Přejít na obsah

ski1961

Uživatel
  • Počet příspěvků

    231
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ski1961

  • Hodnost
    Člen

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 150
  • Vodafone telefon
    Volám neomezeně
  • Vodafone televize
    Start
  • Vodafone datový limit na mobilu
    Jiná služba
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    Neomezeně
  • Vodafone zařízení
    Technicolor modem
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Most

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. ski1961

    CA Modul

    netušil jsem, že se tady bude řešit, reagovat a dělat z někoho tatar, kvůli tomu, jestli se napíše navést nebo zadat..myslím, že podstatné je to, že většina tomu rozumí a ví o co jde..
  2. ski1961

    CA Modul

    @Marek-26asi jsem zapomněl předtím napsat, že já nemám zatím kabelovou tv objednanou. Mám jen jejich pevný tel., internet, jehož součástí je i nabídka tv Start přes dvb-t a tu zatím takto sleduji, ale uvažuji o té nabídce Klasik po kabelu. Takže chápu te správně, že by to mělo jít a operátor by mi měl poslat jen přístupovou kartu do modulu, kterou předem spáruje s tím modulem ? děkuji..
  3. ski1961

    CA Modul

    děkuji všem za reakce, ale myslím, že tato poslední strana se dost odchýlila od tématu CA modulu, přece jen téma set-top-boxu je myslím jinde.. @Marek-26kartu k modulu samozřejmě nemám, tu vrátil bývalý majitel, když rušil smlouvu s UPC. Mám už ten modul asi 2 roky v šuplíku a když jsem ho tehdy kupoval, tak už jsem si ten modul tehdy ověřoval na UPC před koupí,abych si ověřil jeho legalitu a už tehdy mi na UPC potvdili, dle S/N modulu, že je modul v pořádku, jinak bych ho nekoupil. Mně jde prostě jen o to, zdali je možné ten modul navést do systému, protože už takto mi zůstala doma z modemu Technicolor cihla, který jsem taky zakoupil a mezi tím to operátor zrušil a již není možné tento modem zavést do systému a musím tedy platit pronájem.
  4. ski1961

