Přejít na obsah

mattmac

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mattmac

  • Hodnost
    Nováček
  1. mattmac

    UPC kombi komfort

    Jen na ukázku. Symetričnost sice zůstala, ale ten zbytek je snad k smíchu!!!!!!! Ale D+ je zřejmě pro UPC super výsledek Asi tímhle písmenkem bych ohodnotil i jejich služby, možná akorát znaménko bych šupl spíš do mínusu.
  2. mattmac

    UPC kombi komfort

    Vyzkouším, ale moc šancí tomu nedávám. Celý tento problém mě svádí jen k jedinému závěru i z toho důvodu, že až do osudné chvíle kdy mi přišel technik vyměnit modem pro 60mbs rychlost bylo vše v absolutním pořádku a 10mbs na tom bylo lépe jak rychlost dnešní. (a bez výpadků). Prostě mám takový dojem, že si opět UPC uřízl krajíc něčeho na co prostě momentálně nestačí. Vyzkouším poslední zoufalý pokus a to žádost o vrácení starého modemu a rychlosti 10mbs do vypršení smlouvy a pak rychlá výpověď. Myslím , že to asi bude nejrozumější řešení.
  3. mattmac

    UPC kombi komfort

    Ne, jen výměna modemu, zdroj zůstal (to mě ani nenapadlo)! Na to jak mě strašili hloubkovou kontrolou, aby nebyl náhodou problém na mé straně, tak jsem byl vyřízen s výměnou za 3minuty. Nejsem sice žádný počítačový expert, ale dnešních šest totálních výpadků připojení s nutností restartu modemu a cifry u downloadů a uploadů asi nevěští vůbec nic dobrého..... a tohle považuji ještě za celkem solidní výsledek. Download 1,33-2,5 není vyjímkou. Asi kombinace rychlý internet, modem cisco epc3208 a UPC nebude to pravý ořechový Místo předpokládaného ulehčení a zpříjemění práce jsem denně permanentně nasr...j
  4. mattmac

    Problém s připojením po výměně modemu

    Taky by mě moc zajímalo jaký postoj k této problematice zaujali. Prozatím by aspoň bylo vhodné a přinejmenším slušné srozumět operátory a hlavně "technickou podporu" s realitou a ne aby z nás dělali blbce a vymlouvali problém na vše možné ze strany zákazníka!!! Inkasují celkem slušné peníze tak by i služby měly podle toho vypadat.
  5. mattmac

    UPC kombi komfort

    Nebylo to na mé náklady, ale to je asi jediné pozitivum. Mám nový modem a problémy pořád stejné. Kamarád, kterého mám na tel jako odborníka na problematiku počítačů mě dnes uklidnil, že si na mě hned vzpoměl. Minulý týden mu měnili modem a má stejné problémy jak já a asi nejen já. Pomalá rychlost a neustálé výpadky!!! Jsem zvědav čím to bude u něj a jaké fundované rady od technické podpory dostane. Omlouvám se za ironii, ale jsem už celkem znechucen! Jak kvalitou služeb tak i následným přístupem ze strany UPC.
  6. mattmac

    UPC kombi komfort

    Obdobný problém řeším také od zapojení nového maodemu CISCO EPC3208. Naštěstí nejsem nepřipojen neustále, ale denní výpadky v počtu 3-5 s nutností restartu mi také stěžují silně práci. Pokusy o řešení problému s technickou podporou dopadly také fiascem!!! Při prvním telefonátu mi bylo řečeno, že žádné výpadky neregistrují a že modem je v pořádku. Při druhém telefonátu bylo ze strany technika připuštěno, že snad nějaký restart jim to hlásí, ale že "si to sedne". Přiznám se , že touto radou jsem si sedl na pr..hýždě akorát já! Nesedlo si nic a mé telefonáty pokračovaly. Po třetím pokusu jsem měl štěstí asi na jediného technika, který se aspoň snažil z problému nějak s čistým štítem proplout a sdělil mi, že modem dají na monitoring a tím se zjistí závada. Po týdnu monitoringu a 37 restartech jsem dostal dalších spoustu dobrých rad. firewall, kontakty a dokonce zkusit nový počítač.....Vrchol všeho byl telefonát mé manželky a hulvátské chování technika se slovy, že je všechno v pořádku a technika pošle jen na naše náklady!!!!Po té jsem se se slušností neudržel ani já!!! Následující den jsem zaznamenal denní rekord v počtu restartů a to 12. Na dnes mám pozvaného odborníka na své náklady a jsem strašně zvědav jak tahle přetahovaná dopadne....Připadá mi, že po úspěšném ulovení klienta pro UPC vše končí.
×