Jump to content

mirij

Uživatel
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

mirij last won the day on April 7 2018

mirij had the most liked content!

About mirij

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha
  • UPC Internet
    Internet 200
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    CA modul, Handan CV 5000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @technik Dnes, neděle 12:45 - konec EPG na většině stanic příští neděli kolem 9:00. To není 7 až 8 denní EPG (kdyby bylo tak na celou příští neděli až do cca půlnoci bude EPG, nyní je EPG 6 až 7 denní). Posledního půl roku jste jej ale 7 až 8 denní měli !! Tak proč dnes najednou ne?
  2. @technik Dnes neděle, 13:00 - kanál Prima - konec EPG příští pátek v noci na sobotu (1:00) - to je EPG na 5,5 dne - dokonce ještě horší jak minulý týden! O 7-mi denním EPG na příští týden nelze vůbec mluvit. EPG na příští sobotu (a to nezmiňuji neděli) u řady kanálů chybí úplně.
  3. V neděli odpoledne už nechci nic dělat, ale chci mít volno, chci si také trochu odpočinout. V pondělí ráno vstávám do práce.
  4. @technik Proč v neděli dopoledne končí EPG u některých kanálů (např. Prima, Barrandov TV atd.) příští neděli ve 13h kdežto u jiných (např. ČT2, Nova) pokračuje až do 1h v noci z příští neděle na pondělí. Můžete zařídit, aby všechny kanály, nebo aspoň ty hlavní jako je ČT1, ČT2, Nova, Prima měli v neděli dopoledne EPG až do 1h v noci z příští neděle na pondělí? Vůbec mi takto useknuté EPG u některých kanálů nevyhovuje vzhledem k tomu, že v neděli dopoledne plánuji nahrávání na celý příští týden a nemíním se tím dodatečně zabývat ještě např. v pondělí.
  5. No, já si právě od nich nedávno koupil repasovaný. Myslel jsem si, že ušetřím několik stovek a žel, fungoval pouze prvních cca 10 minut. Tak jsem jim jej musel vrátit. Peníze mi vrátili, ale poštovné, které jsem zaplatil při vracení, už ne. Tak jsem si říkal jestli přece jen tady v Česku není na to nějaký prodejce, jen jej nemůžu najít. No, vypadá to, že není. Zvláštní, že by si na to nikdo netroufal? Třeba z důvodu velké poruchovosti? Anebo si to všichni nechávají posílat z Německa a prodejce by nic nevydělal? Akorát pro mne, jako zákazníka, je lepší vyřizovat reklamace s českým obchodníkem.
  6. Zdravím. Nevíte jestli se TechnoTrend Connect CT2-4650 CI USB dá koupit i tady v Česku? Nikde na žádném eshopu jej nevidím.
  7. No, nevím jestli je snadný. Řeším teď přesně stejnou věc. Máme koupený CA modul a k němu je dekódovací karta. Tu převádíme z jedné smlouvy, která skončila před koncem minulého měsíce, do jiné smlouvy, která už více jak měsíc běží a stále ta karta není spárovaná s tím CA modulem. Spárování bylo ukončeno v den ukončení předchozí smlouvy a od té doby už je to skoro 14 dní co mi od Vás chodí pouze zprávy "Na řešení Vámi zaslaného požadavku číslo XXX stále pracujeme. Věříme, že odpověď Vám budeme schopni poskytnout co nejdříve". Nikdo nenapíše přesně co se tam řeší, jaký případný problém, nebo kdy to bude už spárované takže jsem vlastně stále v nejistotě jestli vůbec kdy to spárování proběhne, ani urgence nepomohly, vždy pouze tato zpráva. Přitom dnes mi bylo řečeno na pobočce Závišova 5, že z předchozí smlouvy byla ta dekódovací karta uvolněna už asi před týdnem takže spárování by nic nemělo bránit. Klidně Vám napíšu soukromou zprávu jestli byste se chtěl na to blíže podívat.
  8. @David - UPC @technik Seriál "Jsem do tebe blázen" na Prima Love vysílaný od příštího týdne vždy ráno, čísla dílů jak jdou v EPG za sebou: Po: 1.díl Út: 4. díl Út: 3. díl St: 2. díl St: 6. díl Prosím zajistěte nápravu. S velkou pravděpodobností nesedí ani názvy dílů. V časopise Týdeník Televize je to správně!
