Jump to content

Rixo

Uživatel
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Agree
    Rixo got a reaction from Michal Pelikán in UPC na Slovensku uvádza internet s rýchlosťou 1 Gbit/s   
    Mluvíš jak vozkové, když Ford představil první auto. Proč by někdo potřeboval jezdit tak rychle, že? 🙂 Protože času je málo a vždycky bude lepší, když například hru sosnu za 10 minut místo 30.
  2. Thanks
    Rixo reacted to Marek-26 in Výpověď smlouvy   
    Většinou je reakce do pár dnů od obdržení dopisu. Jestli je to déle, napsal / zavolal bych na UPC (VF) jestli jí evidují. A jestli máte podací lístek, tak od data převzetí je výpovědní lhůta 30 dní.
  3. Agree
    Rixo reacted to David R. in Formulář pro hlášení chyb služby zpětného zhlédnutí   
    Vážení uživatelé fóra,

    děkujeme za vaše zpětné vazby. Protože vám chceme poskytovat opravdu kvalitní služby, rádi bychom vás poprosili o pomoc při identifikaci konkrétních problémů funkce Zpětného zhlédnutí a videotéky MyPrime.

    Vnímáme vás jako technicky zdatnější uživatele, proto jsme pro vás připravili formulář, do něhož můžete zapisovat problémy, které při využívání registrujete. Pokud se do projektu zapojíte, snažte se prosím být co nejvíc konkrétní, tedy popisovat chybu do posledního detailu:

    - kdy se chyba stala,
    - na jaké platformě,
    - jaká vaše činnost mohla vést k  zaseknutí nebo poruše,
    - název a čas konkrétní nahrávky nebo název titulu ve videotéce My Prime.

    Pokud nám po omezenou dobu tyto faktické informace poskytnete, pomůžete nám s rozklíčováním problémů a my budeme moci udělat konkrétní a účelné kroky pro jejich odstranění.

    Děkujeme za vaši pomoc, velmi si jí važíme.
    Formulář pro hlášení chyb naleznete ZDE

