Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Ankroth

Uživatel
  • Počet příspěvků

    76
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Ankroth

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Sokolov
  • UPC Internet
    100+
  • UPC televize
    Komfort+
  1. Zdravíčko, nevěděl by někdo z Vás jaké kanály obsahuje balíček Digi Extra Free za 0 Kč měsíčně? Kdysi dávno jsem ho dostal jako třešničku na dortu ke klasické TV nabídce, ale nemůžu ho najít v ceníku ani jinde na UPC webu
  2. UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb

    No pokud máš věrnostní smlouvu do 9.1.2015 ta proč jsi už dávno nedal výpověď k 9.1.2015. Pokud máš v úmyslu dávat výpověď až toho 9.1. tak budeš platit až do konce února. Takže si myslím že teď spíše hledáš záchranu jak neplatit ještě ty další měsíce. Ale prdlajs. Věděl jsem, že věrnostní období končí 9.1.2015 a v MojeUPC je psáno, že v případě neprodloužení máme dát vědět alespoň 15 dní předem, což jsem chtěl tak jako tak udělat. Nicméně od 1.1.2015 do 9.1.2015 by mi byly zdraženy služby, s čímž zásadně nesouhlasím, a proto vypovím smlouvu bez sankcí. Nevidím důvod k zdražení, a to přesto, že půjde jen o desetikoruny. Mně v práci taky nikdo plat automaticky nezvedá dle inflace nebo jiných ekonomických či technických ukazatelů.
  3. UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb

    Výborně, moc díky za odpověď!
  4. UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb

    Čili klidně ještě dnes, nejpozději ke konci tohoto roku a bez sankce, tedy i bez doplacení věrnostní slevy, kterou máme ve smlouvě do 9.1.2015?
  5. UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb

    Měl bych dotaz na místní borce. V lednu jsme si s přítelkyní objednali UPC internet s věrnostní slevou do 9.1.2015. Minulý měsíc jsme se však přestěhovali o 100 km do jiného města, konkrétně do bytu, kde sice UPC služby jsou, ale jsou psané na pana majitele a nelze si je přepsat na sebe. Spočítali jsme si, že tedy bude lepší doplatit dva zbývající měsíce než zpětně doplatit 10 měsíců věrnostní slevy. Zmínka o zdražení k nám od UPC doputovala také, znamená to tedy, že můžu internet okamžitě odhlásit bez toho, aniž bych musel doplatit zpětně 10 měsíců věrnostní slevy? Moc díky za odpověď.
  6. Problém s PVR Kaon

    Díky Tomusi, ale UPC nebude mít v případě návštěvy technika problém s tím, že jsem přeflashoval firmware na SK? A taky jsem myslel, že se FW aktualizuje automaticky ze sítě, to se tedy nepřepíše?
  7. Zdravím, rád bych místní osazenstvo požádal o radu ohledně PVR přístroje Kaon. Tento šmejd nám měnili už zhruba 4x, ale každý kus (i nově vybalený) má stále stejnou vadu - minimálně 5-10x denně z ničeho nic vypadne obraz a je třeba ho znovu vypnout a zapnout. Někdy jen stačí na TV přehodit na jiný vstup a zase zpátky, jindy to ale nepomůže vůbec. Udělá to z ničeho nic třeba uprostřed filmu, zkrátka se díváte, nic nemačkáte a najednou blik - a je vymalováno. Přístroj sice dál běží, ale obraz nepouští do televize. Přijde mi, že se prostě rozpadne HDMI spojení. A to nemluvím o tom, že často zlobí HDD (někdy lze přehrát obsah, někdy není vidět - pomůže restart) a naprogramování pořadu funguje, jen se třeba v polovině natáčení samo vypne... a to je prosím přístroj na APC přepěťovce (zkoušel jsem to i bez ní). UPC technici u mě byli zhruba 4x a nevěděli si s tím rady, tak jsem teď skoro čtvrt roku bádal, zkoušel všechno možné, ale ne a ne na to přijít. Zkoušel jsem ten klump i na jiné TV, na jiném koaxu, na jiné zásuvce s jiným HDMI kabelem... opravdu všechnno možné, co mě za tu dobu napadlo. Vím, že nejsem sám, kdo má takové problémy. Mohl bych se tedy zeptat, jestli se už tenhle problém vyřešil? Ještě bych rád upozornil, že starší DVR od UPC fungovalo několik let naprosto bez problému, dělá to jen tenhle PVR Kaon. Platím za něj 150 Kč měsíčně a když jsem volal na hotline, tak řekli, že mohou samozřejmě zase přivézt zpět DVR, ale cena bude stejná! Takže já bych si jako měl vzít technologicky zastaralý (leč plně funkční) přístroj za stejnou cenu? No way. Kdyby ho dali levněji, tak bych na to kývnul, ale vzít si DVR za stejnou měsíční cenu jako PVR by udělal jen šílenec.
  8. Spokojenost s 25Mbit

