Jump to content

retron

Uživatel
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

retron last won the day on March 25

retron had the most liked content!

About retron

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha
  • UPC Internet
    Internet 150
  • UPC televize
    TV Komplet
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Technicolor bridge, 3x CA modul

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. neznám vaši strukturu a už vůbec nevím kdo to zařízl, to mě ostatně jako zákazníka vůbec nemusí zajímat streamovat někam něco když to lze direkt je dost nesmysl, mam chromecast TV i Apple TV ale proč to mám spouštět ještě přes další zařízení?
  2. Ale mohl byste to vy, jako ambasador případně David prezentovat výše, že po tomto řešení je silná zákaznická poptávka a taktéž jde o značnou konkurenční výhodu, ať má toto fórum alespoň nějakou zpětnou vazbu. Lineární sledování TV je už dávno za zenitem.
  3. to sou kecy appku pro iOS mají a portace na TVOS není nijak složitá na vývoj, Ziggy nebo Ziggo už jí má dávno venku, takže buď by to neutáhly servery, které ZZ nestíhají od samého počátku anebo se bojí, že by TV najednou všichni sledovali nelineárně, argumentovat nějakou akvizicí Vodafonu a zakonzervování současného stavu koncového zákazníka absolutně nemusí zajímat. Přitom streamovat HorizonGo z iPadu/iPhonu přes airplay do AppleTV jim nevadí. Bohužel identickou taktiku zastává O2, které appku pro AppleTV také slibuje už asi dva roky.
  4. když už tak doporučuji spis sledovani.tv, funguje bez problémů a lepší obraz nez O2, která ma sice platformu vychytanou nejlépe, ovšem obraz tragický. Postoval jsem test vsech tri platforem vc. DVB-T2 v pořadí pozemni DVB-T2, HorizonGO, sledovani.tv, O2TV
  5. dle příslibů tady už měla být loňské září, takže je zbytečné se ptát
  6. nevim jak na kabelu, ale na VDSL patří naopak AVM Fritzbox ke špičce, super rozhraní a možnosti konfigurace, špičková wifi tohle by se tu mělo uzákonit taky, stačí plnit normy a basta, ikdyby s omezenou technickou podporou providera nikdo by tu nenutil používat ty HD krámy a omezila by se šmelina s CA moduly apod. uvidíme jak trh rozhýbá appletv+
  7. přepínal jsem pouze zdroje na TV, neříkám, že tam není zpoždění žádné, ikdyž u O2 jsem si ničeho nevšiml, ale u Horizonu to bylo opravdu již znatelné (proběhl mezitím dokonce jingle)
  8. Testoval jsem různé zdroje signálu na 4K OLED Philips, reference byl signál ČT1/ČT2 DVB-T2 ze Žižkova na 20cm interní anténu a co do kvality obrazu byly na první pohled viditelné rozdíly v pořadí: DVB-T2, - odstup - HorizonGO (Airplay pres iPad do Apple TV 4K), sledovaniTV.app Apple TV 4K, - odstup- O2TV (4K box, plochý obraz jakoby přes digitální filtr šumu, utlumený zvuk) bohužel na daném místě není DVB-C přípojka, OTTV přes VDSL20 jen škoda, že Horizon u nás zatím stále nepodporuje nativní aplikace Apple/Android TV, potvrdilo se, že co do kvality obrazu patří ke špičce jediná výtka je, že HorizonGO má značné zpoždení vysílání, cca 15-20 sekund a to i přímo na kabelu, kde je to kolem 3-5 sekund, čímž konkurence netrpí
  9. na AppleTV se musí aktivovat co měsíc, přitom v aktivovaných zařízeních se normálně zobrazuje, nevím jestli je to záměr nebo vlastnost, přihlášení přes přesměrování na login moje upc se povede obvykle na druhý někdy třetí pokus, na první nikdy.
  10. David se vyptával na situaci na SK, uživatel "dodo" mu z dobré vůle vyjmenoval současný stav, načež David oslovil ČT aby si zjednala "nápravu" já v tom tedy vidím něco jiného než "ochranu zákazníků UPC na SK" "Pokud Vám současné zvýhodněné podmínky vyhovují, nemusíte se o nic starat, automaticky Vám je obnovíme." současné podmínky jsou současné podmínky, pokud bych nereagoval již by se současné podmínky automaticky neobnovily, nevím co si na tom lze chybně vyložit
  11. tak ještě jednou, operátorka mi potvrdila, že smlouva by se neobnovila za stávajících podmínek, ale s o 30% vyšší cenou, kapiš?
  12. Takže průzkum trhu a konkurence za Vás mají dělat Vaši zákazníci, to jako opravdu myslíte vážně? Když už tedy chtěl bojovat za vlastní zákazníky, tak se měl naopak snažit získat ČT Sport pro SK zákazníky legálně byť třeba za poplatek a pak to prezentovat oficiálně jako konkurenční výhodu, případně až poté "to naprášit" a ohlídat si tak vlastní investice.
  13. no ani bych neřekl, končí mi věrnostní období, přijde mi email cituji: "abychom Vám i nadále mohli poskytovat naše služby za zvýhodněných podmínek, dojde k automatickému obnovení Vašeho věrnostního období na dalších 12 měsíců. Pokud Vám současné zvýhodněné podmínky vyhovují, nemusíte se o nic starat, automaticky Vám je obnovíme. V opačném případě kontaktujte Klientské centrum UPC." konec citace a konec mailu, tzn. bez konkretizovaných údajů. z výše uvedeného předpokládám, že se smlouva prodlouží za stávajících podmínek především tedy ceny, pro jistotu tedy volám na infolinku a musím uznat, že velice milá operátorka mi oznámí samozřejmě, že nikoliv a že to tedy předá kolegům k dořešení. Výše citovaný e-mail je tedy, jemně řečeno zavádějící, nebojím se říci až lživý.
  14. není to služba zdarma, protože samostatně je za poplatek, tzn. je to služba v ceně a to již reklamovat lze, ikdyž se nám UPC vytrvale snaží tvrdit něco jiného
  15. Silně pochybuju, že by o tom ČT nevěděla. Co ovšem není v pořádku je od členů fóra, kteří sem v dobré víře přispívají za účelem zlepšení Vasich služeb, získat informace - když už toho nejste schopni sami - a pak je defacto použít proti nim a ještě se k tomu bez skrupulí přiznat. Místo toho abyste se snažili díky mnoha příspěvkům tady své služby vylepšit a tím získat před konkurencí náskok, tak tímto svých chováním radši podrazíte své loajální zákazníky.
×
×
  • Create New...