Jump to content

freekarol

Uživatel
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

freekarol last won the day on June 18 2019

freekarol had the most liked content!

About freekarol

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 100
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    HD Mediabox,
  • Place of subscription of Vodafone services
    jirkov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak já papírový TV program neviděl, ani nepamatuju. 😄 Kombinuji to s EPG a online TV programem.
  2. Koukám, že mi to zase nefunguje. V TV mi to vyhodí hlášku "chyba REPO43" a v Horizon Go mi to oznámí, že video nelze přehrát. Konkrétně u mě šlo o "Fear the walking dead" a u Transformers mi to tak v půlce filmu TV ukončila "chybou REPO43". Funguje to někomu?
  3. @dragic-2017 Takhle to bylo u mě. A nakonec to tak stihli opravit, i oznámení smskou o zprovoznění služby, proběhlo.
  4. @Pajapaja Koukal jsem sem: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/ Pro mou ulici bylo oznámeno, že by vše mělo fungovat v 22:00. No, zatím nic, Uvidíme, jestli smska o opravě, bude spolehlivější. 😀 Sm. sady a nefunguje mi to. O "cihličku" si ale kvůli tomu žádat nebudu. 😀 Ale analogově vše jde. Pro mě je hlavní, že jde aspoň internet. Bez TV to přežiju klidně i pár dní. 😄
  5. Funguje to někomu v severních Čechách? Vodafone sice hlásí, že je vše v pořádku, ale ani po restartu STB mi to nejde, naskočí TV průvodce/Všechny programy. A tím to končí...
  6. To oznámení mají už i na svém Facebooku.
  7. Tak koukám, že nejsem sám. Nešla mi TV ani digitálně a ani analogově. A jelikož jsem restartoval STB, tak se mi snaží nabootovat, ale zbytečně, jen koukám, jak se mi na něm dokola točí čáry. 😄
  8. Tak to bohužel je. Kdyby se lidi k sobě uměli chovat, bylo by méně zákonů, které by nařizovaly, jak se lidi mají k sobě chovat. Já bych si rozhodně nestěžoval, kdyby bylo více slušných, čestných podnikatelů...
  9. Asi to je UPC bere tak, že dnes má každý internet v mobilu.
  10. A nebo kontaktovat UPC přes chat na Facebooku.
  11. Internet mi fungoval spolehlivě, to až tenhle měsíc mají problémy. Zpětné zhlédnutí mi taky obvykle funguje.
  12. Taková je teorie, v praxi se někomu opravdu povedlo, že by UPC chtělo menší poplatek za výpadek služeb a nejednalo se o firemní tarif?
  13. Nemám důvod, když výpadky zatím nebyly časté.
  14. Dobrá výmluva, protože to není určeno pro firmy, tak mám počítat s nespolehlivosti. Tak konkurence to má jinak, tak vždy lze přejít tam. [emoji6]
  15. To jako nikomu nevadí si platit za nefunkční službu? Očividně ne, když nevadí, že něco nefunguje den... Ano drama dělat budu, nechci platit za něco, co nedostávám. Jestli to tak s radostí děláš ty, tvoje věc, pro mě je to nelogické.
×
×
  • Create New...