Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

OndrejB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    119
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Horizon Go

    Jé, ono už je Horizon Go pro Windows 10 (Mobile) dostupné. EDIT: Aha, ono už je to měsíc. Nikde jsem se o tom ale nedozvěděl až doteď.
  2. Nucená výměna STB ze strany UPC

    Z vedlejšího tématu (březen):
  3. Nucená výměna STB ze strany UPC

    Díky za reakce. Mně prostě přijde divné, jak moc tlačí na pilu a zajímalo mě, jestli jde o těch 20 Kč navíc (x tisíce zákazníků, že ano), nebo se prostě chtějí zbavit "zátěže" v podobě starých zařízení (což je samozřejmě v pořádku). Rozhodně třeba nevím, proč zdůrazňuje, že výměna je zdarma. Měl bych snad já platit za výjezd technika, který iniciovali oni sami? Samoinstalace vs instalace technikem, o čemž psal lada-vir, to neberu ani v potaz. Vždy jsem si všechno dělal sám, odpojit a zapojit STB snad není takový problém. A pro odrazování od CA modulu ze strany UPC moc důvod taky nevidím, cena je tak jako tak 70 Kč. Vadou na kráse by mohl být jen chybějící Horizon, který stejně nebudu využívat ani na STB, protože v místnosti, kde bude, není ethernetový kabel a tahat ho tam kvůli TV, která je v provozu asi tak 20 hodin měsíčně, když moc, nebudu. Slečna právě argumentovala tím, že oni už ten starý STB nepodporují a pokud se rozbije, budu ho muset nechat na vlastní náklady opravit. Jako já nejsem nějakej důchodce, ale byl jsem po noční, chtěl jsem ten telefonát mít co nejdřív z krku a ještě mi slečna polichotila, že mám hezký hlas , tak jsem to nějak rychle vyřešil, odsouhlasil, ale od té doby mi to prostě vrtá hlavou.
  4. Zdravím, někdy minulý rok mi volali z UPC a snažili se mi vnutit výměnu STB Handan za nový, údajně z toho důvodu, že už je nenabízí, nelze je už ani reklamovat (?), atd. Pronájem nového STB je měsíčně o 20 Kč vyšší. To se mi podařilo odvrátit s tím, že se na něj skoro nedíváme a máme ho jen na občasné koukání, a až bude výměna opravdu nutná, zvolím asi raději CA modul. Minulý týden volala poněkud "vlezlejší" slečna s tím, že už je to opravdu neodkladné, že pokud by STB přestal fungovat, musel bych ho opravit na vlastní náklady, atd. a že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí, b) nemá "Horizon" funkce (které mě stejně nezajímají). Takže mi dala 2 termíny, ve kterých přijede technik STB vyměnit a ještě mi říká "Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma a pokud máte třeba problémy s wi-fi signálem, on se vám na to zdarma podívá". Přišlo mi, že fakt hodně tlačí na pilu, tak mi to vrtá hlavou a zajímalo by mě, jestli je ta výměna skutečně povinná, nebo mi to vnucuje jen z rozmaru a navýšení ceny za pronájem.
  5. Nové obchodní podmínky

    Ahoj, u mě se to má takhle. 21.1. proběhl hovor, ve kterém byla domluvena retenční nabídka (100 Mbit + Komfort za 609 Kč cca, k tomu zrušení telefonu) 2.2. proběhl hovor, ve kterém jsme se dotazovali, proč nám byla zavedena služba 240 Mbit + Komfort za 969,99 Kč K 2.2. také provedena změna na slibovanou ret. nabídku, běží reklamace (ohledně zpožděného zavedení). Celkově jsem to nějak nepochopil, volali jsme a nesouhlasili s nabídkou od 1.2., čili by bylo logické, že slíbená sleva se provede k 1.2. a ne, že na den či dva naskočí ta původní, dražší a až po telefonátu se vše dá magicky do pořádku najednou. 1.2. vystavena chybná faktura, dnes reklamováno, informace byla taková, že změna tarifu byla až od 2.2., a proto to není reflektováno na faktuře, která byla vystavena 1.2., celkem to dává smysl. Takže není chyba ve faktuře, ale chyba v opožděném nastavení služeb. Srovnáno to bude v dalším vyúčtování. Jako omluva na měsíc přidán balíček HBO. Dobrá ironie by byla, kdyby nebyl automaticky zrušen a zas by se tam muselo volat.
  6. Nové obchodní podmínky

    To jsou hovada... Už nemám jiných slov. Přišlo vyúčtování na 969,99 Kč za Internet 240+, Horizon Komfort+ a Telefon 50. Platit to rozhodně nehodlám, před pár dny mi přišla SMS, že moje reklamace je v řešení, ale pak nic a nakonec tohle vyúčtování? Dlouho byl s UPC klid, ale když se něco posere, tak to zase stojí za to, vážně.
  7. Nové obchodní podmínky

    Pěkná kravina, 30 Mbitů je zbytečně moc. Přístup k internetu by měl být základním lidským právem, ale na to stačí i 10 Mbitů, třeba.
  8. Nové obchodní podmínky

    Tak dle sdělení operátorky se to v Moje UPC zobrazuje špatně, podle jejích informací máme Internet 100 (na 12 měsíců 200), Horizon Komfort a pronájem za 609 Kč. To je solidní. EDIT: Později v noci přišel mail, ve kterém stálo: Což matku principiálně nas...o, tak tam volala znovu a slečna na lince trvala na tom, že ta změna byla domlouvaná až včera, nikoliv cca týden zpátky, když jsme vyhrožovali odchodem. Zajímavé praktiky.
  9. Nové obchodní podmínky

