Přejít na obsah

igca

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli igca

  • Hodnost
    Nováček

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 100
  • Vodafone telefon
    Jiná služba
  • Vodafone televize
    Jiná služba
  • Vodafone datový limit na mobilu
    Jiná služba
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    Jiná služba
  • Vodafone zařízení
    Modem
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Brno
  1. @quadra2030 Ano, je to ted trhanejsi nez v noci.
  2. @Marek-26 Modemem to taky není. Mam ho od kamarada, ktery ode me bydli vzdusnou carou 300m, ma taky VF se stejnou rychlosti - 100/10 a tenhle problem nema.
  3. Tak jsem u neho byl a cca v 22:00 byla plynulost hry a strelba uplne jinde. A to ma stejnou konfiguraci, vlastne jeste o neco horsi. Ted jsem doma a taky je to mnohem plynulejsi oproti tomu, kdyz jsem tenhle prispevek vytvarel. Zitra si od nej zkusim po obede pujcit modem a vyloucit to, ze to bylo tim, ze byl vecer, ikdyz je zvlastni, ze je patek a volno a sit by nebyla zatizena. Pokud ta vymena zitra nepomuze, tak sem presvedcenej tim, ze je problem nekde na strane ISP a ne u me. Nicmene, jeste dneska se hecnu a zkusim kompletne preinstalvoat hru a gpu drivery pres DDU. Moc tomu ale nedavam, protoze ted mi to jede pekne a je to, podle me, zas jen tim, ze je skoro pulnoc...
  4. Zkusim si zajit ke znamymu, co bydli kousek a ma taky UPC a vyzkousim plynulost hry u nej, popripade si s nim na chvili vymenim router (pokud je to teda mozny a bude mi jeho fungovat a vice versa :))
  5. Zkousel jsem to pripojit jeste jednou na primo a restartovat cca pred hodinou a beze zmeny. Ty pingy na jejich servery mam stejny, ~20-30ms.
  6. @quadra2030 Wifi router: TL-WR720N Modem: CISCO EPC3208
  7. Na nikoho nespoliham, psal jsem, ze jsem ten rozdil poznal na vlastni kuzi. Hrani bylo u nich plynulejsi. Pocitac je pripojeny pres wifi router (starsi TP link). Zkousel jsem to pripojit na primo, ale beze zmeny. Premyslel jsem, ze bych poridil nejaky lepsi router s pokrocilym QoS, ale to asi nema smysl, kdyz se zda, ze chyba neni u me. Jen jeste doplnim, ze to neni problem fps nebo nastaveni. Mam stabilne 150 fps+ na 144hz monitoru. Zkousel jsem vsync on/off, ultra low latency mode on/off a spoustu dalsich a jediny co to ovlivnuje je denni doba.
  8. A nebo to znamená, že má VF a TM ten stejný problém přes den. Ten rozdíl jsem pocítil na vlastní kůži. Kámoš má ve Slavkově natáhlou optiku a tenhle problém nemá.
  9. Znamí, kteří jsou u konkurence tenhle problém nemají, takže jsem to vyloučil. Riot navíc používá 128 tick rate servery.
  10. Zdravím, jelikož jsme všichni poslední měsíce zavření doma , tak jsem začal znovu hrát online hry, konkrétně teď novinku Valorant od Riot Games. Problém je, že přes den odezva ve hře a hlavně střelba působí pomaleji a sekaně. Tenhle problém už jsem měl i v minulosti na jiné adrese s UPC pří hraní CS 1.6. Nikdo nic nestahuje, na pc běží v podstatě jen hra, problém HW vylujuču, protože jsem teď upgradoval a jak už jsem psal rozdíl mezi např. 14:00 a 2:00 je markantní. Těžko se to popisuje, ale hra opravdu v noci působí mnohem plynuleji a svižněji s okamžitou odezvou. Jsem si celkem jistý, že je to zatížením síte a tím, že žiju prakticky ve středu Brna. Ping je normální, packet loss žádný, rychlost internetu 100/10. Zkoušel jsem i mobilní připojení přes USB od TM a situace stejná, přes den na prd, v noci o hodně lepší, a to i s packet losem ~10-20% , hra prostě působyla plynuleji. Snažil jsem hledat, jestli má někdo podobný problém a moc toho na internetu není nebo nevím jak přesně zadat dotaz. 🙂 A nebo lidi prostě rozdíl nepoznájí a je jim to jedno. Asi by mi to nevadilo u strategií, sportovních her apod., ale u fps her je to hodně znát a dost to znevýhodňuje. Každopádně jsem našel tohle vlákno a jsem si celkem jistý, že je to ten stejný problém co popisuju: tomshardware.com/delayed-stutters-bad-hit-reg-every-game Nejzajímavější je asi tato část: "Do a research and choose ISP which will give you this: - business package with packet priority handling in the network and with nrt-VBR (because packet priority handling is not available for regular customers) - disabled DLM on your profile that is assigned to your customer account (DSL, ADSL, VDSL connections) (because DLM interferes with UDP packets that FPS games are using) - if DLM can't be disabled, at least ability to choose interleaving depth (DSL, ADSL, VDSL connections) (call your ISP and tell them to set the lowest possible interleaving depth on your profile)" Nevíte, jestli je to něco co by UPC mohlo fixnout popř. by pomohlo změna balíčku na business a nebo musím kompletně změnit ISP? Problémem taky je, že ani nevím jak tento problém pojmenovat a těžko se dokazuje, takže ani nevím s čím bych za UPC šel. Ještě moje specifikace: OS: Windows 10 CPU: Ryzen 3700x GPU: GTX 1060 6GB RAM: DDR4 16 GB ROUTER: CISCO EPC3208. Za každou radu nebo názor budu vděčný. Díky a pěkný den.
  11. Dobry den. Chtel jsem si doma zmenit/poridit nove nabizenou sluzbu Kombi Komfort. Bohuzel UPC po nas chce zase dopis o zazadani ke zmene balicku a znovu, uz asi po 3. umrtni list me matky.. Protoze internet je buh vi proc furt psany na ni, ikdyz uz je to pres rok, co zesnula. Posilali jsme kopie umrtniho listu, doporucene dopisy a porad nic.. Tak bych se chtel zeptat, jak by ten snad "konecny" dopis mel vypadat nebo jestli staci pouze neco jako Zadame o zmenu balicku ze stavajiciho na Kombo Komfort, na jmeno Jan Novak, bydliste Praha, apod. ? Diky
×
×
  • Vytvořit...