Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

kab

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb

    Tak jsem si to přepočítal... původně jsem si mylně myslel, že se cena pronájmu zvedá ze 49 na 70 a zdražení je o 9%, ale jen se ve skutečnosti zaokrouhlí na 50 - celé zdražení je tedy o 12 Kč, což je pod rozlišovací schopností asi každého, když jedno pivo dnes stojí 39. Obecně bývám na každou zmínku o zdražení velmi alergický a reaguji ostře, ale toto je zcela nezajímavá změna ceny a lze ji ignorovat a nereagovat na ní.
  2. UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb

    Tak u mě to sice není o 4,2% ale o 9% - jenže i tak jde pořád o nejlepší dostupné řešení (Vodafone apod. mají dost drastické limity dat), takže si můžu ulevit nadávkou, ale to je asi tak vše
  3. UPC od ledna mění ceny služeb

    No sledoval jsem z 80% jen ČT24 (zpravodajství) a ČT2 (dokumenty) a zbytek pak Big Bang Theory a podobně, což můžu i zadarmo Samozřejmě mě to částečně omezilo třeba že nemám Sport5 (ale jelikož přestali dávat Nascar, tak je mi to nakonec taky jedno) nebo Nova Sport (sledoval jsem MotoGP a Superbiky) - ale prostě něco za něco, nehodlám už akceptovat to, že za stejnou službu platím každého půl roku víc, když pro to neexistuje žádný relevantní důvod.
  4. UPC od ledna mění ceny služeb

    No k 1.7.2012 jsem po zdražení ukončil jen TV a snížil rychlost internetu a dívám se na TV ze společné antény a nějak jsem tu změnu ani nezaznamenal, jen jsem ušetřil cca 850 Kč měsíčně. K 1.1.2013 tedy ukončím i internet - u mě jde o zdražení o 20% a při takovém skoku už je pro mě finančně zajímavější nabídka několika místních providerů. S UPC jsem byl řadu let spokojený, ale zdražovat 2x ročně a ještě o takové skoky, to nehodlám akceptovat primárně z pohledu slušnosti, to se nedělá a pokud to UPC dělat chce, tak bez mojí účasti. Asi to na jejich rozpočet vliv mít nebude, ale ještě v červnu jsem platil cca 1100 měsíčně a půl roku poté už ode mne nedostanou nic, nevím zda to je ta správná cesta, ale to je jejich boj, ne můj.
  5. Viasat Explorer?

    Hm, divný. No já už to řešit nebudu - stejně to ruším a nechám si jen 2M internet za 248 Kč, oni to pozvolna zdražují a přitom omezují a už mě to nebaví
  6. Viasat Explorer?

    Hm, tak po obou kanálech Viasat mi o víkendu zmizely z nabídky Standard i National Geografic a History Chanel, takže už tam není skoro nic Takže balím DVR a posílám do Nymburka
  7. Problém s EPG