    Bože, co to zase je... Po dlouhém vyjednávání na telefonu měla slečna matce slíbit zrušení TELEFON 50 a zavedení Balíčku Internet 200 s Horizon Komfort za 659 Kč, údajně vč. pronájmu. Teď se dívám do Moje UPC na Aktuální služby, a co nevidím? BALÍČKOVÁ SLEVA KOMFORT 240+ (908,99 Kč) a TELEFON 50 (61 Kč), což nám dohromady dává... 970 Kč. 970 Kč - 51 Kč (zdražení avizované v původním mailu o změně služeb) = 919 Kč, tedy částka, kterou jsem platil před úpravou. Takže mi zavedli službu, kterou avizovali 6.12.2015 v mailu, „K 1.2.2016 převedeme Vaši stávající službu na Balíček Internet 240+ s Horizon Komfort+, ...“ a se kterou jsem nesouhlasil. Co teď?
  10. Nové obchodní podmínky

    Musím říct, že od spousty lidí jsem slyšel "my to rušíme / už jsme to zrušili, zase zdražovali", otázkou je, kolik z nich to dotáhne do konce.
  11. Nové obchodní podmínky

    K ničemu bych neřekl, každej soudnej user má spojení kabelem a WiFi bere jako doplněk k mobilu, tabletu nebo noťasu. A kdo to chce skutečně tlačit přes WiFi větší rychlostí, tak použije 5GHz. Ano, soudnej user jsme třeba my dva, nebo možná kdokoliv, kdo si najde toto fórum. Já mluvím o BFU samozřejmě. No, a abych jen nebyl offtopic, tak od 13.1.2016, kdy jsem jim sdělil číslo na matku, na kterou je smlouva psaná, pořád žádný kontakt. A konec měsíce se blíží a já se děsím, že se nestihneme domluvit.
  12. Nové obchodní podmínky

    Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu.
  13. Nové obchodní podmínky

    No, tohle není úplně tak správný příklad, při reklamaci ti cestu sice nikdo neproplatí, ale poštovné ano, oběma směry.
  14. Nové obchodní podmínky

    Pokud vím, tak rozhodné je vždy datum podání, ne? Já už mám každopádně z domluvy s UPC nervy... Chápu, že toho mají hodně, ale... poslal jsem formulář, čekal na odpověď X dní, odpověděli, že zavolají. Po několika dnech volali, nezastihli mě, poslali SMS, ať se ozvu zpět. Psal jsem jim tedy na FB do zpráv, kde zjistili, že už mi volali a zadali požadavek na další zavolání. To opět přišlo až za několik dní (cca 5 - 7), opět jsem to nemohl vzít, opět poslali SMS, ať zavolám. Volal jsem tedy zpět, přes zavádějící automat se někam dostat, to je umění. Voláte ohledně nového ceníku, či co, stiskněte číslo. Stiskneš a dozvíš se pouze to, že by se s tebou neradi rozloučili. Pro zopakování stiskni to, jinak to. K živýmu operátorovi jsem se dostával složitě, nakonec 15 minut čekání. Poté konečně s někým mluvím, bohužel je smlouva psaná na matku, ALE všechny kontaktní údaje jsou na mě (dva emaily a telefon) a dokonce to platím já. OK, pro ověření prosí RČ, nebo alespoň datum narození. Fajn, datum narození. Děkujeme za ověření, bohužel ale s vámi nemůžeme komunikovat, wtf? Tak proč se vůbec ptají na to datum... Prý to dají na další oddělení, které zavolá zpět matce. Říkám, že se ale ZASE dovolají mně, protože s nimi komunikuju jen já. Tak ať dám číslo přímo na matku, OK, dám. Ale k čemu, když ta moc neví, o co kráčí... Takže si to představuju tak, že: a) zavolají a ona mi telefon stejně předá b) zavolají, jeden z nás nebude doma a ona jim stejně řekne, ať to řeší se mnou Přitom při komunikaci přes formulář bylo vždy vše OK, psal jsem jim dokonce, ať změní kontaktní mail z mého starého na můj nový (jmeno@prijmeni.cz), ze kterého je jasné, že nejsem moje matka a šlo to. Tak proč teď tak složitě, achjo. Hlavní problém je prostě v tom, že volají s cca týdenním odstupem. Kdyby volali tentýž den, kdy se domluvíme na dořešení telefonicky, tak člověk na to čeká a u toho telefonu je... Ale ne vždy práce či spánek dovolí sedět u telefonu a čekat na UPC.
  15. Nové obchodní podmínky

    Marku a Renčo, díky za navedení, ty věrnostní balíčky vypadají fajn. Telefonu bych se právě rád zbavil, stejně jsme ho měli jen kvůli hlášení poruch, teď už máme všude neomezené tarify, tak to není třeba. Volali mi už před pár dny, že by se chtěli domluvit na výměně STB za novější, s nahráváním... Tvářilo se to, že je to zdarma a pak hups, ale bude to dražší. Tak říkám, že nemám zájem, že mi stačí starej (stříbrnej). Prý mi ho teda nechají, ale až se rozbije, stejně dostanu novej... to už bych si vzal raději CI+ modul, levnější a pro mě i lepší.
×