Přejít na obsah

Jirka72

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jirka72

  • Hodnost
    Nováček

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Internet 300
  • Vodafone mobilní internet
    -
  • Vodafone televize
    Jiná služba
  • Vodafone zařízení
    HD DVR MEDIABOX, CA MODUL
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Kralupy nad Vltavou
  1. Odpověděli mi z HBO, že vědí o chybě. Mají od pátku nějaké technické potíže...
  2. Ne, to nemá nic společného s přihlášením v PC / mobilu / tabletu. Tam, jak jsem už psal, funguje všechno OK (a tím myslím i aktuálně platné přihlášení). Toto je otázkou pouze funkčnosti ve smart TV (u mě konkrétně Samsung).
  3. To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.
  4. Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?
×
×
  • Vytvořit...