Přejít na obsah

Rixo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Vítězné dny

    1

Rixo naposledy vyhrál 2. června 2018

Rixo má nejvíce líbivý obsah

O uživateli Rixo

  • Hodnost
    Nováček

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Internet 300
  • Vodafone mobilní internet
    2 GB
  • Vodafone televize
    TV Komfort
  • Vodafone zařízení
    HD Mediabox, modem
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Kladno

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Rixo

    Výpověď smlouvy

    @Marek-26prosím tě, za jak dlouho se nějakým způsobem dozvím o akceptaci výpovědi? SMS o přijetí vrácených zařízení přišla už cirka před týdnem, ale co se smlouvy samotné týče tak zatím nic.
  2. Mluvíš jak vozkové, když Ford představil první auto. Proč by někdo potřeboval jezdit tak rychle, že? 🙂 Protože času je málo a vždycky bude lepší, když například hru sosnu za 10 minut místo 30.
  3. Rixo

    Výpověď smlouvy

    Už jsem tam chtěl posílat vše, ale kdyby to někoho zajímalo do budoucna, tak zařízení se posílá jinam, XPO Supply Chain CZ s.r.o., Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice.
  4. Ahoj, jaký je prosím aktuálně nejspolehlivější způsob podání výpovědi smlouvy? Mám věrnostní slevu, pronajatý stb + modem, rád bych to vše vrátil a vypověděl správně na první dobrou. Mimochodem nic v tom není, jen se stěhujeme. Děkuju za rady a tipy.
  5. Když už toto téma opět žije, tak jsem si vzpomněl, žemoje LG smart TV se opět nemůže připojit k 5Ghz síti s tím, že "k tomuto bodu připojení se nelze připojit". Finíto. Funguje jen 2.4Ghz.
  6. Nebyla dnes nějaká aktualizace? Adaptér u PC mi zase při připojení k 5Ghz padá a připojit se lze jen k 2.4Gz
  7. Dnes ráno na modemu opět novější FW a 5 Ghz opět nejde 😫
  8. Jen aby to nebylo jako s měnovou reformou! 😄 Ale bez legrace, snad ne, protože tu fungujete jako podpora výborně. I komunita funguje dobře. Musím uznat, že zákaznická podpora UPC včetně tohoto fóra je úplně jiné kafe, než to bývalo před lety.
  9. U mě stále stejná verze SW i po restartu.
  10. Nečetl. Nikdo z UPC ČR zatím veřejně problém nepotvrdil, natož aby psal o tom, že ho řeší.
  11. S aktuálním problémem se SW modemu, kdy (minimálně některým uživatelům) nefunguje připojení k 5 Ghz, je takový návod k popukání.
  12. Všem mockrát díky za příspěvky. Nyní si můžu být jistý, že problém není na mé straně. Před pár dny jsem to zkoušel řešit přes podporu UPC ČR, ale tam absolutně nevěděli co s tím. K problému ještě to, že 2.4 sice funguje, ale třeba LG TV se mi od sítě občas odpojuje, resp. asi obráceně síť odpojuje TV. To se taky nestávalo. Verzi SW mám stejnou jako Hugo. Splňuje standardní specifikaci : DOCSIS 3.0 Verze hardware : 4.01 Verze software : CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH
  13. To jsem zapomněl zmínit. Zkoušel jsem restart i reset do továrního nastavení. Nic nepomohlo.
  14. Ahoj, před pár dny mi na PC (Win 10, wifi usb adaptér Asus AC600 USB-AC51) přestalo fungovat připojení k síti 5 Ghz. Při pokusu o připojení se usb adaptér po chvilce odpojí a zase připojí. Myslel jsem tedy, že je to adaptérem, ale příčinu jsem nenašel (ovladače stále ty samé, nic se neměnilo) a krom toho jsem zjistil, že k síti se nemůže připojit ani LG TV, která na 5 Ghz do teď také normálně fungovala. Připojí se jen telefon (iOS). Síťový log modemu CBN CH7465LG (bohužel se mi nepodařilo dohledat, co to znamená) 25-04-2019 19:50:14 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:8c:4e:fe;CMTS-MAC=00:17:10:9a:83:8b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 25-04-2019 19:50:12 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=81.95.110.170 MAC=00:17:10:9A:83:8B;CM-MAC=54:67:51:8c:4e:fe;CMTS-MAC=00:17:10:9a:83:8b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
  15. Díky oběma za odpověď. Udělám to stejně, protože o zpětné zhlédnutí přijít nechci.
×
×
  • Vytvořit...