Jump to content

Skippi

User
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

About Skippi

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 150
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF
  • Place of subscription of Vodafone services
    Teplice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Horizon na webu po mně taky chtěl PIN kvůli věkovému omezení. Naštěstí postup vystoupit/nastoupit (zapnout věkové omezení/uložit/vypnout omezení/uložit) pomohl.
  2. SMS nepřišla, ale i tak se mi po restartu modemu zrychlil Internet ze 150/10 na 300/20.
  3. Takhle by to mělo být. Restart routeru ani PC není potřeba, změna se provede okamžitě po potvrzení tlačítkem "OK". Vypadá to na nějaký problém s routingem. Předpokládám, že příkaz "PING 8.8.8.8" bude taky hlásit "vypršel časový limit"? Zkus příkaz "TRACERT -d 8.8.8.8" a pošli výsledek.
  4. Funguje vám stále dálkový restart modemu? Nedávno mi pronajatý modem vyměnili za nový Compal CH7465VF a teď v "Moje UPC" vůbec položku "Moje zařízení" nevidím: Výměna modemu s tím souviset nemusí, tuhle stránku pochopitelně nezkouším každý den.
  5. U sebe jsem žádný problém s rychlostí nepozoroval. Pro jistotu jsem to zkusil před chvílí - speedtest.net i speedtest na Google mi ukazují správnou rychlost (145 Mb download a 9.8 Mb upload).
  6. @alishkaZkuste si na jednotlivých zařízeních zjistit, jestli se připojují přes WiFi 2.4 GHz nebo 5 GHz. Vetšinou mají sítě pro různou frekvenci různý název, takže to jde zjistit podle názvu. Ve Windows 10 to zjistíte klepnutím na ikonu WiFi (vpravo dole u hodin) a klepnutím na "Vlastnosti" u názvu WiFi - až dole je "Síťové pásmo".
  7. Zkusil bych začít tím, že si na jednom klientovi nastavím ručně jiný DNS server - např. od Google: - 8.8.8.8, pokud máte adresu IPv4 - 2001:4860:4860::8888 , pokud máte adresu IPv6 Popis včetně videa s postupem najdete např. na https://www.zive.cz/clanky/jak-a-proc-pouzivat-alternativni-dns-zrychli-internet-a-odblokuje-weby/sc-3-a-194474/default.aspx. Případně přímo postup od Microsoftu - https://support.microsoft.com/cs-cz/help/15089/windows-change-tcp-ip-settings.
  8. Známá tohle zjistila před pár lety, když měnila službu a chtěla si zkontrolovat, jestli proběhla správně změna ceny. Říkal jsem jí, ať to ignoruje, protože při platbě přes SIPO nemůže ovlivnit, kolik si UPC strhne. Ale trvala na tom, že to bude řešit. Zkontaktovala UPC a nakonec jim musela poslat nějaké haléřové položky, aby jí přestali vyhrožovat, že jestli nezaplatí dluh, tak jí odpojí službu. Před jejím zavoláním s tím neměli problém.
  9. Lokalita: Teplice Informace o plánované údržbě sítě UPC Vážený kliente, Dovolte nám, abychom Vás touto cestou informovali o plánované údržbě sítě UPC ve Vaší lokalitě, která bude probíhat od 16.06.2015 00:05 do 16.06.2015 05:55. V průběhu této údržby může docházet k výpadkům našich služeb. Za případné způsobené potíže se předem velice omlouváme. Údržba sítě je nezbytná z důvodu modernizace, která zlepší kvalitu poskytovaných služeb. V případě, že služby budou nefunkční i po výše zmíněném čase, proveďte prosím restart připojených zařízení (modem, router, set-top box) odpojen
  10. Zeptal jsem se přímo u zdroje (LGI-UPC Liberty Global Operations B.V.). Omezení na lince prý není, rozdíl je způsoben použitím MPLS: There is no traffic shaping and it would not be measurable through response time. Difference in latency for same hop IP towards different destinations is related to how traceroute functions through LSPs on an MPLS networks where intermediate P devices don't have a full routing table.
  11. Tobě to jde alespoň přes 2 různé servery - 84.116.222.14 (a 84.116.131.157) v případě rychlé linky a 84.116.131.153 v případě pomalé linky. To bych chápal - jiná cesta = jiná odezva. Ale v mém případě nechápu, proč to je cesta k 84.116.220.197 v obou případech stejná, ale liší se odezva.
  12. Poslal jsem dotaz na UPC, před chvilkou se mi ozval technik. Problémová adresa 84.116.220.197 už je prý AORTA. Zkoušel to od nich z centrály a jim to jde bez problémů (ale přes jinou AORTU). Ta AORTA je prý určená lokalitou. Můžete někdo (odjinud než z Teplic) spustit WinMTR na adresy 87.248.122.122 a 98.139.183.24 a poslat sem výsledek?
  13. Cesta v tomto případě nehraje roli. Rozdílné odezvy jsou už od 4. adresy (4.116.220.197), která je stále v síti UPC (konkrétně "Liberty Global" v Rakousku) a přes tuto adresu jdou VŠECHNY cesty (v daných případech).
×
×
  • Create New...