Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 

ron

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. příště to dej radši do každýho topicu, tři jsou málo, ty voe
  2. Platby

    UPC v tom má neskutečný bordel, to se hned tak nevidí. Sám to posílám na starý účet i VS podle smlouvy s Karnevalem a zatím bez problému. Mě taky nikdo neinformoval o změně těch čísel, takže tak hodlám postupovat i nadále. Jak se dočteš tady: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=1505, dělají to tak i další. Od září se ti strhávala ta částka bez upomínek? Pošli jim naskenovaný doklad o převodu, nejlíp doporučeně poštou a vybodni se na ně. Maximálně zároveň požádej o zaslání nových bankovních údajů pro platby. Teda, tato firma mě ses svým "zombím" přístupem čím dál víc nasírá...
  3. Díky, tohle zní konečně jasně. No, vítejme do zákaznické péče UPC.
  4. Ahoj, hledal jsem, hledal, ale ve fóru uspokojivou odpověď nenašel. Platím za net složenkou vždy kolem 10. v měsíci (žádný trvalák ani SIPO). Nevíte někdo, zda mohu i teď po převzetí UPC použít dosavadní číslo účtu a variabilní symbol? Díky, nerad bych, aby to skončilo někde v černé díře. BTW - UPC je podle mě naprosto neschopná firma, ani se neobtěžuje rozeslat maily uživatelům s příslušnými informacemi...
×