Jump to content

Altex

User
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

About Altex

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 200
  • Vodafone television
    TV Start
  • Vodafone devices
    Cisco EPC3208
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha, Černý Most
  1. Modem mám odkoupený (možná už 4. rok?), napájecí adaptér odešel loni. Možná je čas na upgrade na novější modem. Ke kontrolkám - všiml jsem si, že jdou dost zpožděné - teď když byly výpadky v mé lokalitě, tak si modem vesele svítil Online a blikat začal až po restartu zařízení. Zkusím vyměnit kabel a pozorovat situaci.
  2. Zdravím, na začátek, jsem amatér co se týče sítí a konektivity. Poslední cca týden se mi stává, že internet normálně funguje a z ničeho nic se odpojí. Ve win 10 vyskočí na síti žlutý warning. Troubleshooting vždy restartuje adaptér, odstane novou IP konfiguraci a vše je OK. Předpokládám, že jde o SW error, je tak? Nebo je možné, že je to způsobené i samotným UPC a je to spojeno s nedávnými několika hodinovými výpadky sítě v mé lokalitě? Přetížení sítě? Díky za help v diagnostice
  3. UPC si u mě šphli, vytrpěl jsem 20 minut na telefonu na zákaznícké centrum a za úpis na 12 měsíců mi sníží cenu a zvednou rychlost. Celkem dobrý trade-off když neplánuju stěhování.
  4. Fiber 60 (60Mbit) za 650 mi chtějí zvednout na 200 s příplatkem 81 kč. Mi přijde že to navyšování cen snad berou procentuelně z toho co tady čtu To je dobrá vyjebávka.
  5. Tak úspěch. Tarif FIBER 60 , na 1 rok cena 562 CZK s odkupem modemu, není nutné měnit smlouvu. Z mé strany spokojenost. Postup byl 1. telefon - dotaz na vyúčtování a dotaz na poplatky 2. telefon - dotaz na změnu smlouvy a na závěr že teda chcete zrušit smlouvu, protože v tomto kroku nenabízejí slevy -> předají záležitost na reklamační oddělení 3. telefon - paní zavolala, na všem sme se domluvili. Sleva na 1 rok. Podle toho jak jednala, tak u každé smlouvy mají podle stávajících produktů tabulkově systém ke spočítání ceny. Objednávka modemu online a navýšení rychlosti proběh
  6. Jde o přeprodejce. Když jsem chvíli bydlel na Praze 4 v paneláku, měl to tam pod palcem nějaký člověk co vystupoval jménem UPC s tím, že jednou za čas přišel obezvonit barák a zjišťoval připojení a nabízel varianty za výhodnější ceny. Podvod to evidentně nebyl. V té oblasti co jsem se bavil s pár lidma v okolí bylo velmi rozšířené DSL protože tam mělo nové rozvody s ústřednou s max rychlostí 32 mbps. Nicméně vzhledem k popularitě docházelo k častým výpadkům. Podobní prodavač prostě zkoušel komu dojde trpělivost a půjde do UPC, cenově vyšší slevy na delší dobu než inzerovali na ofi stránkách.
  7. Pokud je tedy jak píšte možný přeprodej, tak tohoto bych se obával. Co kdyby nějaká, s dovolením uvedu ošklivé slovo, smažka takto uzavřela smlouvu a pokusila se zařízení pronajaté prodat, bylo by to nepříjemné následně něco řešit. Zatím jsem rozhodnut se domluvit na upgradu na vyšší rychlost, odkupu modemu, za předpokladu, že mi dají akční cenu na 6 měsíců a žádné poplatky navíc. Řekl bych, že win win situace a bude ze mě opět spokojený zákazník. Pokud to zaměstnanci UPC tady čtou, a jde jim krom naplnění vlastních kapes i spokojené a platící klienty.
  8. Peníze sice nejsou uplnou prioritou, ale zase mě nebaví je vyhazovat jen tak oknem. Vzhledem k tomu, že tyto poplatky jsou doslova zhovadilé, raději bych se jim vyhnul. Platit za službu je OK, ale férově. Elnc : Manželku nemám, nicméně z čistě čistě obchodního nevidím příliž nějakou překážku smlouvu rozvázat a znovu uzavřít (s tím, že mi opět bude plytnout 12 měsíců do rozvázání. Za předpokladu prodloužení doby "upsání se ďáblu" asi raději budu volit variantu upgrade + odkup zařízení. Zkusím když tak promyslet využití osoby blízké, pokud by se vyskytl nějaký problém. Marek-26 : teore
  9. Zdravím, mám takový dotaz, jak postupovat, abych se vyhnul co nejvíce poplatkům. Po novém roce došlo k překopání cen u některých produktů a zrušení tarifů s tím, že stávajícím zákazníkům byly tarify ponechány beze změn (krom té ceny). Jsem zákazníkem aktuálně déle než 1 rok, což je podmínka na délku smlouvy. Čili ji mohu již vypovědět. Aktuálně řeším toto: současný tarif - FIBER 32 = 573 CZK chtěný tarif - FIBER 30 = 520 CZK Volal jsem si na UPC linku, a jako správný negramot jsem nečetl nové ceníky-> poplatek za změnu tarifu směrem dolů je 300 CZK. Čili pokud sníží
×
×
  • Create New...