Jump to content

retron

Uživatel
  • Content Count

    458
  • Joined

  • Days Won

    5

retron last won the day on November 26 2019

retron had the most liked content!

About retron

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 150
  • UPC telefon
    -
  • UPC televize
    TV Komplet
  • UPC datový limit na mobilu
    -
  • UPC volné minuty na mobilu
    -
  • UPC volné SMS na mobilu
    -
  • Zařízení od UPC
    Technicolor bridge, 3x CA modul
  • Místo odběru služeb UPC
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to jsou všechno kecy a výmluvy aby mohli opové tlačit ty svoje předražené uzavřené nekompatibilní a sw zmršené krabičky HBO GO má aplikaci napříč všemi platformami, Netflix víceméně to samé, sledovanitv jakbysmet portace appky z iOS na TVOS je pouze o certifikaci a pár změn ve specifikaci, to samé předpokládám Android vs AndroidTV opět jsme v tomto "specifický" trh řekl bych, že aktuálně je asi nejlepší kombinace CA modul + streaming Horizon GO buď přes Chromecast nebo AirPlay
  2. Cisco 3925 už asi tak 3x přežilo svou obvyklou životnost, takže buď zkus najít volnější kanál, jak už Ti radili dříve anebo koukni na bazos a kupo odkoupený Technicolor TC7200, který však neumí dualband provoz anebo Compal, který už umí 2,4 i 5 GHz zároveň.
  3. no hlavně aby byla verze i na AppleTV
  4. tak zpětvzetí výpovědi je možné vždy, ale ještě se mi to nestalo
  5. dva roky věrnostní období se dává už asi 4 roky pokud dostanete retenční nabídku absolutně nejlepší je podat písemně výpověď, pak by ses mohl dostat na zajímavější nabídku
  6. Poslední dobou je Horizon GO poměrně spolehlivé, jako ideální kombinace mi přijde CA modul + Horizon TV na AppleTV
  7. viacmenej áno, okrem toho, že nie všetky TV kanály v kabelu sú aj v Horizone, ale vetšina hlavných áno otazná je kvalita obrazu, aj keď Horizon patrí čo sa kvality IPTV/OTTV poskytovatelov k najlepším, kabel je kabel, ale to môžeš vyskušať
  8. no podle mě to dali zdarma tomu, kdo se ozval, ale nakonec se ozvalo příliš lidí tak to ponechali všem
  9. v ceskem ani US appstoru aplikace vubec neni
  10. my budeme sto let za opicema i za Slovenskem
  11. No ideálně bych si to představoval jako v Německu, že mi na jeden telefonát připojí jakékoliv zařízení splňující normy EuroDOCSIS 3/3.1, třeba Fritz!ka
  12. Z mých zkušeností UPC zvládne "navedení" staronového zařízení i během dvou hodin, ale záleží také na spolupráci s původním majitelem.
  13. Nebudu tvrdit, že tyto programy sleduju denně, ale zpravodajství anebo Muzika Pervogo si semtam pustím. Ano částečně jde o princip, příště zdraží třeba HBO a vy ho vyčleníte z balíčku Komplet anebo nějaké sportovní kanály. Nebudu tvrdit, že něco jsou ptákoviny, každý sleduje něco jiného, ale podlě mě je také plno kanálů balast, nemám ani vše naladěno. Tak udělejte balíčky po 15/30/50 kanálech, které si bude moc každý zvolit dle svých preferencí se změnou třeba jednou měsíčně. Aspoň reálně uvidíte a hlavně vaši dodavatelé za co jsou lidi ochotni platit a pak teprve můžete přenášet zvýšení ceny na zákazníka a v neposlední řadě i uvolnit pásmo. Ovšem nejhorší je forma jakou byla tato změna opět prezentována "ukončili jsme spolupráci vs. pokud máte zájem připlaťte si anebo ukončete smlouvu", což následuje podobné akce z minulosti jako např. vynucené zvýšení rychlosti a s tím spojeného zdražení anebo vypuštění Novy Sport atd. Dlouho byl klid tak jsem si myslel, že chování vůči zákazníkům se zlepšilo, ale vidím, že to byl mylný dojem.
  14. tak jsem si dovolil kontaktovat infolinku s tím, jak to hodlají kompenzovat, operátorka mi akorát citovala mou citaci a pak, že těch 99 se platí jejich dodavateli, tak jsem jí odvětil, že mým smluvním partnerem je UPC a jejich dodavatel mě absolutně nemusí zajímat, tak otráveně, že prý to předá k dořešení. úroveň služeb a jednání se zákazníkem je tady stále jak na balkáně, a to jim možná ještě křivdím
×
×
  • Create New...