Jump to content

tomus

Moderátor
  • Content Count

    8,750
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

tomus last won the day on August 20

tomus had the most liked content!

About tomus

  • Rank
    Pokročilý

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Brno
  • UPC Internet
    Internet 150
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Ubee EVM3236, HD Mediabox

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Josef Kučera Tvůj modem má na upstreamu naladěný pouze jeden kanál, obvykle jich bývá více, ja mám třeba 4, takže tam bude zřejmě problém, ostatní kanály jsou pravděpodobně rušené a proto je modem nedokázal naladit a rychlost uploadu je potom nízká. Snad se to technikům UPC podaří brzy vyřešit.
  2. Tak už i T-mobile představil svoji novou nabídku neomezených mobilních datových tarifů, jsem zvědavý zda na to budou ostatní operátoři nějak reagovat. https://mobilenet.cz/clanky/t-mobile-predstavil-nove-tarify-kompletne-neomezeny-tarif-vyjde-na-1-575-kc-38694
  3. Vodafone zrychlil svůj neomezený mobilní datový tarif, počítám že po prázdninách, nebo během podzimu už bude tento tarif součástí nové nabídky UPC tarifů. https://mobilenet.cz/clanky/vodafone-zvysuje-rychlost-neomezeneho-internetu-na-dvojnasobek-38684
  4. Hoď sem ještě tu tabulku s Upstream. Vypadá to, že na Downstreamu aktuálně žádný problém není.
  5. Ne, myslel jsem tohle každý kabelový modem umí měřit úroveň a kvalitu signálu internetové linky, tyto údaje jsou v pravidelných intervalech odesílány do UPC a operátor si pak může na dálku Zkontrolovat zda u vás není nějaký problém, tyto údaje si zároveň můžete zobrazit i vy a pokud znáte jaké tam mají být hodnoty, můžete orientačně zjistit zda tam není problém.
  6. A co ukazuje modem v sekci Downstream a Upstream?
  7. To asi máte pravdu, ale musíte si o tu kompenzaci sám požádat.
  8. Restartuje modem chvilkovým odpojením od el. napájení, když to nepomůže zkuste zavolat na klientskou linku UPC a oni se na to na dálku mrknou.
  9. Zkus se připojit kabelem a vyzkoušet jestli to funguje.
  10. Technici sebou běžně nosí měřáky, pomocí kterých si změří frekvence které potřebují, takže pouze internet určitě neměřil. A pokud mluvil o hodnotě 37 tak to bylo nejspíš SNR, což je hodnota nižší, ale pořád v normě. Jinak malý HD Mediabox tohle umí změřit taky, Pokud při jeho startu kdy na displeji začne běhat had podržíš modré tlačítko na dálkovém ovladači tak se dostaneš do diagnostického menu, kde uvidíš hodnoty signálu pro frekvenci z které se stahuje update firmwaru pro set top box, bohužel tahle frekvence nejde měnit, takže moc se toho nedozvíš, ale jako základ to stačí.
  11. Nastavení set top boxu jsou nějaké základní možnosti nastavení zvuku například možnost vypnout Dolby Digital Zkus si s tím pohrát a třeba to pomůže.
  12. https://www.speedtest.net/my-result/a/5201302900
  13. Dle informací z Facebooku UPC, bude k datu 30.8. 2019 ukončena aplikace YouTube na HD DVR Mediaboxech. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2343523965766947&id=219062601546438&anchor_composer=false
  14. Dle informací z Facebooku UPC se stanice Premier Sport zatím přidávat do nabídky nebude. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2337397603046250&id=219062601546438&anchor_composer=false
  15. Zkontroloval bych internetové připojení mezi televizorem a routerem, pokud to třeba máte propojené přes wifi může být problém klidně tam.
×
×
  • Create New...