Jump to content

Evzen

User
  • Posts

    1,207
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    61

Evzen last won the day on June 10

Evzen had the most liked content!

About Evzen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Jiná služba
  • Vodafone devices
    modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Evzen's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter

Recent Badges

228

Reputation

  1. To je sice dojemny pribeh ;-), ale pro bezne uzivatele irelevantni. Profesional se mj. pozna podle toho, ze se diva na veci ZASADNE pohledem uzivatele.
  2. Vzhledem k tomu, ze u cloudu nikdy nevis, kde se zrovna data fyzicky nachazeji, tak je tohle uz tuplem sumak 😉 A pak ausgerechnet to tvoje datacentrum stejne vyhori jako onehdy a mas po ptakach...
  3. Je naprosto stejna, jako pravdepodobnost, ze z libovolne priciny nepojede DNS, kdyz mam nastaveny Google a Cloudflare (coz se stalo dneska me). Je to jen a jen statistika... Nezapominej, ze se nebavime pouze o pripadu "Googlu nejede DNS" (tzn. opravdu nejede ten jejich server), ale o jakemkoliv problemu se spojenim na dotycny server, ktery muze byt kdekoliv po ceste.
  4. Pravdepodobne narazis na to, co pred casem psal Adolf... For je v tom, ze - pokud si to pamatuju dobre - on to doporucoval presne tak, jak pises, tj. sekundarni DNS od operatora. Ze jsem si to ja experimentalne nastavil ausgerechnet tak, ze se to trefilo do kombinace, kterou prechodne VF (nebo kdo) zkonil, je vec zcela jina... Uplne stejne se kdykoliv muze vysrat kombinace Google+VF, nebo jakakoliv jina. Statistika funguje vsude. A deset devitek ti nikdo nezaruci.
  5. Kde byla tato zmena na foru ohlasena, prosim? (Idealne samozrejem s predstihem, aby se o zmene uzivatele dozvedeli vcas... a napriklad si vzpomneli, jaky ze to email kdysi davno pri registraci pouzili) Nebo opravdu spolehas na to, ze si nekdo sam od sebe vsimne jineho popisu pole (ktere nikdy necetl, protoze uz roky to funguje stejne)?
  6. Ahaaaaa, tak proto mi rano skoro nic nejelo... kdyz jsem mel nastaveny Cloudflare DNS jako primarni a Google jako sekundarni, tak to se pak nedivim... 😉 Po prepnuti na UPC/Vodafone DNS se to rozjelo, tak jsem to dal neresil... Takze koukam, ze bych si to teda uz zase mohl nastavit zpatky... 😉
  7. Kdyz tu je rec o optice, tak jsem si uvedomil, ze mam uz 11 let natazeny opticky vlakno az do bytu... od dob, kdy Netbox mel v planu pilotni projekt FTTH a pak se na nej vybodnul... Tak ted uz jen najit nekoho, kdo mi do toho privede net 😉
  8. Vi se to naprosto presne. Ta moznost v menu chybi, protoze neni zapnuta v konfiguraci, ne protoze chybi ve firmware.
  9. Az na to, ze zadna aktualizace firmware k tomu potrebna neni, jak uz tady bylo bambilionkrat zmineno a vysvetleno, proc...
  10. Heh, ze jde cist i bez uctu samozrejme vim... reagoval jsem na "můžete tam případně k tomu něco dodat".
  11. Hmmm, tak na fejzbuku to je bohuzel k nicemu, 'bo kvuli tomu si FB ucet fakt zrizovat nebudu.
  12. Nejaky konkretni tip na to "kvalifikovane dat vedet"? To mam jako zavolat do Vodafone a az me prepoji na operatora, tak rict "'sem vam jenom chtel rict, ze chci zachovat CA moduly"? Anebo jak by to melo vypadat?
  13. Tak ono uz tady davno bylo opakovane receno, jak to je s CA moduly... takze puvodni tema tohoto threadu bylo uplne zbytecne. Takze ponekolikate znovu - lidi, kteri maji CA modul se prozatim migrace vuuuubec netyka. Migruji se zatim pouze lidi s STB, a to predevsim kvuli nutnosti zariznout platformu Horizon. A az nekdy v kdovijak vzdalenem budoucnu bude mit Vodafone zmigrovane zakazniky s STB, tak teprve prijde na porad dne pripadna "migrace" zakazniku s CA moduly. Ono tam totiz tak nejak neni co migrovat, jaksi z principu fungovani CA modulu...
  14. Omyl. V naproste vetsine pripadu praveze pri vypadku Internetu ta TV porad funguje. Protoze kabel je jen transportni medium, po nemz ovsem jdou zcela ruzne signaly ze zcela jinych zdroju. Jasneze. Protoze jde o ten signal, ktery ke mne doputuje. Co si s nim udelam na svoji strane, je uz zcela moje vec. A v neposledni rade jde taky o to, co si s tim signalem vubec muzu delat - na rozdil od DVB-C, se kterym si muzu delat, co se mi zlibi, pri nejakem streamovacim nesmyslu si ho defacto nikdy - kvuli nesmyslum jako DRM - nemuzu nejen nahrat (mysleno u sebe, na medium, na ktere ja chci), ale kolikrat ani prehrat na zobrazovadle, na kterem chci (protoze autor prehravaci aplikace "zapomnel", nebo dokonce zcela zamerne znemoznil, pouziti chromecastu & spol.).
  15. Nemyslim si. Moje vyjadreni k Netflixu & spol. je zalozeno na tom, co slycham v praci od lidi kolem tricitky uz roky, zcela nezavisle na nejake pandemii. Tihle lidi na linear defacto nekoukaji. Ba dokonce ani nemaji TV a cumi na to na notebooku (coz absurditu situace jen zvysuje - koho trapi nejaky 4K, kdyz ma maximalne 14" displej...). Ne. Vim, co chci videt, tak si to nahraju (na HDD, pripojeny uz 10 let k TV) - nepotrebuju cekat, az mi nekdo milostive naprogramuje a zpristupni featuru zpetneho zlednuti, mam Timeshift uz daaaaavno! Za me souhlas vsema deseti. Ovsem ti milenialove, tricitkari a vubec tihle fejzbukáři a instáčové zijou uplne jinak - zijou okamzikem a co bylo vcera je "tezce out" a uz nikoho nezajima... tzn. nemaji zadnou potrebu si neco uchovavat natrvalo nebo obecne na delsi dobu. A tihleti penize maji, za ty neplati fotrik...
×
×
  • Create New...