Přejít na obsah

peliculiar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli peliculiar

  • Hodnost
    Nováček
  1. peliculiar

    Ukončení smlouvy s UPC

    Myslím, že o podrazu jsem nikde nic nepsal. Když se člověk stěhuje, tak to poslední co řeší je, že zrovna končí věrnostní období u UPC ...Pokud vím, tak stále není věc uzavřená - takže je diskutabilní, zda jsou tyto praktiky v souladu se zákonem.
  2. peliculiar

    Ukončení smlouvy s UPC

    Díky moc za názory / brainstorming! To mám v plánu udělat. To mě taky napadlo, ale znamenalo by to platit ještě za leden 2015 (měsíční výpovědní lhůta) a nikde není psáno, že bych tím pádem měl listopad a prosinec 2014 za zvýhodněnou cenu. Nebo snad ano? Nebylo by schůdnější tu výpověď doplnit o zdůvodnění (zvýšení cen od ledna 2015) ? ski1961: Souhlas Právě ... Kdybych si býval vzpomněl - jaké by vůbec byly jiné možnosti než platit "plnou pálku" ? Napadá mě pouze snížit všechny služby na nezbytné minimum.
  3. peliculiar

    Ukončení smlouvy s UPC

    Ano, výpověď jsem dal krátce před tím, než jsem zaznamenal informaci o zdražování v novém roce. Žádné udání důvodu z mé strany však oficiálně nikde uvedené není. Před chvílí se na emailu objevilo elektronické vyúčtování, které má trochu jiný text než ta předchozí a také je v něm uvedena částka. Před tím posílali unifikované emaily (asi pro všechny klienty) s rozdílnou přílohou, kde byla částka ve faktuře v PDF. Překvapuje mě, že je tam o 143,- Kč více - předpokládal bych, že tam bude + 300 / 600,- Kč, jak bylo psáno v dopise. Mimochodem v srpnu si účtovali namísto 499,- Kč => 504,- Kč, žádné vysvětlení jsem nezaznamenal. Jo a ještě jedna diskrepence ... Moje UPC mi ve vyúčtování ukazuje: A ještě navíc: Moje služby > Aktuální služby:
  4. peliculiar

    Ukončení smlouvy s UPC

    Ano, platíme cenu 499,- Kč za měsíc (věrnostní sleva). Roční období skončilo v řijnu a smlouva skončí s rokem 2014, takže chtějí doplatit dva měsíce do plné ceny. PS: Omlouvám se že píšu jak tatar.
  5. peliculiar

    Ukončení smlouvy s UPC

    Ano správně. Čili nic z toho co jsem napsal výše nemá šanci na úspěch? S přípravami na přesun do nového bydliště jsme měli jiné starosti než v září dávat UPC vědět, že s říjnem končí věrnostní období a co tedy potom dál ... Ani netuším jaké by vůbec byly jiné možnosti? V tu dobu ještě nebylo jasné kdy dojde ke stěhování - původní byt byl na prodej, takže to mohlo být třeba v listopadu, ale taky až v únoru 2015.
  6. peliculiar

    vernostni obdobi - poruseni podminek

    Na mě je to příliš složité, nicméně podle Definice věrnostního portfolia a slevy: To se na tvůj případ nevztahuje?
  7. Ahoj, rád bych se s vámi poradil ohledně ukončení smlouvy s UPC. V polovině roku jsme se rozhodli, že prodáme starý byt a půjdeme do nového. To přirozeně znamenalo nějaké starosti navíc. Někdy na přelomu října a listopadu bylo jasné, že do konce roku budeme už přestěhovaní v novém, tedy již nebudeme na stávajícím místě využívat služeb UPC. Shodou okolností nám končilo věrnostní období (a sleva) s posledním říjnem, ale v rámci příprav a zařizování jsem se nedostal k tomu to ještě v říjnu či dříve jakkoliv řešit. V první půli listopadu jsem jim poslal dopisem oznámení o ukončení služeb (dojede listopad + 1 měsíc výpovědní lhůta = konec roku 2014). Dnes (neděle !!!) se objevil ve schránce dopis od UPC s tím, že chtějí za nedodržení věrnostního období doplatit 2x 300,- Kč. Rád bych toto penále (pokud to tak lze nazvat) rozporoval na základě následující argumentace: 1) Věrnostní sleva skončila s 31. říjnem 2014 - nedali mi vědět o tom co a jak bude dále, tedy zda bude následovat další věrnostní sleva a nebo standardní tarif. Nejspíš jsem neinformovaný, ale myslím si že korektní by bylo se zkontaktovat před vypršením a domluvit se jak dál. Ne postupovat tak, že se jednostranně pokračuje ve stávajících podmínkách. Mimoto jsem žil v domění, že pokud jednou dodržím věrnostní období, tak to znamená že následně už ho mohu ukončit bez doplatků kdykoliv budu chtít a ne až za rok od započetí. 2) Cena tarifu Kombi Klasik 40+ je inzerována za 599,- Kč Jde o 100,- Kč vyšší cenu než mi účtovali. V této ceně však už je zahrnut i poplatek za pronájem zařízení. Já mám modem a CA modul osobním vlastnictví. 3) Od 1.1. 2015 mění podmínky poskytování služeb. Ve FAQ je psáno: Na základě těchto argumentů bych rád rozporoval jejich požadavek na zaplacení doúčtování. Kdyby nebylo zbytí byl bych ochoten doplatit rozdíl v ceně tarifů (2x 100,- Kč). Případně - stáhnu ukončení smlouvy. Následně nesouhlasím s novými cenami služeb pro rok 2015 a ze zákona tímto ukončuji smlouvu ke dni 1. 1. 2015 bez jakékoliv sankce. Jak se na to díváte - dalo by se takto postupovat? PS: V příslušném vláknu (UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb) se někteří odvolávají na vypovězení smlouvy a následný telefonát od UPC s hadlováním o ceně při snaze udržet zákazníka... Jsme bezproblémovými klienty téměř 10 let a UPC pouze poslalo písemné vyrozumění po téměř měsíci od přijetí výpovědi. Žádný telefonát se snahou si nás udržet ani reakce na email, kde jsem jim oznámil odeslání písemného vypovězení smlouvy. Popravdě jsem předpokládal že zavolají, protože jsem si říkal že vylíčením situace bych je mohl motivovat, aby své služby zavedli i do našeho nového bydliště. Naneštěstí pro mě jsme tak lukrativními zákazníky nebyli.
  8. peliculiar

