Přejít na obsah

bara

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. bara

    Pomalé stahování

    díky. Pravda je, že technik nic nenastavoval, říkal, že to proběhne automaticky. Tak to vypadá, že opravdu budu muset čekat, jestli se mi někdo z UPC ozve. Každopádně ještě jednou dík
  2. bara

    Pomalé stahování

    to nevím, co to je
  3. bara

    Pomalé stahování

    zřejmě to opravdu bude někde v drátech modemu. Cca 10 let mi šlape net od UPC dobře. Ale s jiným modemem!!! Pokud jsou hodnoty v pořádku, tak to asi bude někde ve zdroji, jak tady už kdesi kdosi psal. Momentálně mi je celkem hej (přes 20 Mb/s) ale běžná rychlost posledních dnů je 0,5 Mb/s. Katastrofa.
  4. bara

    Pomalé stahování

    telefon a router, ale rychlost stahování je stejná, i když se zapojí počítač rovnou za modem
  5. bara

    Pomalé stahování

    o které hodnoty jde? Máš na mysli tohle? Power Level: Signal to Noise Ratio: Channel 1: -1.4 dBmV 42.7 dB Channel 2: -1.8 dBmV 42.2 dB Channel 3: -1.4 dBmV 42.7 dB Channel 4: -2.5 dBmV 42.1 dB Channel 5: -1.0 dBmV 42.1 dB Channel 6: -1.6 dBmV 42.3 dB Channel 7: -2.2 dBmV 42.4 dB Channel 8: -3.4 dBmV 40.4 dB --------------------------------------------------------------------------------
  6. bara

    Pomalé stahování

    Dobrý den, abych mohla přejít na balíček Kombi Komfort, vyměnil mi technik modem. Co jsem měla dřív nevím, ale teď mám cisco EPC 3208 a oči pro pláč. Zatímco rychlost odesílání okamžitě vyskočila na správnou hodnotu, rachlost stahování spadla. Napřed byla lehce nad 1 Mb/s (stalo se 6.10.11) po několika dnech vyskočila na 20 Mb/s, to vydrželo 2 dny a od té doby se pohybuje kolem 0,5 Mbs. (hodnoty ze speedtestu) Nenapadlo by mě to měřit, ale tyto rychlosti jsou už nepoužitelné. Nefunguje mi internetový telefon, nestáhnu ani krátké informační video u zprávy, respektive seká se po 5-ti vteřinách. UPC na první mailový dotaz reagovalo rychle, volal mi technik, nechal mě kontrolovat zasunutí kabelů, utažení kabelů a pak mi sdělil, že něco prověří a ještě se ozve (bylo 7.10.) od té doby je každá urgence brána jako nový případ a je mi slíbeno, že se někdo ozve. Změna nastala dnes. Mám zkontrolovat kabely, restartovat modem ... No a než jsem to dopsala, tak mi zazvonil telefon a hovor proběhl v pořádku, tak jsem opět změřila rychlost a mám cca 23 Mb/s. Před začátkem psaní tohoto dotazu jsem udělala 2 věci. Jednak jsem různě otáčela modemem, abych ho identifikovala a za druhé jsem "zakvedlala" zdrojem v zásuvce. Nemáte pro mě někdo radu co mám dělat? Pokud vydrží 23 Mb/s je to paráda, ale platím 60 Mb/s, pokud se nepletu. Děkuji za každou smysluplnou radu
×