Jump to content

PinkPanther

Uživatel
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. 2 Návštěvník: Samozřejmě, že mám UPC, proto se vyjadřuju 2 tomus: Omlouvám se za OT, dál už nic psát nebudu, nemá to smysl. Dík za trpělivost
  2. Já ho - narozdíl od některých druhých lidí - reálně vnímám a taky asi proto neprobekávám na fórech, jak mně to či ono nehraje nebo má malou rychlost, výpadky apod. Prostě problémy s poskytovatelem (jsou-li nějaké) řeším přímo s ním a dle těch pravidel hry, na která jsem sám a dobrovolně přistoupil, protože realita je jen a pouze taková, že toto je řešení a ne tady popsat 50 stran se stížnostmi, které z UPC stejně nikdo nečte. Doufám, že už ti došlo jak se věci mají... Čekal jsi snad, že sem budeme psát samý pochvaly na tvého jedinečného guru UPC?
  3. Elncovi to nevysvětlíš. Je jako zaseknutá deska, mele pořád dokola totéž
  4. Elnci, z tebe musí mít UPC radost, přesně takové lidi potřebujou. Se vším spokojený, loajální, rád zaplatí, co si řeknou Prostě ideální zákazník
  5. Člověče, ty jsi snad obchodní zástupce UPC, jinak to není možný
  6. Já od nich chci službu, kterou si každý měsíc poctivě platím. Nechápu, proč bych měl ještě znova platit za jejich bordel.
  7. On při výpadku většinou nejede ani ten telefon... dobrá rada nad zlato Při výpadku TV nebo netu může telefon klidně jít, nevím kdes byl na takové hlouposti, že ne Při globálním výpadku nejde nic.
  8. Takže kvůli hlášení závad si pořídím další placenou službu. Super
  9. On při výpadku většinou nejede ani ten telefon... dobrá rada nad zlato
×
×
  • Create New...