    Jsem rád, že O2 přispěchalo s novými tarify, protože na ně bude muset lehce zareagovat i UPC. Jinak já jsem s tarifem UPC25 Mbit naprosto spokojený, ve špičce rychlost lehce klesne, ale nikdy to nebylo méně než cca 18 Mbit a to je vcelku slušná agregace. Kvalita skvělá, latence také... přesto jsem rád, že dle dostupnosti mohu mít až 25 Mbit od O2 (vím vím "až"), navíc je ústředna od mého domu zhruba 200 metrů, takže pohoda. Je dobré vědět, že když mě UPC vytočí, tak mohu mít rychlý net od jiného ISP (a že mě UPC vytáčí neschopným helpdeskem a tím šmejdským PVR Kanonem, který se denně 5x sekne a to nám ho měnili už 4x!!!).
  9. To je přesně ten důvod, proč má VIP klientela většinou svého lokálního poskytovatele internetových služeb. Ne že by ti menší měli kvalitnější technologie či nižší ceny (většinou spíše naopak), jenže kvalita a rychlost servisu je prakticky okamžitá. Standardně se VIP klientela řeší okamžitě, řešení s techniky je přednostní (max. do hodiny se musí zákazník kontaktovat a najít příčina problému) a poté max. do 24 hodin problém odstranit (spíše mnohem dříve). U lokálních ISP plyne zisk hlavně z firemní klientely, domácí uživatelé jsou ať až už financemi nebo servisem jim podřízení. U UPC či O2 je to přesně naopak... málo firem, spousta domácích zákazníků, což je samozřejmě o dost horší (lepší mít jednu firmu za 5 000 Měsíčně než 10 neustále pyskujících domácích zákazníků za tu samou cenu). O2 pochopilo, že se kvalitou servisu nemůže lokálním ISP rovnat, a tak je začala pomalu kupovat jednoho po druhém, UPC si naivně stále myslí, že mají kvalitní servis. Už pro domácí zákazníky je nedostatečný, pro firemní klientelu přímo tragický. Tak to je a doufám, že ještě dlouho bude, abych měl jisté své současné zaměstnání, kdy drtivá většina domácích či firemních zákazníků odešla od UPC či O2 k nám
  10. Šmarjá, chápete to, že jsem chtěl odejít od UPC a když mi volal pán a nabízel onen balíček, abych neodešel, tak mi i slíbil, že mi Digi Extra FREE zůstane na neurčito? Tak zněla dohoda, sakra! Mě nezajímá, co mají v ceníku. Domluvili jsme se zcela jasně a tak chci, aby byla dohoda dodržena.
  11. Slamb: Právě tomu jsem chtěl zamezit, navíc jsem nechtěl 151 Kč měsíčně na neurčito, ale na těch 12 měsíců. Nebo by snad bylo v pohodě, kdyby třeba za 3 měsíce zvýšili poplatek ze 151 Kč na 500 Kč měsíčně? Co je na papíře, to platí. Pořádek dělá přátele. Marek-26: Nevymýšlím si kraviny, je to standardní obchodní jednání či domluva (viz výše). A Extra free jsem měl do teď a nikomu to nevadilo, ale najednou je to obrovský problém (ještě k tomu u dlouhodobě platícího zákazníka). Co se týče technika, problém není na mé straně, takže by si s placením výjezdu mohl políbit zadnici. Hlavně jsem chtěl ale technika, který problém vyřeší a ne měníče HW bez špetky vlastní invence nebo nápadů vedoucí k vyřešení problémů. Nebýt mě, tak by ho výměna HDMI ani nenapadla (stejně to nepomohlo, problém stále přetrvává). Já nebudu skákat, jak pošuci z UPC pískají a jestli je jim málo, že platím 1100 Kč měsíčně, tak půjdu rád jinam (O2, máme společnou anténu nebo koukám na Skylink či CSLink), protože smlouvu jsem ještě nepodepsal. esquire: Ne, balíček Extra byl za 1 Kč po dobu asi dvou let, poté ho přejmeovali na Extra free a byl za 0 Kč. Najednou z něj udělají Plus a po 12 měsích za něj budou chtít plnou palbu. Pochopil bych to pro nového zákazníka, ale takové chování za věrnost pro dlouholetého zákazníka? Proč to do teď normálně šlo a najednou to nejde? Jinak samozřejmě, že se cena měsíčního poplatku do smluv uvádí, navíc ve třetí smlouvě tam byl napsáno vše správně, jen bylo špatně datum sepsání smlouvy, takže s tím KC evidentně nemá žádný problém Jinak je hezké, jak mě ihned začali kritizovat obchodní zástupci UPC
