Přejít na obsah

elgato

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli elgato

  • Hodnost
    Nováček
  1. Doposud jsem nemel prilis duvody si na UPC stezovat, az do dnešního dnes. Dnes jsem chtel upravit balicek služeb (Internet 120+ a TV Komfort+), které si platim (859,-), a tak jsem se obratil na UPC přes jejich hot line. Primarni motivace byla snížit platby, TV po kabelu prakticky nevyuzivam. 1) Inzerovanou kombinaci Internet 120+ a TV mini za 599,- mit nemohu, protože nabídka je urcena jen novym zakaznikum (UPC služby vyuzivam od doby, kdy firma do Cech prisla). 2) Modem Cisco si uz pronajimam nekolik let, chtěl jsem ho odkoupit - odkoupit ho ale nemohu, nabidnou mi nicmene modem novy za cca 2000,- a s wi-fi, doma mam kvalitni wi-fi router, takze by mi stacil obycejny modem - ten ovšem není v nabidce. 3) Co kdybych zrusil TV služby uplne? To mi operatorka nedoporučila, protože bych platil 300,- penale za každý mesic do konce automaticky prodlouzene smlouvy, tj. 3000,-. 4) Zrusit automaticke prodluzovani smlouvy po telefonu ani jinym zpusobem nemohu, musim pockat az na automaticke mailove upozorneni, ze se mnou objednane sluzby od UPC do mesice automaticky opet o rok prodlouzi. Tak jsem podekoval, polozil telefon a zacal hledat alternativu. Mam dojem, ze tady neni neco v poradku.
  2. Me ten beta FW, co jsem Vám rozeslal, pomohl v tom, ze router udrzel IP pridelenou modemem. To router s posledním oficialnim FW nebyl schopen. Co ale pokracovalo, byly problemy v komunikaci router-modem, ktere se projevovaly zpomalovanim nacitani stranek, zvlast na zarizenich typu tablet, s nutnosti 10x kliknout, nez se stranka zacala nacitat, pokud jsem streamoval video (treba z youtube), zastavilo se treba v pulce, spolehlive nefungovalo pripojeni Xboxu na sluzbu Live atd.. IP ale v routeru drzela a rychlost down/upstreamu byla dle smlouvy. Faktem ale je, ze od te doby, co mam Linksys E4200 je po vsech problemech a internet bezi bez nejmensiho zakolisani na vsech zarizenich v domaci siti. Proste mi dosla trpelivost - nadeje, ze UPC upravi jejich FW pro modemy, je mala. Navic Asus sliboval novy firmware, ktery tu uz davno mel byt. Vymena sitovych zarizeni me sice neco stala, ale mam pokoj. A vam po mych zkusenostech radim, udelejte to stejne.
  3. Takze problem jsem nakonec vyresil: koupil jsem si novy router Linksys E4200 a rozloucil se s funeralnim pripojenim pres router Asus RT-N56U. S modemem Cisco EPC3208 si proste nerozumi a novy firmware nikde (jak pro router, tak pro modem). Pravda, je to trochu zklamani z Asusu, ale neda se nic delat, pokud chci, aby mi internet sel bezproblemove. Az vyjde novy FW pro router, vyzkousim ho a podelim se o vysledek.
  4. Pozn. 1: volal jsem i na posledni belgicke cislo, operator se zajimal hlavne, zda jsem se zalogoval na cisco.com a kdyz zjistil, ze nemam Cisco ID, konstatoval "sorry". Pozn. 2: hledal jsem v internetovych forech a narazil na debaty kolem pracovniho modu modemu - nekterym uzivatelum se pripojeni chovalo podobne jako mne a jinym na zdejsim foru a problem byl zpusoben tim, ze modem nebyl v bridge modu. Mam otazku - jak lze zjistit, v jakem modu pracuje muj modem Cisco EPC3208? Sam si jej prenastavit nemuzu, po zadani adresy modemu 192.168.100.1 se mi v prohlizeci zobrazi pouze prehled a to pseudozalogovani bez vyplneni uzivatelskeho jmena a hesla je k nicemu, dostanu se zase jen k prehledu bez moznosti cokoliv nastavit. Rad bych zmenu modu vyzkousel, ale na UPC lince jsem bohuzel narazil na indolentniho jedince neochotneho o teto veci diskutovat.
