Jump to content

Bassmann

Uživatel
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Ty mu za ty výsledky v práci platíš? Ne? Takže v tom případě je ti po nich kulové. Zatímco on UPC platí peníze za služby a za servis, přičemž se mu očividně nedostává ani jednoho.
  2. Svolení k inkasu ze svého účtu ve prospěch firmy jako UPC dá jenom ... (nenašel jsem vhodný eufemismus pro jeden poněkud expresivní výraz, proto jen 3 tečky)..
  3. Brno Obřany, momentálně výpadek, TV i net. 16.55: Obé už jede. Výpadek byl od cca 14.00 do cca 16.30.
  4. Už asi týden mi nejede ani jeden program v multiplexu 2, tj. slovenské programy, a programy v muxu 3 strašně kostičkují. Netuší někdo, v čem je problém, než budu volat infolinku? Lokalita Brno Černovice, stb CV5000. Pokud tu už je stejné téma, dejte prosím odkaz, nic jsem nenašel. Díky.
  5. Hm, tak dnes ráno šel net neuvěřitelně pomalu, odpoledne už nejde vůbec. Brno-Černovice. Tak pořád nic. Když dám znovu přidělit adresu v síťovém připojení, tak to pak půl minutky jede a pak zase ne. Má někdo stejný problém? Neděle: tak už to zas běží jak má - 10/1 Mbit (Light)
  6. Hm, v Brně dnes celý den 450 kilo down/ 500 kilo up, tarif Light. Včera ještě v pohodě.
  7. Přesně to samé mi napsali, když jsem u nich reklamoval 4x nižší rychlost na downloadu - probírali jsme to také tu http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=838&start=120 Tak jsem jim volal, dovolal se, nic nevyřešil, objednal jsem technika, mezitím ovšem UPC restartovalo síť, takže vše se vrátilo do normálu, technika jsem odvolal, ten ovšem přišel, tak jsem s ním aspoň hodil řeč, ze které vyplynulo, že jejich kecy o modemu, kabelech atd. byly v tomhle případě nesmysl. Takže asi tolik k jejich kabelům.
  8. Od té minulé středy jede net stále jak má, takže díky za optání.
  9. A zaplatil jsi ho? Nene, nic nechtěl, na zakázkový list napsal "klient servis rušil". Bych se hodně hádal. Mimochodem se jen tak mezi řečí zmínil, že stejný problém řešil včera někde poblíž (ukazoval směrem ke Cornovově) a že na nic nepřišel. Podle mne to byl fakt nějaký problém někde u nich. A přidám se: jak jsi zjistil to s tím restartem?
  10. Tak jsem včera technika stornoval přes webový formulář, dnes ráno jsem jim ještě pro jistotu volal, ať jej zruší, a hádejte co, před chvílí přišel. Tak jsem mu to vysvětlil a on mi ještě zamával atd atd. Ach jo.
  11. Jo, to je přesně ono, měřič rychlosti na UPC měří ještě menší rychlost downloadu než ostatní, mně odpoledne taky naměřil necelých 300 kbit/s. Jsem vážně zvědavý, co mi řekne ten technik.
  12. A občas se zapomínám přihlašovat, předchozí příspěvek je ode mne.
  13. Hodnoty stále tragické, volal jsem na infolinku, na nic nepřišli, takže by měl přijet technik.
×
×
  • Create New...