Přejít na obsah

mikis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mikis

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Liberec
  • UPC Internet
    Internet 200
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    Starší služba
  • Zařízení od UPC
    Kaon HD
  1. mikis

    Horizon Go

    Mě funkce zpětného zhlédnutí funguje na mobilu, v PC i set-top boxu bez problémů a bez toho že bych něco někde aktivoval, aspoň si nejsem ničeho vědom. Jako první jsem ji vyzkoušel v telefonu a fakt nevím jestli tam byla nějaká hláška k aktivaci. V set-boxu proběhla určitě aktualizace firmwaru protože se objevila nová položka Aplikace a jedna viditelná chyba ve Videotéce kde je zkomoleně položka u pořadů České televize.
  2. mikis

    STB Kaon KCF-SA700 HD Mediabox

    Dnes mi byl vyměněn můj stávající Kaon KCF-B4003HCO za tenhle malý zázrak, už teď lituji že jsem s tím souhlasil. Chtěl bych se jenom zeptat vás co ho máte již delší dobu zda je normální aby se nabídky po stisknutí tlačítka objevovali a mizeli tak s přibližně cca 3 vteřinovou prodlevou a set-top box přestával komunikovat s televizí při sledování programu. Musím vždy v TV přepnout vstup a pak to zas běží, set-top box se nerestartuje jen prostě nedává signál. Je to pochopitelně nějaký repas zadní strana je celá poškrábaná, pomůže tomu uvedení do továrního nastavení nebo to rovnou reklamovat?
  3. mikis

    Nové obchodní podmínky

    Chtěl bych se zeptat někoho kdo do toho vidí víc než já jako běžný zákazník. Od oznámení zvýšení ceny proběhly z mé strany už čtyři telefonáty na zákaznickou linku a jeden vyplněný kontaktní formulář s výsledkem že jsem jsi domluvil přechod na tarif jako nový zákazník který jsem ochoten platit s tím že mě má kontaktovat jiné oddělení které se mnou domluví příjezd technika kvůli výměně set-top boxu. Pochopitelně se nikdo neozval a na můj poslední telefonát ze včera jsem dostal odpověď že teď mají uzamčený systém a nemůžou provést domluvenou změnu ale po 25.1 se mi někdo určitě ozve. od 23.1 začne v mém případě platit ten zvýšený tarif který mi nabídli v rámci rušení "straších tarifů". Chci se jen zeptat zda je to možné že ta změna teď provést nejde nebo tam mám opět volat a trvat na svém. Dost mě mrzí přístup UPC k stávajícím dlouholetým zákazníkům!
  4. Ten za to ale může stejně jako mi, byl by prostě v nevhodný čas na nesprávném místě . Za tenhle bordel můžou dobře placený manažeři a těm jsou nějaké stížnosti zákazníku pěkně u ...., hlavně že se sypou prachy! Tak je to v dnešní době želbohu všude. Já prožil první den s novým a funkčním set-top-boxem a myslím že by to chtělo malou oslavu, vždyť takových výjimečných dnů zas nemusí být tolik !
  5. Tak u mě proběhla 2 výměna STB KCF-B4003HCO, první jsem reklamoval kvůli tomu že STB nepoznalo HDD, druhý přesně kvůli tomu samému problému a teď jsem zvědav jak si povede třetí v pořadí ! Je to povedený výrobek o tom žádná!
  6. mikis

    Pronájem zařízení

    Takhle se vydělávají peníze, nejdřív reklama ke které musí mít člověk lupu aby přečetl že k ceně musí ještě přičíst 100kč za pronájem modemu a STB který mám doma tak 5let a ještě zaplatit výměnu modemu která bude trvat tak 5minut!
  7. Já předchozí Handan neměl, mám zkušenost jen s Kaonem ale je to fakt třída! Každopádně budu s ním bojovat dál, uvidíme snad nový firmware trochu pomůže i když si myslím že je to spíš věcí nekvalitního hardware a to je pak těžké vymyslet co s tím.
×