Jump to content

William_Wallace

Uživatel
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. klidně bych zavedl zase koresponďáky ... by bylo pak komické sledovat lidi na poštách, jak by si nevědli rady ;oD
  2. Není nic jednodužšího, než formulovat výpověď vlastními slovy: Já jméno + Příjmení, vypovídám smlouvu číslo xxxxxxxx uzavřenou na adresu XY ... Důležité je, aby na výpovědi byl vlastnoruční podpis ... bez podpisu nebude výpověď akceptována ... poslat nejlépe doporučeně /kdyby se dopis na poště ztratil, máte potvrzení z pošty a zásilka se dá pak dohledat/ na adresu: Klientské centrum UPC P. O. Box 53 Praha 3-Žižkov 130 11 Jen pro info, výpovědní lhůta je měsíční. Měsíční výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž byla Vaše písemná žádost doručena. ;o) Nechápu, proč všichni chtěj na něco nějaké formuláře atd ;oD ... Občas mám pocit, že někteří jedinci nedokážou přemýšlet a uvažovat samostatně ;o)
  3. přesně ... nejprve je třeba hledat chybu ve vlastních zařízeních /nastavení, správnost připojení atd/ ... pokud by nepomohlo, pak volat na podporu ;o) já osobně bydlím na lokalitě, kde jsem měl výpadk za minulý rok snad 1x ... a to proto, že někde nějací pi*omci překopli kabel ;oD
  4. není nic jednodužšího, než se obrátit přímo na UPC ... v tomto případě prostě nedošlo k ošetření smlouvy, vedené na zesnulou ... v případě, že na druhém konci bude sedět rozumný člověk, je ošetření otázkou 2minut ;o)
×
×
  • Create New...