    David - UPC
  4. Agree
    Rixo got a reaction from Lubos_PM in O2 zrušilo oficiální diskusní fórum   
    Jen aby to nebylo jako s měnovou reformou! 😄
    Ale bez legrace, snad ne, protože tu fungujete jako podpora výborně. I komunita funguje dobře. Musím uznat, že zákaznická podpora UPC včetně tohoto fóra je úplně jiné kafe, než to bývalo před lety.
  5. Agree
    Rixo got a reaction from Slamb in O2 zrušilo oficiální diskusní fórum   
    Jen aby to nebylo jako s měnovou reformou! 😄
    Ale bez legrace, snad ne, protože tu fungujete jako podpora výborně. I komunita funguje dobře. Musím uznat, že zákaznická podpora UPC včetně tohoto fóra je úplně jiné kafe, než to bývalo před lety.
  6. Agree
    Rixo got a reaction from Libor in O2 zrušilo oficiální diskusní fórum   
    Jen aby to nebylo jako s měnovou reformou! 😄
    Ale bez legrace, snad ne, protože tu fungujete jako podpora výborně. I komunita funguje dobře. Musím uznat, že zákaznická podpora UPC včetně tohoto fóra je úplně jiné kafe, než to bývalo před lety.
  7. Agree
    Rixo got a reaction from David R. in O2 zrušilo oficiální diskusní fórum   
    Jen aby to nebylo jako s měnovou reformou! 😄
    Ale bez legrace, snad ne, protože tu fungujete jako podpora výborně. I komunita funguje dobře. Musím uznat, že zákaznická podpora UPC včetně tohoto fóra je úplně jiné kafe, než to bývalo před lety.
  8. Agree
    Rixo got a reaction from kebulek in O2 zrušilo oficiální diskusní fórum   
    Jen aby to nebylo jako s měnovou reformou! 😄
    Ale bez legrace, snad ne, protože tu fungujete jako podpora výborně. I komunita funguje dobře. Musím uznat, že zákaznická podpora UPC včetně tohoto fóra je úplně jiné kafe, než to bývalo před lety.
  9. Agree
    Rixo reacted to David R. in O2 zrušilo oficiální diskusní fórum   
    Tohle u nás nehrozí 😎
    Odkaz na článek
  10. Like it
    Rixo reacted to Marek-26 in Nelze se připojit k síti 5 GHz   
    Ano, uživatelům byla zaslána starší verze FW, aby jim to do vydání nového FW fungovalo. Uživateli Rixo byla zaslána verze CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p2-NOSH, tak uvidíme, zda s ní to bude OK.
    Kdyby ještě někdo potřeboval poslat na modem starší verzi FW, napište mi do PM MAC adresu modemu (nebo SN nebo číslo smlouvy).
  11. Like it
    Rixo reacted to flacek in Naladění programů v LG smart TV se set top boxem   
    Z Mediaboxu propoj anteni kabel do TV. V TV dej hledaz klasicky programy na antenu a hotovo. Kdyz budes chtit klasickou TV nemusis zapinat Mediabox, pripadne pokud chces Mediabox zmenis akorat vstup v TV napr HDMIa zapnes settopbox. Tak to mam ja a funguje to bez problemu.
  12. Agree
    Rixo reacted to flacek in Naladění programů v LG smart TV se set top boxem   
    Nebo oboji, zakladni TV mit jen v televizi a pokud chces neco co tam neni, tak si pustit Mediabox. Tak to mam ja, viz zapojeni co jsem psal.
  13. Agree
    Rixo reacted to tomus in Naladění programů v LG smart TV se set top boxem   
    Mám to stejně v TV mám naladěnou základní nabídku v DVBT (ladění anténa) a na zbytek koukám na set-top boxu.
  14. Disagree
    Rixo reacted to JirkaP in Poděkování společnosti UPC.   
    Tímto příspěvkem bych chtěl poděkovat společnosti UPC ( jmenovitě Lence a Davidovi ) za velmi rychlé vyřízení mého požadavku (Konverzace 5BC5FE3723AE2 ).
    V diskuzích na internetu se většinou objevují pouze negativní reakce a názory na tuto společnost. Já jsem včera musel vyřešit nefunkční internet a telefon u své skoro 80 leté matky, žijící v jiném městě než žiji já. A pro kterou je Skype, a email nedílnou součástí života.
    Na stránkách UPC po otevření cheatu včera večer, si Lenka ověřila o co mi jde, a následně mne v cheatu přepla na technika Davida. S kterým jsem ověřil, že modem je nefunkční. Matku jsem po mobilu navigoval co má dělat. A po zjištění, že modem se neregistruje do sítě, jsme hned dojednali na dnes ráno technika. Ten přijel ve stanovenou dobu. A provedl výměnu starého modemu za nový.
    Takže problém byl vyřešen za necelých 15 hodin. A já musím konstatovat, že UPC toto zvládla na jedničku s hvězdičkou.
    PS: Pokud je zde místní David – UPC ( správce webu ), ten s kterým jsem to včera řešil , tak velké díky. I za trpělivost.
  15. Agree
    Rixo got a reaction from marosf in Neustálé celodenní výpadky   
    Když si přečteš obchodní podmínky, tak s nadsázkou zjistíš, že jim musíš platit, i kdyby ti nic nefungovalo celý měsíc. Ale opovaž se s platbou opozdit, to uvidíš jak rychle se umí ohánět. UPC je nespolehlivá firma. Pokud chceš stabilitu, tak přejdi ke konkurenci. Já jsem u UPC, protože nic podobně rychlého tu není, jinak už bych byl pryč.
  16. Agree
    Rixo reacted to sodekcz in Neustálé celodenní výpadky   
    Ač jsem sám relativně spokojeným klientem UPC ještě neznamená, že nemůžu druhému poradit, aby se poohlédl po nějaké jiné alternativě, když je nespokojený. Takže děkuji ctěným kolegům zde na fóru za předchozí negativní hodnocení.....
  17. Disagree
    Rixo reacted to tomus in Neustálé celodenní výpadky   
    Můžete si požádat o reklamaci a nárokovat slevu.
  18. Disagree
    Rixo got a reaction from tomus in Neustálé celodenní výpadky   
    Když si přečteš obchodní podmínky, tak s nadsázkou zjistíš, že jim musíš platit, i kdyby ti nic nefungovalo celý měsíc. Ale opovaž se s platbou opozdit, to uvidíš jak rychle se umí ohánět. UPC je nespolehlivá firma. Pokud chceš stabilitu, tak přejdi ke konkurenci. Já jsem u UPC, protože nic podobně rychlého tu není, jinak už bych byl pryč.
  19. Agree
    Rixo got a reaction from FreedomRat in Nova chce od prázdnin znemožnit přetáčení reklam u streamingových a catch-up služeb   
    A tohle je přesně ten přístup, se kterým se nikam nedostaneme. Reklamy a omezení. Proč by na to někdo koukal probůh? Raději si to sosne, hned, bez reklam a omezení. Místo toho, aby tv šly s dobou, tak neustále přešlapují na místě.
  20. Agree
    Rixo got a reaction from DariusCZ in Nova chce od prázdnin znemožnit přetáčení reklam u streamingových a catch-up služeb   
    A tohle je přesně ten přístup, se kterým se nikam nedostaneme. Reklamy a omezení. Proč by na to někdo koukal probůh? Raději si to sosne, hned, bez reklam a omezení. Místo toho, aby tv šly s dobou, tak neustále přešlapují na místě.
  21. Agree
    Rixo reacted to Evzen in Sdělování hesla operátorovi   
    To je hluboky omyl! Admin samozrejme nevidi heslo, v lepsim pripade vidi akorat nejaky hash z toho hesla, ale samotne heslo pochopitelne ne.
    Tedy samozrejme pokud to neni platforma slepena na kolene nejakym (pred-)skolakem...
    Chtit po klientovi heslo je tezka amaterstina.
    Kdyz uz neni jina moznost, nez se prihlasit primo do klientova uctu, je nutne to udelat "vicefazove": klient si nejdriv sam zmeni heslo na nejake docasne pro ucely testovani a to da technikovi; ten si vyzkousi co potrebuje a po skonceni testovani si klient zase zmeni heslo z toho docasneho zpatky na svoje.
  22. Agree
    Rixo got a reaction from randomofamber in UPC opět zrychluje internetové připojení   
    V mém případě je to 54 Kč. To je nic, jenže to navýšení dělá UPC pravidelně každý rok. Tzv. salámová metoda. Za pár let je z desetikorun pár stovek. Mně by to v zásadě nevadilo, ale musel bych někde vidět odpovídající zlepšení služeb. Rychlost internetu neřeším. Jestli mám 200 nebo 300Mbit je pod mou rozlišovací schopnost.
×
×
  • Create New...