Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

pavlis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli pavlis

  • Hodnost
    Nováček
  1. Registrace do "Moje UPC"

    Kdysi, když rozjeli MOJEUPC tak se tam daly alespoň zjistit uskutečněné telef. hovory v aktuálním účtovacím období a dalo se zjistit, zda telefonujete ještě v rámci volných minut nebo už platíte. S přechodem na nové MOJEUPC asi před rokem tato služba přestala fungovat a vidíte pouze hovory za uplynulá vyfakturovaná období, které máte stejně vypsané na faktuře... Takže krok zpět
  2. to Slamb: Dej vědět, jaks dopadl. mám internet + telefon už od dob Karnevalu a jedinou slevu jsem tenkrát dostal na telefon-neplatil jsem rok paušál ale jen provolaný čas.S přechodem na UPC a jejich nové tarify se paušál jako takový teď stejně neplatí Uvažuji o tom, že zkusím napsat výpověď na internet (telefon si nechám, Kredit 50 mě plně vyhovuje) , jestli mi dají nějakou slevu. Kdyby mě rovnou odpojili bez nějaké reakce nebo nabídky, zajímalo by mě, jestli jde obratem podat novou objednávku a budou mě brát jako nového zákazníka nebo je potřeba přihlásit na někoho jiného z rodiny? Zajímaly by mě Vase zkušenosti s eventuelním odpojením a znovuzapojením
  3. WL 5460AP v2 a domácí sít

    Mám D-Link DI-524 už rok a žádný problém, jednoduché nastavení a na internetu je podrobný návod v češtině
  4. Volání v rámci sítě UPC zdarma (?)

    Tohle jeste dlouho po slouceni neplatilo, jestli to uz napravili nevim. Dle mých zkušeností se dnes už nerozlišuje UPC a Karneval, volání v rámci obou je zadarmo
  5. Brno - stahování z rapida ráno a dopoledne jede plnou rychlostí, k večeru se zpomaluje a je čím dál více "pulzní" a večer už je to úplná katastrofa. Přitom stahování třeba z iskládky jede i večer plnou rychlostí
  6. Neustálé výpadky Brno

    Už je vyřešeno, UPC mělo bordel v čísle baráku. Kupodivu jen s čekáním asi 2 min jsem se v pátek dovolal na kontaktní centrum, tam to technik prověřoval, že se na modem nemůže taky dostat a tudíž musí poslat technika. Ten se v úterý dostavil a zapojil rozvod na ulici v bedně - UPC prý dělalo kontrolu a unás měli přehozený č. popisné a č. orientační (mezi oběma čísly je u nás na ulici rozdíl dvou čísel) a tím, že přehodili čísla, tak se jim naše přípojka jevila jako neoprávněně zapojená a vypojili ji. Technik to opětovně zapojil a opravení čísel v databázi UPC prý zařídí. Tak uvidíme... Přitom když posílali výpisy nebo faktury poštou, tak uváděli vždy adresu správně...
  7. Neustálé výpadky Brno

    Brno-Černá pole včera odpoledne vypadl internet, telefon i analogová TV , všechno je naprosto mrtvý a nejede doposud, jako když přecvaknu kabel. Máte někdo podobnou zkušenost? Předpokládám, že volat na tech. podporu nemá význam po zkušenostech z minula, takže teď budu z práce psát přes kontaktní formulář. Uvidíme kdy se ozvou a co se dozvím.......
  8. Zhruba v polovině října jsem vznesl tento dotaz na infolinku - odpověděli, že na propojení obou sítí se pracuje, ale nebyli schopni říct, kdy to bude zrealizováno. Podle posledního výpisu hovorů, který přišel včera, je volání do UPC pořád zpoplatněno
  9. Výpis volání

    Mě to fungovalo do 28.10, pak už nic. Na můj dotaz na infolinku mě přišla tato odpověď:: dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 15. 11. 2007. V tuto chvíli nemáme v provozu webovou aplikaci pro sledování přehledu volání. Rozpis by Vám měl přijít společně se složenkou poštou. Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na . S pozdravem a přáním příjemného dne T. Tříska operátor klientského centra Takže asi online výpis už fungovat nebude. Ostatně UPC telefon tuto možnost ani nikdy neměl, zjišťoval jsem to u kolegů.
  10. Zrušení hlasové schránky

    Díky za náměty, v poledne jsem napsal žádost přes kontaktní formulář o zrušení hlasové schránky (volání na infolinku jsem po deseti minutách vzdal) a vpodvečer mě přišel mail, že žádost předali na oddělení tech. podpory a do 24hod bude schránka deaktivována. Tak uvidíme zítra... Můj dotaz, jestli existuje číselný kód, kterým bych mohl schránku deaktivovat stejně jako u Karnevalu, zůstal nezodpovězen. Takže asi tato možnost u UPC není...
  11. U Karnevalu byla možnost odesláním číselné kombinace (teď nevím jaké) mezi hvězdičkami (*XY*) deaktivovat hlasovou schránku přivěšenou na mé telef. číslo. Nyní jsem zjistil, že při převzetí UPC mi tam byla hlas. schránka opět přivěšena. V návodu UPC není o možnosti deaktivace ani zmínka. Nevíte někdo, existuje nějaká obdobná kombinace čísel, kterou si schránku můžu deaktivovat (kombinace uvedená kdysi v návodu Karnevalu už nefunguje), nebo musím absolvovat nekonečné volání na infolinku?
×