  12. Už mi začíná s UPC docházet trpělivost a že jí mám celkem na rozdávání. 7.9.2010 jsem měnil své služby na balíček Standard + Fiber 25 za 899 Kč, k tomu mi zůstal dlouholetý balíček Extra free zcela zdarma. Navíc jsem si objednal HD PVR box za 151 Kč měsíčně, což jsem chtěl mít uvedeno ve smlouvě, aby si to třeba za půl roku nerozmyslelli a nenapálili ho za pětikilo. Poštou mi tedy dorazila smlouva k podpisu a vše bylo správně, jen mi tam chyběl údaj o PVR boxu a jeho ceně. Na KC mi řekli, že to není problém a smlouvu pošlou opravenou. Druhá smlouva dorazila, ovšem balíček Extra free byl vyměněn za balíček Plus na pouhých 12 měsíců. To jsem odmítl, protože bych měl po 12 měsících utrum, zatímco balíček Extra Free je zdarma na neurčito. Omluvili se a zaslali třetí smlouvu, kde bylo vše v pořádku až na datum startu služby - místo 7.9.2010 bylo uvedeno 1.10.2010. Tož už jsem byl řádně nasraný a zeptal se, zdali by bylo možné se před sepsáním smlouvy nějakou pipkou telefonicky spojit, abychom vše vyřešili k oboustranné spokojenosti. To prý nelze. Tak jsem poprosil o nějakého místního obchodního zástupce, abych smlouvu sepsal s ním. To prý také nelze, protože smlouvu stejně pošle UPC poštou. Znovu jsem tedy vše vysvětloval nějaké paní, ta vše "zadala do systému" a že to prý bude již v pořádku, ale že zároveň uvedla do systému, že smlouva dorazí do 15.11., protože to už trvá příliš dlouho (ano, protože je určitá část KC osazenstva obsazena bandou retardů). Včera dorazila v pořadí čtvrtá smlouva a opět je tam místo Extra free balíček Plus... tak jsem se teď kurevsky nasral, vzal jsem onen prvotní návrh a RUKOU TAM DOPSAL TU JEDNU JEDINOU VĚTIČKU, O KTEROU MI CELOU DOBU ŠLO, A TO ŽE PVR BOX JE ZA 151 KČ MĚSÍČNĚ A JE TAM UVEDENA SLUŽBA EXTRA FREE. Zítra jim to pošlu a uvidím, jestli to ty opičáci schválí. Co se týče PVR boxu, to je také velká švanda. Doposud jsem měl DVR box a ten fungoval bez problémů. PVR plečku mi za poslední měsíc a půl měnili 4x. První fungovala dobře, ale za týden jí odešel HDD. Tož přišel technik a box vyměnil. Za týden v něm během sledování filmu prasklo a už se přes veškerou snahu nezapl. Tak zase přijel technik, vyměnil za v pořadí třetí kus a bleskurychle odfičel. Ten funguje do dnešní doby, ale docela často se stává (5 - 10x denně), že během sledování pořadu najednou vypadne obraz a pomůže buď přepnutí na jiný vstup a zpět nebo se musí vypnout PVR a TV a znovu zapnout. Tak jsem volal na UPC, na jejich rady zkontroloval kabeláž, uvedl do továrního nastavení, ale problém přetrvával. Tak jsem dal PVR do druhé místnosti místo klasického settopoxu od UPC, čili na jinou televizi, na jiný koaxiální kabel a na jinou el. zásuvku, ale problém opět stále přetrvával. Zavolal jsem do UPC a ti mi sdělili, že je to vážně divné a asi se jedná o špatnou sérii a že se pokusí zaslat technika ne s Kaonem 3000, ale s novější verzi čítající 3001. Dorazil technik (počvrté) se STARÝM Kaonem 3000 a že ho jde jen vyměnit. Tak jsem se zeptal na důvod a on prý, že má napsáno v protokolu, že se PVR restartuje. Já myslel, že mě omejou. Půl hodiny jsem předtím nějakému pučmidrátovi na hotline vysvětloval, že to vypadá na problém s HDMI kabelem a že zkrátka krátkodobě vypadává spojení, ale přístroj jako takový funguje. Navíc jsem zmínil, že mám přístroj na APC ochraně a není možné, aby tam byla nějaká neplecha. Navíc jsem přístroj zkoušel v jiné místnosti, na jiné TV, na jiném kabelu a na jiné zásuvce, jenže to všechno pučmidrát na hotline taktně zamlčel a do papíru napsal pouze "PVR se restartuje". To bych blil, velebnosti. Tak jsem to celé opět vysvětlil technikovi a ten koukal jako bacil do lékárny a šlo na něm vidět, že je to v h**zlu, protože to nepořeší výměnou a nezdrhne dřív domů (furt koukal na hodinky). Začal s obvyklou taktikou... to je TV (není, vedle na jiné TV to dělá taky), tak to bude koaxem (vedle to dělá taky na jiném koaxu), tak el. zásuvkou (není, je tam APC a vedle na jiné zásuvce to dělá taky)... to prý není možné a že chce VIDĚT REVIZI ELEKTRICKÉHO ROZVODU V BYTĚ. Já myslel, že zhebnu. Tak jsem se ho zeptal, jestli by to nemohlo být třeba v HDMI kabelu, protože ten je od začátku stejný (pokaždé měnili jen box a HDMI nechali)... no ano, to vlastně být může. Tak vyměnil HDMI kabel a rychle pelášil pryč... mno a milé děti i s tím novým HDMI to stále zlobí.... a já už nevím, co mám dělat Nejlepší na tom je, že nejsem amatér a sám dělám pro menšího lokálního poskytovatele internetu a TV a sám jsem byl u stovek zákazníků a nikdy jsem se je nesnažil odbýt. Zkontroloval jsem vše z naší strany a pak teprve šel po chybách uživatele... poslední technik na nic nešáhl, nezkontroloval zásuvku, nepřeměřil hodnoty, nezkontroloval kabeláž, nepodíval se do nastavení PVR... prostě jen přišel vyměnit kus za kus a když zjistil, že to nebude tak jednoduché, okamžitě začal hledat důvod a chybu u zákazníka. A ještě se tvářil s prominutím jako kokot . Vystřídali se u mě dva, ten první se alespoň trochu snažil, ale výsledek je stále stejný...
  13. Průchozí zásuvka

