Jump to content

mifr

Uživatel
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

  1. Bude hodně blbý, když se přiznám, že jsem od modemu do WANportu vedl nic netuše křížený utp kabel? Chybami se naštěstí člověk učí Akorát je jasně vidět, že si s kříženým kabelem tento jinak docela zajímavý router neporadí, tak třeba to pomůže i někomu jinému a ušetří si hodiny laborování
  2. Vyhledávat nemá smysl, to píšu rovnou a stejně by mi to nepomohlo, když WIFI síťování prd rozumím... Potřebuji přes tenhle "známý" router sdílet mé Karneval ehm pardon UPC připojení přes WIFI s notebookem a jaksi to prostě nejde... Teda mi to nejde a proto se ptám zkušených Jednoduše jsem v nastavení sítě (jak píšou) dal 192.168.1.2 a masku 255.255.255.0, propojil z modemu do WAN portu, PC s routerem přes první LAN port a vesele vyťukal adresu 192.168.1.1 do prohlížeče, abych si popovídal s konfigurací... Režim sítě jsem zvolil (prý typický pro bezdrát. router) číslo 3 a tedy (pro
  3. Přesně tak a majty na to kápnul a mifr to myslel přesně tak, jak napsal...že nikdo neodpověděl. Nebudu dál ale tady šířit jak se ani pro ostatní zdá offtopic a jen řeknu, že již kontakt na odd. výstavby sítě máme, ale asi se ještě nikdo nevyjádřil. Tečka. Ani se majty s tou kvalitou nedivím a to máme proti tarifu Karnavalu za to ušetření "pár stovek". Nízká cena = nízká kvalita a v tomto případě to platí jednoznačně
  4. Tak koukám, že sežráním Karnevalu UPC neupadla jenom kvalita služeb, ale i našeho fóra, hm
  5. Nezajímal a nebo neřešil někdo náhodou situaci kolem zájmu o připojení v lokalitě, kde možnost připojení na služby UPC není, ale je tam koncentrace nemalého množství zájemců? Jedná se o Kralupy a nové bytové domy tam vedle Lutovníku. Je vůbec reálná šance UPC k připojení "dokopat"? Díky za reakce a názory...
  6. Tak hlasím, že já už svá data taky mám! Sice bez omluvy, ale hlavně že jsou!! Takže asi už je tenhle thread téměř bezpředmětný, ale nechejme ho...jeden nikdy neví!
  7. Tak za to se ti Katodo milerád podepíšu a skvěle jsi to vystihl! Znovu říkám, že já bych tady nepsal takové slovíčka, které jsem použil, kdybych měl jistotu ANO JISTOTU, že to bude obnoveno. Je pravda, že mám většinu z toho přetaženou doma, ale teď mi tam měla přijít nejedna dost důležitá zpráva a bůhví, jestli je ještě uvidím. Ano, můžu dotyčným odesílatelům říci, aby to přeposlali ještě jednou (pokud to v uvedenou dobu odstávky přišlo a bylo (snad) zachyceno), ale v některých případech je už i tohle dožadování se opět cosi zaslat DOST nepřijatelné a to je ten problém...snad to všechno zachyt
  8. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale jsou to opravdu IDIOTI, když je pro ně obnovení ještě zdaleka nenaplněné 100 MB kapacity email. schránky nepředstavitelný úkol a snad si to tu někdo z nich přečte. Tohle není údržba, ale jistě tam někdo něco zase (jak to bývá) posr*l a teď z toho dělají "údržbu"...hovada. a zálohované mají opět jistě leda velký.. však víme co!
  9. Tak nevím, jak vy, ale já ještě webmail obnovený nemám a začínám být zase ve stejném rozpoložení rozbít někomu za to držku...a to mi má dneska dojít technik vyměnit modem Motorola za nový....snad se uklidním včas...Kdybych tam neměl docela dost důležitou korespondenci a hlavně nečekal stejně důležitou, tak nehlesnu ani popel, ale takhle jsem docela s tím v ...víme všichni kde
  10. Já už jsem si to taky zjistil a data obnovena doufám budou, ale už mi vypadlo se toho vlídného hlasu zeptat, jestli příchozí pošta byla po dobou údrždy také zálohována a nebo (jak už jsem měl tu čest) bude nenávratně pryč? Hmm...
  11. Tak stupidní tabulka už zmizela, ale webmail stále zeje prázdnotou !! Jestli něco ti loseři (jako vždycky) posr*li, tak se budou vážně divit!
  12. Začínám vidět rudě, když nejde webmail a jen doufám, že se už nebude opakovat situace, že jim v době výpadku mailserveru nešel a nebo snad něměli záložní mailserver na příchozí poštu do sítě a tudíž všechny v té době příchozí maily nenávratně nedoručitelné! To jim ještě prošlo snadno... Karnevale jestli se takhle situace teď opakuje, tak budu vážně zlý a to myslím vážně!! A ještě k tomu ta STUPIDNÍ hláška o nedostupnosti webmailu do dnešních 8: 00 kterou tam může doteď zanechat opravdu jen NAPROSTÝ IDIOT Ach jo...snad to půjde. Do toho blbince jim volat nehodlám...
  13. Já jsem si tuhle jejich službu na "ochranu" zákazníka nechal na vlastní žádost vypnout už docela dávno a je to jen o domluvě...stačí napsat a kupodivu se dá s Karnevalem taky někdy dohodnout
  14. Já už jim na takové či makové kampaně .... a už jsem se z téhle "akce" přehlásil na Turbo 5 (+komplet). Koukám, ale že mají novinku a už chtějí i úpis hmm No nic.
  15. Tak Karneval opět nezklamal a prý je to rozepsání naprosto normální! A to prosím nemám z hlasu na hotline, ale přímo z účtarny. Mno, je snad potřeba k tomu BORDELU ještě něco více dodávat??? Ale jistě a pokud dojde k tomu sloučení Karnevalu s UPC, tak to terve bude zážitek něco snad reklamovat a nebo se nedej bože chtít dobrat pravdy A mimochodem, jen tak jsem se té znalé paní bokem optal, jak to bude s tím "poměrným" rozpisem po zdražení MINI a kolik to jako hodí? No a nebudu vás napínat a odpovědi jsem se nedočkal! Mno, Karnevale, ty máš vážně v hlavě ****no
×
×
  • Create New...