  5. Tak se chci podelit o nove zazitky s resenim problemu: - volal jsem na podporu UPC se zadosti o nahrani predchozi funkcni verze FW do meho modemu Cisco EPC3208 a bylo mi sdeleno, ze toto mozne neni ... jde o korporatni zalezitost, FW od Cisca, novy muze byt za pul roku, nelze slibit, ze novy bude v mem pripade i funkcni ... - na webu jsem nasel cislo na podporu Cisca a jal se telefonovat - automat me vyzval abych zvolil "1" pokud chci komunikovat v cestine, coz jsem udelal a nasledne mne upozornil, ze dalsi komunikace bude probihat anglicky - takze jsem mluvil primo s podporou v USA - operator po mne chtel seriove cislo modemu a kdyz jsem mu nadiktoval, rekl, ze nemam modem Cisco, ale Linksys a dal mi cislo na podporu v Cechach (239 014 220) - na toto cislo se nelze dovolat - hledal jsem dal na webu Cisca a dopatral se cisla 221 435 111 - to je centrala Cisca, tam ovsem funguje automat urceny k jinym zalezitostem nez reseni uzivatelskych problemu - na webu Cisca jsem se nakonec proklikal k tel. cislu 239 014 221, dovolal se tam a zjistil, ze jde o podporu Linksysu ... zamestnanec mel trpelivost, problem jsem mu vylicil, chtel take seriove cislo - podle nej ale o Linksys modem nejde, protoze je seriove cislo kratke ... doporucil mi podle typu modemu primou linku na tech. podporu Cisca (003227042002), tam jsem zatim nevolal. Mezitim se mi ozvali dalsi 4 lide se stejnou konfiguraci modem-router-poskytovatel a se stejnym problemem (a zadosti o beta FW od Asusu), coz jsem rekl i na podpore UPC, jejiz zamestnanec pry na problem upozorni. Infomace ma ale jen ode mne, nikdo se pry na podpore UPC se stejnym problemem zatim neobjevil (?!). Oficialni nova verze FW pro router Asus RT-N56U zatim k dispozici neni, pockam, az vyjde a jestli bude fungovat - pokud nebude menim poskytovatele internetu. Neplatim si rychly internet, abych pak 100x klikal nez se mi nacte stranka a telefonoval po vsech certech, abych resil problem, ktery by mel predevsim resit nekdo jiny.
  6. Od meho posledniho prispevku jsem mel doma uz dalsi 2 navstevy technika. Mám už treti modem Cisco EPC3208, v byte mi vymenili rozblok, zastrcku TV za novyejsi typ (mohla pry rusit), vsechny kabely dostaly nove konektory, bylo zkontrolovano vse od sklepa po pudu - a vysledek: internet mi zacal konecne bezet tak jako driv (stale na stejnem beta FW routeru od Asusu). Ale objevil se dalsi problem - nelze se uz pripojit ke sluzbe Xbox Live a kdyz uz se Xbox pripoji, pri spusteni hry se opet prerusi. Kdyz jsem volal na "linku duvery" UPC, operator mi sdelil, ze jeho Xboxu pripojeni vypadava take, je to pry problem firmwaru konzole. Osobne si myslim, ze tezko ... kvuli UPC nehodim konzoli do popelnice. Do te doby, nez jsem zmenil tarif na Fiberpower 60 mi vsechno doma behalo bez problemu vcetne pripojeni konzole a vsech zarizeni domaci site. Podeziram stale modem nebo jeho firmare, v nicem jinem to podle me byt nemuze. UPC ma tendence svadet vinu za problem tu na vyrobce routeru, tu na vyrobce konzole ... v kazdem pripade, pokud se problem nedoresi, prejdu k jinemu poskytovateli internetoveho pripojeni. Jeste poznamka pro majitele routeru Asus RT-N56U, do 2 tydnu ma prijit novy naprosto prepracovany firmware.
