Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Jirka72

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jirka72

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Kralupy nad Vltavou
  • UPC Internet
    Internet 200
  • UPC televize
    TV Komplet
  • UPC Telefon
    Starší služba
  • Zařízení od UPC
    HD DVR MEDIABOX, CA MODUL
  1. HBO GO ve smart TV Samsung

    Tak dnes už to funguje.
  2. HBO GO ve smart TV Samsung

    Odpověděli mi z HBO, že vědí o chybě. Mají od pátku nějaké technické potíže...
  3. HBO GO ve smart TV Samsung

    Ne, to nemá nic společného s přihlášením v PC / mobilu / tabletu. Tam, jak jsem už psal, funguje všechno OK (a tím myslím i aktuálně platné přihlášení). Toto je otázkou pouze funkčnosti ve smart TV (u mě konkrétně Samsung).
  4. HBO GO ve smart TV Samsung

    To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.
  5. Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?
×