov atd.). Podle manuálu lze vybrat zvukovou normu, ale v nastavení mám místo toho pouze volbu PAL/SECAM, která jenom rozhodí obraz (PAL funguje, SECAM ne). Pomocí návodů na internetu se mi přes servisní menu podařilo zaměnit tuto volbu za zvukovou normu. Nyní lze vybrat DK, BG, I, ale stejně nic nepomáhá. Když vyberu BG nebo I, tak se rozhodí obraz. DK funguje n
  9. Sakra, co to dneska je, že mi nejdou odeslat žádný maily. Vždy se mi vrátí zpráva:
  10. Smlouvu mám ještě od Karnevalu a na jí číslo úplně jiné, protože se s přechodem na UPC měnilo. To nové mi jednou přišlo mailem, který skončil bůhví kde.
  11. Mně jednou na infolince sdělili, že moje číslo smlouvy je to číslo, které je na SIPu, takže tam zadávam to.
  12. Tak tento problém stále přetrvává A jak je to s timhle https://my.upc.cz/cz/StartPage.aspx ? Když se tam pokusím provést registraci, zadám příjmení a číslo smlouvy a stejně mi to napíše "Uživatel nenalezen".
  13. akorát teda nevim, kde jsi vzal, že DC++ běží na portu 411
  14. Já mám trochu jiný problém s připojením, tak se chci zeptat, jestli někdo trpím tím podobným než opět napíšu na technickou podporu. Stává se mi, že tak v intervalu 2-3 dnů najednou přestane fungovat internet - nedostanu přidělenou IP adresu a musím restartovat modem. Pak se to chytne a jede bez problémů.
  15. hmm, užásný... týden nejsem doma a teď dostanu zprávu od rodičů, že už od pátka internet zase nefunguje. To jsou v tom UPC fakt takoví dementi?
×
×
  • Create New...