    CA Modul

    Zdravím, vlastním CA Modul Technicrypt od Technisatu, který byl kdysi zakoupen ještě u firmy Lica a který fungoval v síti UPC a tento jsem kdysi zakoupil,ale pak jsem ho nakonec nepoužil. Ted přemýšlím o zapojení a chtěl bych se zeptat, zdali někdo neví, jestli je stále ještě možné tyto CA moduly u nich zapojit, protože nechci platit paušál a jejich stb rovněž nechci, děkuji..
  5. díky všem za postřehy, ale dnes po 14 dnech nefunkčnosti to začlo zázračně opět fungovat a na úplně stejném nastavení, jako to předtím nešlo.
  6. @zby bohužel nepomáhá @Adolf.Shitlera co si mám z toho odkazu vzít za ponaučení ? nevidím, nic jiného, než co nastavené mám..
  7. Tak skoro po roce zkusím oživit téma. Už asi 10 let používám emailového klienta Windows Live Mail k naprosté spokojenosti, protože mi vyhovuje jeho jednoduchost. Mám v něm celkem 3 účty(seznam,můjweb a centrum). Bohužel asi před 14 dny vypověděl poslušnost při příjmu na seznamu a při odeslání u všech třech. Už jsem vyzkoušel snad všechno, řešil jsem to i s tech. podporou na UPC, ale zatím bez výsledku. Celých těch předešlých několik let, jsem měl na odchozím smtp servru smtp.upcmail.cz a vše chodilo bez problémů. Na podpoře UPC se docela divili, proč tam mám jejich smtp servr a proč tam nemám smtp té konkrétní mailové adresy, ale před těmi lety mi právě tohle na podpoře UPC sdělili, že tam mám mít jejich smtp. Na jejich radu jsem to tedy změnil, ale přesto se nic nezměnilo. Na všech třech účtech mám vyplněné stejné heslo, kterým se normálně připojuji na schránky na webu, takže je určitě zadané správně, tak nevím, proč mi to na seznamu v klientovi přes něj neche pustit. Když zmáčnu tlačítko odeslat přijmout zprávy, tak na příjmu u centrumu a mujwebu vše proběhne ok, ale když naskočí, že se má spojit od seznamu vyskočí hláška viz fota v příloze. Jak vidíte, vše je tam vyplněno a když klikám na OK, tak se nic nestane, když to zruším, zobrazí se chyby viz fota v příloze, jsou tam chyby, jak na straně POP3, tak SMTP. Už jsem zkoušel ten účet několikrát i odebrat a založit znovu, ale stále se stejným výsledkem. Na smtp servru jsem měl celou tu dobu vyplněno smtp.upcmail.cz u všechn tří účtů, takže pošta se neodesílá ani z jednoho účtu, nepomohlo ani ty smtp od těch seznamu apod. Jediné, co funguje je příjem pošty na centrumu a mujwebu. Někdo prosím nějakou radu ? Už fakt nevím, co s tím..
  8. @Speedy ano, mám ještě jeden balíček služby a to telefon, ale to jsem nepovažoval za potřebné tady zveřejňovat, protože mě zajímala jen ta bezplatná tv za 20,- Kč :-), takže to zřejmě splňuje ty náležitosti, o kterých hovoříte a dále už to nehodlám pitvat, mě šlo jen o vysvětlení toho pojmu bezplatná TV k internetu zdarma, za kterou se platí dle faktury 28,- Kč pro toho, kdo nemá žádnou slevu
  9. @Marek-26 aha ? tak jen podle tohoto..já jsem citoval jen tu ceníkovou cenu, která je 429,- bez modemu. Jak vidíte ale z obrázku faktury, tak platím i modem a navíc mám už roky vyjednanou nějakou balíčkovou slevu, což je všechno vidět z toho obrázku.
  10. @Marek-26 možná je to tak záměrně, aby se v tom zákazník prostě nevyznal Jen mi ted trochu zaskočilo, když píšete, že vyučtování je špatně, že bych měl platit víc..to soudíte podle čeho ?
  11. @Marek-26 děkuji za vysvětlení, takto nějak mi to bylo i vysvětlováno na jejich lince, jenže jsem to nějak prostě nechápal a popravdě nechápu to moc ani ted. Jak říkám, jde mi o to jen pochopit ten princip, jak to inzerují, když píší, že v ceně internetu za 429,- je i TV Start, jak sám říkáte, že tv je nedílnou součástí a je zdarma. Jenže těch 429,- je účtováno a k tomu ještě zvlášt TV Start v mém případě těch cca 20,- po slevě. takže já to prostě laicky chápu tak, že tu TV Start nemám zdarma, ale za těch v mém případě cca 20,- Kč..
  12. Dobrý den, prosím, je tohle vyúčtování správné, jaký na to máte názor ? Součástí internetu 100+ jak plyne z obrázku je i základní TV Start, tudíž se domnívám, že v té ceně 429,- bez pronájmu modemu je i ta TV Start nebo se pletu ? Proč je tedy na vyúčtování zvláštní položka Televize, kde si účtují navíc cca 20,- Kč ? Ted mi nejde ani tak o tu čátku, ale o ten princip. Na lince UPC mi bylo řečeno, že je to správně, vysvětlovali proč, ale prostě jsem to nepochopil. Pokud je v částce 429,- za internet i TV Start, tak proč si za ní účtují zvlášt další peníze ?
  13. @marena to je něco jiného..když jste měl jen modem od UPC a chtěl jste mít doma wifi, tak jste musel ještě připojit k modemu wifi router a ten mohl být jakýkoliv..tento wifi modem Technicolor je jen jedna krabička, která skrývá v sobě jak modem, tak wifi router..
  14. @Evzen kvůli čemu nevím..já když jsem kupoval použitý router , měl jsem od prodávajícho číslo, které jsem si ověřoval na UPC a tam mi bylo řečeno, že jsem udělal dobře, že do sítě registrují jen routery, které byly prodány pouze u UPC a jsou již u nich registrované..je pravda, že už je to nějakou dobu a nevím, jestli se od té doby něco nezměnilo, ale dost o tom pochybuju..
  15. @Dimargo5 jak píše warman..vyžádat si od prodávajícího seriové číslo, které je nalepené zespodu routeru a ověřit poté na zákaznické lince UPC..
×
×
  • Vytvořit...