Přejít na obsah

freekarol

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    3

freekarol naposledy vyhrál Leden 27

freekarol má nejvíce líbivý obsah

O uživateli freekarol

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    jirkov
  • UPC Internet
    Internet 100
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    HD Mediabox,

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Pravda, přehlédl jsem to slovo TV... Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  2. Tak jsem to zkusil a stále jsem přihlášený a to jsem tu aplikaci, nepoužil tak 3 týdny. Mám Android 8.1 a čistý Android (Android One). Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk Můžeš použít nějakého správce hesel např. KeePassDroid a nebo heslo napsat do programu na psaní poznámek např. Google Keep a pak už jen heslo zkopíruješ. Má verze Androidu, si umí zapamatovat. Třeba to tvůj mobil, taky umí. Nejrychlejší řešení tvého problému... Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  3. Teď ZZ funguje, nefunguje to v čase, kdy byl ten výpadek, jak je výše napsáno. Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  4. Chrome jsem nezkoušel, tak aspoň je jasné, ve kterých prohlížečích, to funguje spolehlivě. [emoji3] Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  5. Ve Vivaldi mi to pravé ne vždy funguje. Když ne, pak to jen načítá. Tak teď rovnou používám IE a už nekoukám na nekonečné načítání videa. Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  6. Zkusil jsi použít Internet Explorer? Ten mi vždycky fungoval. Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  7. Tak UPC má ty problémy delší dobu. Mě jako zákazníka, nemusí zajímat, jestli je chyba na straně českého a nebo evropského UPC. Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  8. Jenomže O2, by mělo dávat kompenzaci, UPC se tomu vyhýbá, s tím, že zpětné zhlédnutí, je "zdarma". Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
  9. Problémy jsou i na HD Mediaboxu, stačí na chvíli zastavit přehrávání a když chci znovu spustit přehrávání, tak to na nějakou dobu zamrzne a nebo to rovnou hodí hlášku, že spojení bylo ztraceno. Přetáčení plnou rychlostí nefunguje, spíše naopak, přetáčí to strašné pomalu. A zrovna teď, chci si pustit film na HBO a dostanu hlášku: chyba REPO43 a můžu restartovat Mediabox, protože kompletně zamrzl.
  10. @marena Asi jsem se špatně vyjádřil. Tlačítko Info, tam tlačítko OK, po jehož stisknutí, by vyskočila nabídka/menu, nefunguje. Nabídka, po stisknutí tlačítka OK, vyskočí, když je pořad právě vysílaný. A nebo u zpětného zhlédnutí, ne ale hned, jak to bylo doposud. Ted se rovnou spustí zpětné zhlédnutí, když stisknu tlačítko OK. Když zpětné zhlédnutí zruším a následně zase stisknu tlačítko OK, pak už nabídka vyskočí.
  11. Taky jsem to nedávno zjistil, takže je to asi tak, jak to UPC chce mít. Akorát, to má ještě chybičky. Např. pokud použiju přetáčení na plnou rychlost, tak se to přetáčí velice pomalu, musím snížit rychlost přetáčení, aby se to přetáčelo zase rychleji.
  12. Koukal jsem se na stránky s výpadky, a u mě hlásí, že žádné výpadky nejsou. [emoji23]
  13. Mně to nefunguje ani po restartu modemu. U odvysílaných pořadů mi to hlásí, že informace nejsou k dispozici.
  14. Restart STB, protože u jednoho pořadu, mi chyběla možnost zpětného zhlédnutí. No a ono se to "vylepšilo". Ted už nemám zpětné zhlédnutí nikde. UPC opravdu zkouší mou trpělivost, jak MS s Windows 10...
  15. Přesně tak. Asi proto je pod tlačítkem slovo info. [emoji3] Mohlo by se na to použít tlačítko "menu", které by v EPG, vyvolalo menu, s možnostmi pro pořad, který chceme přehrát.
×
×
  • Vytvořit...