Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

exitus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli exitus

  • Hodnost
    Nováček
  1. Proč?

    rozhodně čekáte, že vám někdo dá kontakty a spáchá následně sebevraždu z nuselského mostu .... každý se ohání nějakým ČTU, ČOI a Občanským judem... ale ve výsledku si chce jen vylít vztek... Každý má dvě volby... buď vyčkat až dojde ke kompletnímu rozvrstvení obou firem v jednu a kompletnímu sloučení KC a HD.... a nebo.... ... od září by snad již mělo vše fungovat na jedné bázi...takže jedna i druhá strana může doufat, že se zadaří.... pokud ne... bude hůř
  2. Proč?

    za karnevalu bylo operátorů na směnu i 10...teď se vyskytne kdy jsou na hd jen dva a pokud jeden odejde na oběd tak i cely jeden.... při lince že volá najednou 30 lidi...si dokážete představit co tak sám zmůže.... aby se z toho nezbláznil... zvláště když každej na něj řve, že čeká dlouho.... jenže on s tím nic neudělá...takže když sypete na něj popel bude pro příště jistě nadšenější a ochotnější vám vyhovět...a nakonec udělá co ostatní..dá výpověď....
  3. Proč?

    ....rozhodne v něčem máte pravdu, leč věc se má takto...všude se haní jméno Karnevalu, leč problém způsobilo spojení s UPC... tedy brečíte na špatném hrobě.... tím jsem to chtěl osvětlit nikdo nezná podrobnosti... a každý jen čeká to svoje... ale tím že osočíte nesprávné, vám to rozhodně nepomůže...a my vám nemůžem pomoci...není jak přijde mi to jako když vám zastaví auto a vy do něj cpete seno a obrok...aby ty koně táhli.... místo toho, aby jste dolil benzin
  4. Je jednoduché, proč se nelze dovolat na Karneval. Většina operátorů odešla, protože podmínky v UPC jsou daleko jiné než v již bývalém Karnevalu. Navíc při spojování firem došlo k převodu na jiné systémy, takže karnevaláci měli spoustru práci již s tím, že museli zvládnout jak staré, tak nové systémy (jen pro info: karneval používal např. na helpdesku zhruba 4 systémy pro obsluhu klientů v upc jich operátor musí zvládnout při konverzi 9 pro stejné problémy) málokdo pochopí, že na druhé straně jsou taky lidé. rozhodně bych doporučil těm co kříčí, že "je to nezajímá", zkušenost operátora. aby se poslechli a ventilovali svoje emoce radši v hospodě. prostě to neházejte na obyčejné lidi, kteří pro vás pracujou, ty nemaj jak vám pomoci... každý ať si udělá obrázek sám, ale jde o to, že karneval a upc byly dvě naprosto odlišně 'fungující' firmy a jejich spojení proto není a nebylo jednoduché... jak se to provedlo to je věc jiná.... a to je spíš na zamyšlení lidí, kteří nechodí pěšky a vozí se v limuzínách....a ty na nás/vás budou vždy pohlížet zvrchu....
×