Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

KratkyM

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli KratkyM

  • Hodnost
    Nováček
  1. 1pc + notebook pres USB

    Bohužel mě to taky moc nechtělo fungovat. Nakonec jsem to musel vyřešit tak, že jsem koupil nejobyčejnější hubík a UTP z modemu jsem dal to hubu a tam zapojil ty mé 3 PC. Tohle mi fungovalo do doby, co jsem měl Turbo5000, protože tam kromě veřejné IP mi dávali i 2 neveřejné. Pak jsem ale přešel na UPC Light, kde mi zůstala jen ta veřejná. Takže jsem to překonfiguroval tak, že z jednoho PC jsem udělal firewall. Přidal jsem do něj druhou síťovou kartu. Z modemu jsem to zapojil do první karty a na ní nechal IP adresu přidělovanou UPC. V nastavení sítě jsem na této kartě zakrtnul sdílení internetu. Tím druhá síťovka dostala IP 192.168.0.1. Tu druhou síťovku jsem zapojil do hubu a ostatním PC jsem přidělil IP z prostoru 192.168.0.xx ... brána i DNS server jsem ostatním nastavil na tu 192.168.0.1. Mělo by to takto fungovat i s normálním Windows firewallem z XP či Visty. Já tam mám KerioPersonalFirewall s aktivovanou internet branou.
  2. Když je hotline nedobytná

    Čerstvá zkušenost: tefenonní číslo klientského centra se mi na webu UPC nepodařilo najít. Pak jsem použil čísla z tohoto fóra a na 844115116 to píplo a zavěsilo se. NA 844111116 jsem prošel volbou, kde se 2x omlouvali za nefunkčnost nějakých sítí a pak namluvený vzkaz řekl, že operátoři jsou obsazeni a bylo slyšet položení sluchátka toho záznamníku ... tak pustili zavěšovací tón ... a pak to celé padlo samo. Tak jsem to tedy holt vypsal, přes ten jejich formulář. Problém s nefunkční analogovou televizí (technik něco dělal u souseda a odpojil i nás). Nahlásil jsem to 14.11.2007 v 10:38. Dne 15.11.2007 v 18:23 mi sami zavolali a probrali jsme to = že je to divný a předají technikům. Dneska 16.11.2007 v 10:39 mi volali, že dorazí technik ... z nabídkutých termínů ... vždy kolem 12-14 .. fakt ideální čas pro pracujícího ... nakonec vyšel termín 23.11 mezi 8-10. Tak uvidíme.
  3. Kdyby to někoho zajímalo .... problém ještě stále nevyřešen ... ale už alespoň vím, kde je ... soused z baráku si nechal odhlásit televizi, ale internet si od nich nechal. Technik na to kašlal a pro jistotu odpojil televizi celýmu baráku. Na UPC jsem 14.11. posílal ten problém přes jejich formulář na webu a včera 15.11 mi volali. Akorát se mě snažili přesvědčit, že jsem si přeladil kanály na televizi a ať si tedy naladím Po diskuzi snad slečna pochopila, že je problém fakt u nich a že pošle technika. Akorát, že mi teď volala, že technik by dorazil až 23.11. ... Fakt super. Technik to 13.11 pokazí a opravit to přijede až 23.11. Super služby. Poučení: Takže až Vám něco přestane fungovat ... pokud na to příjdete hned ... mkrněte se k rozvodové skříni, zda tam technik něco nedělá. Pokud na to příjdete později, tak se napřed poptejte sousedů, zda si neměnili služby. Alespoň si ušetříte nervy a dohadování s klientským centrem.
  4. Vsechny zdravim, chtel bych se zeptat, zda nemate stejny problem jako ja. Vcera kompletne prestala fungovat analogova televize. Nejde ani jeden program. Bydlim v Plzni na Slovanech. Nabidku mam tu komplet jeste od Karnevalu. Digitalni televize (pres Set-top-box) i internet funguji naprosto v pohode. UPC jsem uz kontaktoval, ale zatim je to ve stavu, ze se na to "kouknou" Martin
×