Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

KaX

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Připojení 2 PC pomocí D-Link G664T

    Mel by jsi dostat automatickou IP takze na routru nastavis WAN na prideleni IP od DHCP a lan jak chces a melo by ti to fakcit
  2. Přístup k zákazníkům

    Tak dnes mi zavolaly ale az potom co jsem jim poslal druhou objednavku z 31.8. takze bych to mel mit este za 1kč a technik ma prijit 13.9. tak jsem zvedav.
  3. Přístup k zákazníkům

    Tak dnes mi odpovedeli z UPC na muj email ktery jsem jim poslal 8.8. ze se omlouvaji a nejblizsi dobe me budou kontaktovat z jejich klientskeho centra, tak to jsem tedy zvedav.
  4. Přístup k zákazníkům

    To mi povídej ja jsem dnes volal na neplacenou infolinku Karnevalu 800 900 009 a tam mi řekly no dobre my vám dáme číslo a daly mi číslo na jejich centrum 284085111 na které se už týden nemůžu zaboha dovolat, jeto prostě začarovaný kruh. Jak na to tak koukám tak asi zůstanu radši u stávajícího providera na karnerval se pěkně vykašlu. Mam sice 512/128kbps ale žádny problem a jsem u nich už skoro 2 roky.
  5. Přístup k zákazníkům

    Tak jsem to udělal objednal jsem si podruhé až mi zavolají tak jsi ověřím na 100% termín nikdo si nebude dělat ze mě srandu.
  6. Přístup k zákazníkům

    Já už jsem tam provolal peněz že na to nemam náladu, skoušel tam volat i kámoš ale taky bez úspěchu jak dopoledne tak i odpoledne. Přemýšlel jsem že bych si to objednal znovu aby se mi ozvaly.
  7. Tak jsem v pondělí vyplnil online objednavku a vcera mi volaly po dohodě měl technik prijit a připojit internet včera ale nikdo nepřišel, tak jsem volal na jejich centrum ale nedovolal tak nevim co jako bude, pro jistotu jsem poslal email.
×