Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Lucydas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Lucydas

  • Hodnost
    Nováček
  1. Vyúčtování

    Já mám Turbo 3M už rok a půl, ale byl jsem vyrozuměn, že se to automaticky převede na Easy a tudíž bych měl platit zmíněných 555 Kč. I na jejich infolince mi to řekli...
  2. Tak jsem další mezi váma. Před 3 měsíci jsem volal na infolinku (mimochodem to bylo naposled, kdy jsem se dovolal) a řekl jim, že mi naúčtovali o 220Kč víc. Byl jsem vyrozuměn, že mi to účetní napraví a že další měsíc mi zmíněných 220Kč odečtou. Ale naopak, přišlo mi opět o 220Kč víc! A tento měsíc opět! Celkem tudíž už 660Kč a nic se neděje. Člověk tam 100x volá, samozřejmě že se to platí a stejně se nedovolá a hraje jim ta jejich trapná znělka! A je dobrý, že na začátku to řekne "pokud platítte formou SIPO, berte vyúčtování jako infotmativní". Co to má sakra být? Informativní, ale člověk to musí zaplatit. Tak jsem vyplnil, že s nima končím. Jsem zvědavej, co bude dál. A co dál dělat. Jestli odhlásit SIPO a prostě jim nezaplatit, když teď bude předpokládám vyúčtování stejné a bude navýšení už o 880Kč?!! Mam to vlastně od té doby, co udělali nové tarify. Měl jsem 3M a platil 770Kč a teď mám vlastně EASY za 555Kč. Ale platím stále těch 770Kč. A na SIPU mi to stejně nevychází, když jednou platím 1100Kč i s TV, podruhý 1088Kč, pak 1098Kč. Snad je cena pořád stejná ne? Poraďte, co dělat
×