    Nevidím tu, že by to někdo u UPC reklamoval - posílal tedy někdo reklamaci a co případně odpověděli, prosím? Mám pronajatý DVR za 150 Kč měsíčně a už čtvrtý měsíc je k ničemu, protože EPG neukazuje buď nic anebo naopak náhodné programy z jiných kanálů - nelze tedy nakllikat nahrávání. Jsem nalomen televizi od UPC zrušit a pokud k tomu ještě platím co nefunguje a nelze použít, tak to asi zabalím úplně.
  8. Nicméně dnes mi dorazila faktura, je za prosinec 2010 i leden 2011 (tomu rozumím, nicméně na faktuře je info, že se jedná o upomínku a je na ní i pokuta uza zaslání upomínky (tomu naopak neroozumím, viz předchozí mail od UPC). Takže obratem zaslána zpráva na UPC a uvidíme: Dobrý den, dnes jsem obdržel fakturu č. 10789xxx ke klientskému účtu 30209xxx (nicméně smlouvu mám na klientský účet 17566xxx), faktura je navíc zcela nelogicky nazvaná Upomínka a obsahuje pokutu 60,- Kč. Mám aktivované tzv. Komfortní vyúčtování oproti účtu v Poštovní spořitelně a v prosinci 2010 jsme nedostal ani fakturu ani výzvu k platbě do Poštovní spořitelny. Začal jsem se o absenci fakturace ze strany UPC zajímat dne 15.12.2010 a dostal jsem odpověď od operátora Jiřího Myšičky, že "V tuto chvíli je odeslání faktur na prosinec 2010 z technických důvodů opožděno. Fakturu obdržíte v nejbližším termínu. K datu splatnosti bude samozřejmě přihlédnuto vzhledem k uvedenému problému." DŮRAZNĚ si proto vyprošuji, abyste mi nezasílali fakturu o měsíc později a ještě ji s neuvěřitelnou drzostí nazvali "VYÚČTOVÁNÍ - UPOMÍNKA" a jako dovršení této drzosti v ní byla položka "ZPOPLATNĚNÍ UPOMÍNKY", když přímo od operátora UPC mám informaci, že problém byl a je na straně UPC. Mimochodem ani na tuto zcela absurdní fakturu nedošla do banky výzva k platbě v podobě Komfortního vyúčtování. Žádám tedy o ujasnění, jaké je moje klientské číslo (17566xxx ze smlouvy nebo 30209xxx z falešné a nesmyslné faktury), dále žádám o zaslání korektní faktury za měsíce 12/2010 a 01/2011 (celková částka 2.582,- Kč bez hlášek o upomínkách a podobně) a zaslání výzvy k platbě do Poštovní spořitelny tak, jak bylo smluveno a více než rok fungovalo (Komfortní vyúčtování). Děkuji, s pozdravem Já
  9. Odpověď dorazila celkem rychle: V tuto chvíli je odeslání faktur na prosinec 2010 z technických důvodů opožděno. Fakturu obdržíte v nejbližším termínu. K datu splatnosti bude samozřejmě přihlédnuto vzhledem k uvedenému problému. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne Jiří Myšička operátor klientského centra www.upc.cz
  10. Pro přehlednost to sem dám natřikrát... Na úvod - mám aktivované tzv. Komfortní vyůčtování, tedy cca 5. den v měsíci mi dorazí mailem faktura, cca 10. den v měsící výzva k platbě do banky, na ní kliknu a je zaplaceno. Tak to funguje více než rok. Nicméně v prosinci 2010 nic, takže 15.12.2010, kdy byla splatnost faktury (která nedorazila), jsem zaslal dotaz: Dobry den, dnes je 15. (den splatnosti faktury) a dosud jsem neobdrzel fakturu na mesic prosinec (mailem a nedorazilo ani komfortni vyuctovani do banky). Zadam o provereni. S pozdravem Ja
  11. Mám na svém účtu svolení k inkasu a Karneval si bral peníze z něj. Ted jsem zjistil, ze mam na uctu neprovedene inkaso, protoze UPC si sice ze stejneho uctu jako Karneval chtel strhnout spravnou castku, ale pod novym variabilnim symbolem, coz jim neproslo. Diky bordelu UPC jsem ted vlastne neplatic Za 3 roky jsem nemel s Karnevalem tolik problemu jako za 2 tydny s UPC a zacinam mit pocit, ze i hrozne ADSL je proti UPC vyhrou
  12. Tak mám v souvislosti se změnou Karnevalu na UPC zajímavou zkušenost Chtěl jsem napsat na UPC přes ten jejich formulář o zaslání ceníku - nemohl jsem totiž uvěřit, že za pevnou IP adresu chtějí skutečně 200,- Kč měsíčně (už vím, že co je jinde zadarmo tady skutečně stojí docela balík). Vyplnil jsem číslo smlouvy u Karnevalu, což neprošlo a ve formuláři jsem tedy uvedl, že nejsem zákazníkem UPC (jinak mě nepustil dál). Přišla odpověď, ve které kromě toho co jsem chtěl bylo i údajně nové klientské číslo. Na toto nové číslo jsem si přes formulář požádal o zasílání faktury elektronickou formou. To proběhlo perfektně. Ač z Plzně, přišla mi před chvilkou mailem faktura nějaké paní z Lovosic.
×