  9. To jsem potřeboval vědět. Díky za odpověď. Ještě by mne možná zajímalo kdy přesně k tomu zrušení původního páru dojde a kdy přesně dojde k vytvoření toho nového páru (kdy to reálně začne fungovat). Je to v jeden okamžik? Dejme tomu, že v té druhé smlově si telefonicky objedná tu dekódovací kartu, nahlásí číslo CA modulu, ke které to má být napárováno, tak jaký je časový průběh?
  10. Chci se zeptat na následující: Mám koupený CA modul a k němu pronajatou dekódovací kartu. Lze ten CA modul používat s další, druhou dekódovací kartou, která je na jinou smlouvu? Pro lepší představu - např. na střídačku (neptejte se mne prosím na důvody). Vím, že dekódovací karta je vždy spárovaná s CA modulem, mohou být k jednomu CA modulu spárovány dvě dékodovací karty? Pokud bude odpověď, že to nelze, tak mne zajímá jaký bude funkčně - časový průběh? Když v té druhé smlouvě bude zažádáno o dekódovací kartu k právě používanému CA modulu v jiné/první smlouvě tak jakmile vydají dekódovací kartu k té druhé smlouvě a spárují to někde v centrále tak tím okamžikem přestane fungovat dekódovací karta v první smlouvě?
  11. @technikGo net má často totální zmatek/chaos v dílech seriálů (čísla, názvy). Zdá se jakoby vůbec nerespektovali to co mu dodají televizní stanice a pouze zaregistruje začátek a konec vysílání nějakého uzavřeného seriálu a pak už čísla a názvy dílů doplňuje podle sebe. Má svoje vlastní seznamy dílů seriálů, které jsou často velmi chybné a podle těch "jede". Nevím jestli ty seznamy dílů u nich někdo vytváří nebo dokonce je snad můžou vytvářet nějací registrovaní uživatelé (podobně jako třeba na www.imdb.com).
  12. No a jak jste teďka zařídili to navrácení římských číslic na konec názvu filmů? Reklamovali jste to u toho korporátního poskytovatele EPG (to je nějaký nadnárodní kolos ??) o on to reklamoval u českého Go netu? Nebylo by lepší, i když s nimi nemáte smlouvu, upozornit na ty chyby Go net napřímo?? Vy jste češi, oni jsou češi - tak se přece domluvíte ne?? Rozhodně ale máte silnější vyjednávací pozici než např. já jako soukromá osoba, která je na to upozorní emailem, nemyslíte???
  13. No páni, takže po několika letech, po nezměrném tlaku malinká změna k lepšímu. To je úžasné. @technik A reklamujete u Go netu také to, že u již uzavřených seriálů "promíchávají" čísla a názvy jednotlivých vysílaných dílů? Už na těch svých webových stránkách www.tvprogram.cz to mají totiž často špatně (už jsem na to tady velmi dávno upozorňoval). V Go netu jsou zřejmě ještě mnohem horší lidé než Vy v UPC. Když si dáte na těch jejich stránkách zobrazit seznam všech dílů nějakého seriálu tak je to často ÚPLNÁ katastrofa. Já vůbec nechápu jak s nimi můžete mít smlouvu na dodávání EPG. Copak jste úplně slepí, že to tam nevidíte???
  14. @technik A bojujete i se správností vysílaných informací? Vždyť to míváte, ZEJMÉNA čísla dílů a názvy jednotlivých dílů, často špatně (zejména u již starších uzavřených seriálů, tedy ne nových aktuálně premiérově vysílaných). To nikoho netrápí? Co s těma EPG informacema na vstupu prosím Vás děláte? Čím je necháváte "přežvýkat"? Jinak jste tedy zatím vůbec nic nevybojovali, chabý výsledek. Vy se nějak mé "plácačce na mouchy" pane technik vyhýbáte.
  15. @technik Když pomineme to že tedy ořezáváte to číslo řady (což mě teda osobně dost štve) tak Vy nemáte správné ani ty zbylé informace! Chápete to? Viz můj příspěvek cca před týdnem o vysílaných názvech a číslech jednotlivých dílů seriálu "Jsem do tebe blázen VII". A TYTO chyby máte i v EPG pro "Horizon" STB. Ale Vy nejste schopni s tím VŮBEC nic dělat, ani na to radši nijak nereagujete, případně odvádíte pozornost jinam, prostě pro Vás naprosto neřešitelný nebo velmi těžce řešitelný problém, naprostá nula bodů a úplná neschopnost. Přijde mi, že jste jenom takové loutky pro Českou republiku pro kolos UPC. Nemáte na nic zásadního vliv a dokonce ani na nic méně zásadního. Kéž by Vám, UPC, tady v Česku vyrostla v budoucnu nějaká pořádná konkurence.
×
×
  • Create New...