Jump to content

retron

User
  • Content Count

    503
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

retron last won the day on November 26 2019

retron had the most liked content!

Community Reputation

43 Vynikající

About retron

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Technicolor bridge, 4x CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ve firmě bude tzv. "oprávněná osoba", má heslo pro komunikaci s T-M a může administrovat služby pod Rámcovou smlouvou. Je na to formulář "Převod čísla", tzn ne OKU, které je pro přenos k jinému operátorovi, ale nejdříve přenese číslo na sebe jako FO a pak může jednat dál, vygenerovat si OKU atd. Velké firmy a korporace to řeší tak, že číslo převedou na Twist a pak už je to na každém, jak s číslem naloží.
  2. tak kvůli mobilu jet na 5GHz mi přijde zbytečné. taky mám TC7200 a za ním router, zatím to v ničem nelimituje a TC7200 je oproti Compalu stabilní. Nový modem si alespoň zatím nekoupíš, pouze pronájem za 70 Kč/měs.
  3. ale vždyť 2,4 GHz WiFi umí samotný TC7200, tak ho přepni na 2,4 na 150 tku to stačí
  4. no konečně to někoho napadlo, v USA naprosto běžná věc, v AppleTV si vyberete svého providera (v seznamu je jich asi 500+) nalogujete a mate svou nabídku. Hlavně, že tady se pořád tlačí lowcostove a ještě fw zmršené předražené nekompatibilní krabičky. Doufám, že to bude dostupné co nejdříve i tady, alespoň jako aplikace pro AppleTV a AndroidTV.
  5. jestli nepoznáte rozdíl mezi HD a UHD tak buď máte krám anebo si zajděte na oční na 55" OLED Philips je rozdíl markantní, ať už porovnávám na Netflixu, Prime Video anebo Apple TV+ samozřejmě na datovém toku záleží viz. rozdíl mezi kanály HBO a zbytkem v kabelu, ale 4K byl rozdíl i na 40" Samsungu
  6. Naprosto stejná zkušenost při instalaci internetu VDSL i LTE, v prvním případě jsem čekal na techniky 3 týdny 2x odloženo, kdybych se neozval tak čekám doteď, LTE po týdnu také odloženo. VDF na infolince se akorát vymlouvá na “systém”.
  7. Lost MDD Timeout a MDD recovery following MDD loss, tyto hlášky se mi objevuji v logu opakovaně po sobě viz. příloha. DS kanaly kolem 35-37 US 35-40. Rychlost i ping dle speedtestu ok, ovsem v realu se cuká i Horizon.
  8. Abych to ukončil, od převzetí UPC Vodafone nepřinesl, krom gigabitu, který je dost diskutabilní, vůbec nic, naopak plno služeb zařízl a k tomu výpadky hlášené i nehlášené, které za 20 let nepamatuji (původně Kabel Plus).
  9. Jo dnesni F1 byla v telefonni kvalitě.
  10. Dneska to nešlo během F1 tj. kolem 15:30
  11. Poslední dobou se mi u HGO rozjede obraz a zvuk, obvykle nepomůže ani zkusit pořad přehrát od začátku, přitom např. repríza stejného pořadu jede normálně.
  12. jestli ke změně došlo nedávno, tak se to tam propíše až s dalším vyúčtováním
  13. Tak to rozhodně +/- není, a to jak plánované (a i ty plánované nakonec posunou, takže s tím nelze moc počítat) tak hlavně ty neplánované, mohu to pozorovat minimálně na 3 různých přípojkách v Praze a připustil to v rozhovoru na Lupě i technický šéf Vodafonu. Důvod mě jako zákazníka absolutně nemusí zajímat, a když si člověk stěžuje na infolince tak mu maximálně odpustí platbu za dny kdy k výpadku došlo jako kompenzaci, což mi nepřijde adekvátní.
×
×
  • Create New...