Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

pas!k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli pas!k

  • Hodnost
    Nováček
  1. Přístup k zákazníkům

    ty body myslim rychle pujdou dole .. Dnes sem se snazil dovolat a nic .. Z minuleho mesice mi nafakturovali plnej klasik .. i kdyz sem zadal o zmenu na light a v pulce mesice mi misto lightu zmenili starter na kterym sem jel tyden a pak vyhadal light ) Proc me to neprekvapuje ?
  2. Rychlost

    Posledni dobou se siri problemy s rychlosti .. (po zruseni datovych limitu) nicmene se predpoklada ze to je pouze docasna zalezitost .. Co se tyce internetu od karnevalu ja snim nikdy problem nemel .. spis kamarada priprav na jejich blbotupy helpdesk a rekni mu aby si zridil nejaky tarif s hodne volnyma minutama .. (dovolat se nekdy znamena treba 25 minut
  3. jak je to s připojením od karnevalu

    nejde o 8 prispevku jde o ten pristup .. tedy vlastne o ignoraci Verim ze nastane zlepseni (nenapada me jak hur by ten helpdesk mohl fungovat to uz opravdu nejde ) A jak rikam se sluzbami jsem celkem spokojeny jediny kamen urazu je administrativa .jsem zvedavej co mi ted prijde po te zmene za fakturu
  4. jak je to s připojením od karnevalu

    Promin ale ted jen mlzis to ze v podstate zadny helpdesk na karnevalu neni .. proste tam zavolas provolas stokoruny a nikdo to ani nezvedne .. a nezvedaji to zamerne je uplne jedno jestli tam zavolas v 8 rano 11 dopoledne nebo v 16 odpoledne helpdesk na tebe hodi sranec v jakoukoliv hodinu ... Pokud jim napises pres formular na webu je to to same jak kdybys to nenapsal protoze ti nikdy nikdo neodpovi a pokud neverite neni nic lepsiho nez si to vyzkouset:) Nechi aby to vypadalo ze jen nadavam .. sluby jako takove karneval neposkytuje spatne .. za cca dva roky co u nej jsem sem nezaznamenal moc vypadku .. pingy taky ok .. a vetsinou to jede rychleji nez predklada taif .. ale ta podpora je opravdu neco strasneho .. Divim se ze si vedeni karnevalu dela takhle spatnou reklamu .. Proste jakakoliv zmena tarifu nebo tahanice ohledne vyuctovani atd jsou jedna velka katastrofa ktera zavani zalobou.
  5. Výpadek v brně

    na helplince nikdo nebyl uz v 8 rano takze co by tam delal v 18:50 ?
  6. Zdravim vsechny Jiz delsi dobu bojuji se zakaznickou podporou karnevalu a musim rict ze nic podobneho jsem jeste nezazil.. Zakaznickou podporu karnevalu nejlepe vystihuje slovo IGNORACE. Je super ze si muzete zavolat na cislo ktere je officialne uvedeno na strankach a cekat treba 20 minut nez vas to odpoji udella jsem dnes par testu a o reakce se s vami rad podelim .. Takze jelikoz mam dovolenou natocil jsem budik na 7:55 (tel podopra "funguje" od 8>00) a presne v 8 jsem zavolal na cislo 284 085 111 dle hlasoveho navodu jsem navolil z ejsem stavajici zakaznik problem s etyka internetu .. a pak znelka karnevalu .. po deseti minutach jsme to tipl a napadlo me tam zavolat znova ale nezadavat ze potrebuji help s internetem ale ze chci objednat nejakou sluzbu a svete div se Za minutu jsem mluvil s nejakou operatorkou Snazil sem se vysvetlit v cem je problem a take jsem po ni zadal potvrzeni ze jsem s ni mluvil a z ejsem opravdu zazadal o zmenu z klasik na light a ne na starter na ktery mi to zmenili .. takoveto potvrzeni bohuzel zaslat nejde takze jen cekam ze me ted neodstrihnou (ano to uz s emi take pri zmene tarifu stalo .. nicmene operatorka mi alespon rekla sve jmeno .. asi ve me chtela vzbudit posledni kapku duvery .. coz se ji priznam moc nepodarilo .. Zmena tarifu pry probehne do trech dni jsem opravdu zvedavy jestli mi prijde i nove vyuctovani protoze urcite nebudu platit light kdyz tyden pouzivam starter .. Takze pro vsechny kdo maj problemy zkuste misto reklamaci objednavat treba vam to nekdo zvedne )
  7. Tohle je posledni cesta kterou se snazim oslovit nekoho z karnevalu.. Zacnu od zacatku po zruseni limitu jsem si rekl ze prejdu z klasiku na light. Zavolal jsem na zakaznickou podporu vyckal jiz tradicnich 10 minut nez to nekdo zvedl a s nejakou slecnou vyjdnal snizeni tarifu.. Bylo mi jasne ze ani tentokrat to urcite nebude jen tak protoze z predchozich zkusenosti .. a kdyz tak premyslim tak temer kazda zkusenost s klientskym centrem karnevalu = katastrofa.. Divne mi bylo to ze se mi na home.karneval zobrazil starter misto pozadovaneho light .. co se tyce telefoni podpory ta uz nefunguje vubec .. a na mych 5 upominek v prubehu jednoho tydne nikdo nereaguje .. proste totalni ignorace.. Dokonce jsem zvazoval i moznost ze snad neco fiktivne objednam abych se dostal s nekym do spojeni To co predvedl karneval je opravdu nehorazna ignorace.. Takhle kdybych se ja choval ke svym zakaznikum neprijde ani noha .. Dokazi pochopit ze mohou nastat problemy.. dokazi pochopit i docasne omezeni atd ale nikdy nepochopim naprostou ignoraci a beru to jako vrchol neslusnosti.. Stacilo pouze napsat email pouze odpoved .. Mily karnevale pekne si me nasral .. nasral si me tak ze zvazuji prechod na jinou sluzbu .. k nekomu kdo je aspon natolik slusny ze kdyz se ho zakaznik zepta odpovi !!!
×