    Mno hlavně si nic nekupuj, pokud se nacházíš na bývalé síti Karneval. Já si chtěl nechat vybudovat druhou zásuvku do obýváku (čili tu první změnit na průchozí) za 500 Kč a když dorazil technik, tak jen zakroutil hlavou s tím, že to technologicky na síti Karneval není možné... a natáhl mi koax po bytě a uprostřed dal spojku či co. Běhá to bez problémů, ale není to moc hezké, lepší by byla další zásuvka.
  14. Zpomalený Hotfile.com

    Jasně. Někdy se opravdu jedná jen technickou chybou, jindy se ale kvůli nedostatku konektivity začne mnohem více uplatňovat FUP než obvykle, a tak se pomalu začne se shapingem rychlosti u určitých služeb, IP adres nebo portů (dle toho, co technici používají).
  15. Zpomalený Hotfile.com

    na hotfile.com i uloz.to stahuju free rychlostí přes 250 KB/s... uloz.to i rapidshare premium obojí 12,6 MB/s při 5+ souborech... Ono taky dost záleží na dané lokalitě, množství chronických stahovačů na jedné větvi a podobné věcičky. Tohle totiž není poprvé a prozatím pokaždé, když nějaká lokalita trpěla vyžranou konektivitou, naskočil FUP a bylo po ptákách. Minule to trvalo skoro 4 měsíce než upgradnuli páteř v daném městě
×