    AKCE zrychlení - Léto 2014

    Já se nedostanu přes 100 Mbit/s ... :-/ Slamb: Upload 93 Mbit/s <= to UPC běžně poskytuje
  9. peliculiar

    Jaký vlastní wi-fi router k modemu UPC

    Jasně, elektroodpad Tenda W311R+ nám slouží 4. rokem bez sebemenších problémů a takových jako já se najde spousta ...
  10. peliculiar

    Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

    Mohl bys o tom dojednání napsat něco víc - rozvést to? Většina z nás má zkušenost, že získat slevu od UPC stojí hodně úsilí a ani tak není jistá.
  11. peliculiar

    Kontaktní formulář

    Tuším že přes Moje UPC by měla být komunikace snazší a plynulejší, ale osobní zkušenost s tím díky výše uvedenému způsobu nemám. Marek-26 & retron: Díky za upřesnění! (y)
  12. peliculiar

    Kontaktní formulář

    Komunikace přes formulář je zlo. Nicméně fungovalo napsat email (ve slepé kopii / BCC) na: info@upc.cz ; upc@upc.cz ; upc.cz@email.upc.cz ; klientske.centrum@upc.cz Nevím který z těchto emailových kontaktů někdo čte, ale odpovídali mi - takže jsem se formuláři tímto způsobem vyhýbal.
  13. peliculiar

    Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

    Doufal jsem že jsem to výše napsal jasně, takže ještě jednou - nemám v plánu odcházet a porušovat podmínky. Nicméně problém je, že nemám smlouvu kde by byl tento závazek jasně zmíněn - nedostal jsem ji v dopisu, emailu ani mi to nikdo neřekl do telefonu. Jak jsem napsal výše, domníval jsem se, že když jsem věrný zákazník UPC (a jejich předchůdce) bezmála 10 let, tak snad není tak nehorázné chtít stejně výhodné nebo výhodnější podmínky než mají noví klienti ... Stále je mé smýšlení ublížené a necivilizované? Vzniklo z toho typicky čecháčkovské řešení - vlk se nažral (UPC mě má jistého na celé to roční období) a koza zústala celá (dostal jsem co jsem chtěl - jenže za podmínek, které mi nikdo v době sjednání nesdělil a já si jich nebyl vědom).
  14. peliculiar

    Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

    Ty nevíš, co sis objednal ?Vím - Balíček Kombi KLASIK 40+ za cenu 499,- Kč / měsíčně z ceníku s tím, že jsem argumentoval, že chci výhodnou cenu protože jsme nepřetržitými stálými zákazníky od února 2005. Do doby než jsem si přečetl toto vlákno a našel zde odkaz na článek Za předčasné ukončení služby u UPC můžete zaplatit tisíce jsem žil v domění, že tato má argumentace vedla k tomu, že jsme se na tarifu a ceně s UPC domluvili. No, nejspíš jsem byl naivní ... Mě řekli, že mi zálohu (1.000,- Kč ještě z dob Karnevalu) za modem vrátí až ukončím službu (odejdu od UPC). Dříve NE.TV + internet máme také z dob Karnevalu a nevzpomínám si na nějakou zálohu ... Kdy jsi si od nich nechal zřídit služby?
  15. peliculiar

    Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

    @Já: No, jen abyste pak nějaký ten měsíc neplatili UPC oba naráz ... Se zaujetím jsem si přečetl toto vlákno. V podstatě z něj vyplývá jediné: "Zruš smlouvu, a oni ti nabídnou něco lepšího... To je normální postup." Kdyby to někoho zajímalo, tak tady je má situace. >>> Tedy jsem pravděpodobně vázaný věrnostním portfoliem do konce října 2014. Můj tarif nyní nabízejí novým zákazníkům i za 469 Kč / měsíc včetně pronájmu zařízení. Modem, resp. CA modul vlastním, čili bych se teoreticky mohl dostat i pod cenu 369 Kč / měsíc. Z toho co jsem všude-možně četl je jedinou možností být neústupný a trvat na odchodu od UPC, což je to jediné co platí na UPC pro uplatnění (retenční) slevy. Čistě pro jistotu - je i nějaký méně agresivní způsob jak něčeho podobného docílit?
×