Přejít na obsah

Nyck

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Tak nyní už je můj problém vyřešen. Dorazil technik od Samsungu, jenž vyměnil základní desku. Po této výměně měla kabelová televize fungovat. Po necelé hodině naběhly všechny programy a fungují bezproblémově. Čili chyba nebyla v modulu, nýbrž v nastavnení TV. I tak děkuji všem za rady nebo postřehy
  2. Na SamyGo jsem našel akorát tak nějaké hackování Nevím, jak s tímhle http://wiki.samygo.tv/index.php?title=Old_%26_Good_Firmwares . Nechci zase riskovat nějaké zprznění. Do toho servisního menu jsem se dostal díky, takhle vím, že je potřeba aktualizovat na novější verzi, což jsem úspěšně udělal. Tak uvidíme. Nicméně CI Support jsem tu nikde nenašel.
  3. Tak dnes přišel další technik, vzal si s sebou dokonce i náhradní CA Modul, aby se tedy vědělo. A už se ví. Signálem ani modulem to nebylo, jedná se o problém v softwaru TV. Prý nedokáže dekódovat programy, něco tomu brání. Říkal, že nejlepší možností je nechat TV poslat do servisního střediska, kde nainstalují správný software. Ale také se zmínil o tom, že to jde i přes flashku. A tak se ptám, je to náročné? Respektive je to o něčem jiném, než stáhnutí a přetáhnutí? Našel jsem pouze toto - http://www.samsung.com/cz/support/model/UE26C4000PWXXH-downloads?isManualDownload=true
  4. Dnes tu byl technik, říkal, že s modulem nic není. Zavolal si o "refresh" a řekl, ať dvě hodiny počkáme. Po dvou hodinách znovu nic.
  5. Každopádně díky všem za rady, dám pak vědět.
  6. Dnes jsem ho vkládal při zapnuté televizi, včera tuším při vypnuté. Je v tom rozdíl? Někde jsem četl, že je to jedno.
  7. Nezbude mi než povolat technika od UPC, aby se na to podíval.
  8. Nechával jsem vyhledávat aktualizace a zjistil jsem, že ano
  9. Nad tím jsem samozřejmě taky přemýšlel. Většinou to bývá právě nějaká blbost, kvůli které to nefunguje. Ale v TV se zobrazují informace o modulu, proběhlo všechno tak, jak mělo. Akorát nefungují ty programy.
  10. Pokud je v televizi zasunutý model, nefunguje žádný program. A píše to buď "Služba není k dispozici" nebo něco ve smyslu že "nelze zobrazit běžné rozhraní" nebo tak něco. Když jej vyndám, tak běží akorát volně šířené.
  11. To nemám kde a s kým provést.
  12. Dobrý den, měl bych jeden dotaz ohledně CA Modulu od UPC značky Conax. Včera jsem se pokoušel zprovoznit kabelovou televizi od UPC. Napojil jsem kabely, dal vyhledat kanály (našlo všech více jak 110), nicméně po zmiňovaných 2 hodinách se žádné kanály nepodařilo zprovoznit. Nešly ani placené ani volně šířitelné. Dnes jsem po přečtení některých příspěvků zavolal na technickou podporu kvůli obnovovacímu signálu. Vše proběhlo v pořádku, a tak jsem čekal další dvě hodiny. Opět nic. Navíc během toho čekání se televize čtyřikrát vypnula, sama od sebe. Včera to nedělala a nedělá to nikdy. Před chvílí jsem vytáhnoul modul s kartou z televize a zjistil jsem, že běží alespoň volně šířené programy (Nova, Prima, ČT apod.). Nevíte co s tím? Televize je Samsung UE26C4000
×
×
  • Vytvořit...