Jump to content

retron

Uživatel
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

retron last won the day on November 26 2019

retron had the most liked content!

About retron

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Technicolor bridge, 4x CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jestli nepoznáte rozdíl mezi HD a UHD tak buď máte krám anebo si zajděte na oční na 55" OLED Philips je rozdíl markantní, ať už porovnávám na Netflixu, Prime Video anebo Apple TV+ samozřejmě na datovém toku záleží viz. rozdíl mezi kanály HBO a zbytkem v kabelu, ale 4K byl rozdíl i na 40" Samsungu
  2. Naprosto stejná zkušenost při instalaci internetu VDSL i LTE, v prvním případě jsem čekal na techniky 3 týdny 2x odloženo, kdybych se neozval tak čekám doteď, LTE po týdnu také odloženo. VDF na infolince se akorát vymlouvá na “systém”.
  3. Lost MDD Timeout a MDD recovery following MDD loss, tyto hlášky se mi objevuji v logu opakovaně po sobě viz. příloha. DS kanaly kolem 35-37 US 35-40. Rychlost i ping dle speedtestu ok, ovsem v realu se cuká i Horizon.
  4. Abych to ukončil, od převzetí UPC Vodafone nepřinesl, krom gigabitu, který je dost diskutabilní, vůbec nic, naopak plno služeb zařízl a k tomu výpadky hlášené i nehlášené, které za 20 let nepamatuji (původně Kabel Plus).
  5. Jo dnesni F1 byla v telefonni kvalitě.
  6. Dneska to nešlo během F1 tj. kolem 15:30
  7. Poslední dobou se mi u HGO rozjede obraz a zvuk, obvykle nepomůže ani zkusit pořad přehrát od začátku, přitom např. repríza stejného pořadu jede normálně.
  8. jestli ke změně došlo nedávno, tak se to tam propíše až s dalším vyúčtováním
  9. Tak to rozhodně +/- není, a to jak plánované (a i ty plánované nakonec posunou, takže s tím nelze moc počítat) tak hlavně ty neplánované, mohu to pozorovat minimálně na 3 různých přípojkách v Praze a připustil to v rozhovoru na Lupě i technický šéf Vodafonu. Důvod mě jako zákazníka absolutně nemusí zajímat, a když si člověk stěžuje na infolince tak mu maximálně odpustí platbu za dny kdy k výpadku došlo jako kompenzaci, což mi nepřijde adekvátní.
  10. Je u bílého Compalu normální, že po změně nastavení a povinném restartu naskočí 5GHz síť až po cca 15ti minutách?
  11. mám 4 své CAM na smlouvu
  12. Začínal jsem na KabelPlus takže taky jsem si přes Motorolu prošel, Atlanta 2203, Cisco 3208, Technicolor 7200 s tím, že ale účtovat pronájem začlo UPC až myslím od toho Cisca, předtím to bylo zdarma, resp. v ceně a tak by to mělo být pokud zákazníkovi nedá provider na výběr, v opačném případě by měl mít zákazník možnost volby a ne platit za něco, s čím není spokojený. To už i O2 nebo i samotný Vodafone dává na výběr u VDSL, tak nevím proč by tomu nemohlo být u DOCSIS 3.1, zase to není atomový reaktor.
  13. to nikde nerozporuju, ale když doteď nevadily prastará, ale jediná bezproblémová Cisca nebo dokonce možná i obstarožní Motoroly a najednou vadí i Technicolor nevím, neumím posoudit, problém je ale jinde, ať nabídnou alespoň dvě tři zařízení k pronájmu i prodeji, "hloupý" modem, základní router a top router typu FRITZ!Box 6660
×
×
  • Create New...