Přejít na obsah

Lofe

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Zdravim, od doby co mam novy modem Cisco EPC3925 mam s internetem jen a jen problemy. Nekolik se jich uz vyresilo, jeden porad pretrvava (mam od UPC uz asi 6ty modem, protoze sem tam pokazde volal...ale s timto problemem uz nejak nevim co dal delat tak se zkusim obratit sem) Aktualne se jedna o nasledujici problem. Nekolikrat denne ( cca kazde 2 hodiny - intervaly se lisy, nekdy cely den v poradku (mozna si toho nevsimnu), nekdy opakovane behem jedne hodiny )) mi vyskoci velka latence ( cca 1000 ms + ). Stava se tak bez vazby na mou cinnost a netusim cim by to mohlo byt ( upc samozrejme taktez ne), vzhledem k faktu, ze je to jev znacne nahodily, tak mi do telefonu porad tvrdi, ze je vsechno v poradku. Uprime receno, kdybych vedel jake starosti budu mit jeste cely rok po vymene modemu, zustanu na starych 25mb a stabilnim pripojeni. Prikladam rovnou screen signalu z modemu: a tracert posledniho vyskytu problemu: a jeste normalni chod: edit: jeste bych doplnil, ze problem na 99% neni u me v PC - jednou jsem na infolinku volal v dobe, kdy byl problem "aktivni" a operator mi nerozumel ani slovo a po nejake dobe se hovor uplne prerusil. (telefon UPC)
  2. Lofe

    Neustálé výpadky Brno

    Já dnes dostal 3ti modem za poslední 3týdny, zatím vše šlape, uvidíme co bude dál.
  3. Lofe

    Neustálé výpadky Brno

    19.11 Dneska Brno ponava (Kabátnikova ulice) zase v riti, rano uplne, ted trochu.
  4. Lofe

    Neustálé výpadky Brno

    Ani se nedivim, kdybych nemel UPC uz takovou dobu bez problemu, tak by mi taky dosla trpelivost. Prijde mi, ze jejich prava ruka nevi co dela ta leva a naopak. Snad to brzo vyresi.
  5. Lofe

    Neustálé výpadky Brno

    HaHa tak to zacina byt jedna velka komedie, behem 14 dnu uz tady budu mit po 3ti technika. Zase sem tam tedka volal, donutili me oddelat kabel jak z modemu tak ze zdi a nakonec se zjistilo, ze tentokrat je to problem se signalem. Nevznika u me v byte, takze vyslou technika, aby zjistil kde to je ( hint: Cely Brno?? ^^ )
  6. Lofe

    Neustálé výpadky Brno

    Dneska to zas jede uplne strasne, ale tipuju, ze to jsou vsechno problemy tech novejch modemu viz : Me teda pokazdy pomuze Restart modemu, takze nez vydaj nejakej pouzitelnej Firmware, tak doporucuju restartovat jak silenej - alespon to pak jede nejak obstojne. Nebo zmenit ISP - trva to uz opravdu dlouho - u me konkretne +- mesic edit: Beru zpatky, dneska nepomahaji ani RR modemu, a internet temer nejede.. du volat na podporu uz me fakt serou kluci usati
  7. Lofe

    Restartovani modemu cisco epc3925

    Packet loss jsem neopravil ja nybrz UPC nejak na siti, jak jsem psal, predelavaji cele Brno a vedeli o tom. Pokazde kdyz jsem tam kvuli tomu volal se mi omlouvali ze to resi a resi a asi po 3 tydnech to spravili. Neboj se volat na infolinku pokazdy kdyz ti ten packet loss naskoci aspon budes vedet jestli se neco deje a nejspis ti i potvrdi ze je chyba u nich. Jinak dneska cely den bez Restartu tak snad modem v poradku....
  8. Lofe

    Restartovani modemu cisco epc3925

    Tak ted sem domluvil s technikem. Bylo mi receno ze je vse v poradku a ze ty restarty u predchoziho modemu zpusobovala nejspise jeho neschopnost uchovat si konfiguraci a proto se vzdy restartoval aby je nacetl znovu. Ten vypadek u noveho modemu dnes v noci mohl byt zpusoben tim stejnym, tak nezbyva nez doufat, ze se to bude aktualizovat opravdu jen jednou zacas v noci a ne 4x denne. Budu dal podavat informace jak to vypada. Jinak ptal jsem se primo na ty stahovaci kanaly, a rikal mi, ze to je normalni, ze standartne bezi 4 a pouze kdyz je zhorseny signal tak se jakoby rozprostrou pres tech 8 (jak mas ty) ale technicky porad jedou jen 4.
  9. Lofe

    Restartovani modemu cisco epc3925

    http://imageshack.us/f/266/beznzvutop.png/ Jen bych doplnil, ze tech par dni co sem cekal na technika sem resil ten problem tak, ze sem po par hodinach modem restartoval rucne - tim sem zabranil aby se mi nerestartoval nahodne kdyz se mi to nehodi. Budto sem vsechny ty dny mel jen stesti, nebo to funguvalo -> z tohoto bych osobne usuzoval chybu nekde primo v modemu a ne na UPC siti ( spatnej firmware ?? spatny nastaveni ?? ) - ale to je jenom moje domenka.
  10. Zdravim, uz pomerne dlouhou dobu ( Cca mesic ) trpim obcasnymi vypadky stability connectu - jak sem se uz i tady dival v me lokalite ( Brno - stred ) je to naprosto "normlani". Nicmene cca pred 14 dny se UPC dusovalo, ze uz to fixnulu a taky to tech 14 dni jelo vcelku vporadku ( az dneska 10.11 zacal odpoledne zase litat packet loss - ale ne tak moc jako predtim ), ale to jen tak na uvod muj problem je trosku jinde. Cca 3 tydny zpatky jsem dostal s novou sluzbou upc i novy modem cisco epc3925, z pocatku jelo vse jak melo, ale po te jejich udrzbe na opravu packet lossu, se mi zacal nekolikrat denne nahodne restartovat. Zavolal sem na upc, poslali mi technika, ktery neotresne tvrdil, ze to bude modemem ( imho blbost, ptze zacal podobne blbnout i setobox u TV - pri sledovani obcasne samovolne rebooty ) - ale co se budu z pozice hloupeho zakaznika hadat. Dostal jsem dnes modem novy a... svete div se po cca 7 hodinach se opet svevolne restartoval. Moje otazka zni, mel nebo ma nekdo podobe problemy? Za posledni mesic uz jsem na UPC volal tolikrat, ze me nedela nic problem a zitra volam opet, ovsem prijde mi, ze v te firme nikdo nic nevi ( od operatoru, az po techniky ) - nemyslim to nejak ve zlem, ale proste mi to tak prijde protoze vsechny telefony jsou dle stejneho schemata, nejdriv se semou bavi jak s idiotem a nasledne se moc moc omlouvaji, a ze to budou resit - ale porad nic. Technik me dnes sdelil, ze se v cele lokalite brno predelavaji rozvody a ze to muze byt zpusobeno tim ( ano chapu packet loss, ale restartovani modemu, potazmo setoboxu ? ) a v podstate mi rekl, ze mam byt trpelivy, ze do konce roku se to spravi.... Like WTF? Uz me to pomalu prestava bavit a trva to opravdu dlouho. Nicmene tohle pisu spis jako sdeleni aktualnich pocitu a problemu. Moje otazka se hlavne tyka toho nahodneho restartovani modemu Diky za kazdou odpoved / radu.
×