Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

ibotek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ibotek

  • Hodnost
    Nováček
  1. Vážený kliente, dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 30. 10. 2008, týkající se technického problému. Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz. Z naší strany nedochází k žádnému blokování portů ani P2P sítí. S pozdravem a přáním příjemného dne A. Hájek operátor klientského centra tak ja tedy nevim . ...... zamerně lžou?
  2. Plzeň krátkodobé sekundové výpadky

    taky mám - Plzeň Doubravka ( obvzlast pri hrani online her je to super) posledni dobou me karneval(ups) zacina s odpustenim pekne srat
  3. Přístup k zákazníkům

    No asi před dvema mesici jsem kamarádovi doporučil pripojeni od karnevalu . cela zalezitost se na zacatku zdala jako banalni staci zvednout telefon a zavolat . tak se taky stalo operatorka obednavku prijmula ale bouzel to bylo asi tak vsechno co se za dalších 15 dni stalo obednavka vyrizena nebyla . tak se rozhodl k elekronicke obednavce .. vse bylo vyrizeno podobnym zpusobem Zas NIC! Az jednoho dne u me zazvonil poslicek od karnevalu jestli si nechci zdarma na 3 mesice pripojit kabel ..rekl jsem mu ze ne ale ze kamarad by se rad pripojil na internet .. dal jsem mu tedy jeho tel.cislo a od te doby uz je tomu 20 dni a nestalo se nic . neuveritelny? ne to je jen neuveritelny hochštaplerství zaměstnanců karnevalu
×