  7. Diky za vysvetleni Mr.Disaster. Asi ted pozadam UPC o tu Motorolu. Nez jsem presel na Fiberpower 60, mel jsem 25 MBit pripojeni prave s modemem Motorola a vse slapalo bez problemu ... a pokud beha bez problemu na 120 Mbitech se 4 kanaly, tak to snad nebude takovy problem ...
  8. Allnei: jestli chces, napis mi na mail, poslu ti ten beta firmware co mi poslali z centraly Asusu k vyzkouseni. Treba ti pomuze - je to urcite posun k lepsimu proti oficilanim firmwarum. Rozhodne se taky obrat na podporu Asusu, at maji chytre hlavy z Taiwanu nad cim spekulovat ...
  9. V utery mi prijde technik z UPC znovu vymenit modem, pry vidi vypadky signalu ... no nevim, zkusim je pozadat o nejaky jiny modem nez Cisco EPC3212 a Cisco EPC 3208, pokud nejaky jiny UPC distribuuje ... Dnes jsem zkousel pripojit i muj staricky router Asus WL-500g, ten WAN IP neztracel, ale rychlost internetu klesla na polovinu az tretinu a kontrolka "Link" na modemu blikala oranzove. To je podle technika UPC na telefonu v poradku (pravdepodobne ale pricinu neznal), v kazdem pripade pri pripojeni RT-N56U tahle dioda blika zelene. Nevite co ta zmena barvy znamena? Diky.
  10. Jak jsem psal, udela to to, ze internet funguje a IP se neztraci. Jenze ja potrebuju zprovoznit konfiguraci domaci site, kterou uz mnoho let pouzivam a k tomu je router treba. Jeste mne napadlo, jestli za tim nemuze byt nekompatibilita routeru s modemem, nebo jeho firmwarem. Kdyz jsem se podival do vypisu z modemu, je nainstalovany e3200-ESIP-12-v302r125532-111109c_upc-TEST.bin - nejaky testovaci UPC firmware. Firmware modemy od UPC stahuji sami, pravidelne si kontroluji nove verze. Je mozne, ze pred 5 dny prave k tomu doslo a novy firmware ma treba problemy s mym routerem. Nevim, nemuzu prijit na to, kde je jardo problemu ... vypada to na paranormalni jev.
  11. Mam stejny problem a kombinaci router Asus RT-N56U s modemem Cisco EPC3208. Den ze dne, aniz bych cokoli predtim prenastavoval, dochazi 5. den k vypadkum pripojeni. Zjistil jsem, ze problem je v udrzeni IP adresy routeru. UPC centrala zjistila vypadky signalu, oznacili jako puvodce problemu modem Cisco EPC3212, ktery mi vcera technik prisel vymenit za v uvodu zmineny EPC3208. Technikem zmereny signal byl v norme. Mezitim jsem si po dg. testu, kdy jsem pripojil k modemu pocitac naprimo bez routeru a internet byl stabilni, koupil novy router - opet Asus RT-N56U, se kterým jsem byl spokojený. Vysledkem ale je, ze mam novy router (s poslednim FW 1.0.1.7f), novy modem a problem s pripojenim trva. Pomuze jen restart modemu, internet pak funguje obykle do nacteni nekolika webovych stranek a nasledne se objevi hlaska z routeru, ze mam "spatne nastavenou dynamickou nebo statickou IP adresu" (pritom mam vse nastaveno na automatiku). Kdyz se pak podivam do nasataveni routeru, zjistim, ze ztratil WAN IP. Problem resim s UPC i technickou podporou Asusu, odkud mi po nastudovani logu routeru poslali experimentalni FW 9.1.1.7g, ktery problem mirne zlepsil - vypadky nejsou po nekolika nactenych webovych strankach, ale treba po 30 minutach. Osobne se nicmene domnivam, ze problem v routeru nebude, doposud fungoval naprosto bez problemu i po prechodu na Fiberpower 60 pred 2 mesici. Pokud mate nekdo nejakou radu nebo tip, predem za nej dekuji.
×
×
  • Vytvořit...