Přejít na obsah

HanysR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli HanysR

  • Hodnost
    Nováček
  1. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Tak to máš super! Jak jsi toho docílil že ti to navýšili?? U mne ani náhodou a dokonce se ptali, na co je mi taková rychlost????!!!!!! Přesně jak psal Slamb, můj problém tkví na straně UPC, server může být seberychlejší a já na to nedosáhnu. Kdyby byla chyba u mne, nedosáhnu na vyšší rychlost nikdy.
  2. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Mám v domě přípojku na optiku 100/40 Mbit za 500,- ale platit dvě služby nechci a UPC zrušit nejde. Se slůvkem "AŽ" máš pravdu. No... uvidíme. Max vydržím těch 8 měsíců. Zajímalo mne spíš jak je na tom Tramin a spol. Dlouho nic nenapsali.
  3. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Teď rychlost 43 Mbit, brzy ráno to ukáže i 100 co jsem zkoušel. Brzy ráno to ale nepotřebuji. Hezky si to pojistili aby lidé museli jen držet hubu. Já to když tak těch 8 měsíců vydržím ale pak, odcházím. Jejich mínus. Mohl jsem být u nich i x let. Nejvíc mi vadí ten přístup a neochota.
  4. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Uživatelské jméno: Nezlob se ale raději už nic nepiš. Porovnáváš neporovnatelné. Slamb: jasně ale proč mi to na speedtest cca 5x za celou dobu ukázalo necelých 100 Mbit a pak už ne? Wlan router mám Cisco od UPC. Ne svůj. To už jsme tu ale řešili. Mám prostě problém jako Tramin apod. Zkoušeno na několika PC i technik na svém NTB
  5. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Aha, takže to, že o víkendu mi to jelo necelých 50 Mbit je v pohodě jo? Takže mám být rád, že jsem rád jo? No tak to je super. Odesláno z mého GT-P6800 pomocí Tapatalk
  6. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Nazdar chlapi, tak co je u vás nového? Máte vyřešenou rychlost internetu? U mne je to pořád stejné. 120 Mbit připojení a rychlost např. před půl hodinou - 70 Mbit. Už jsem začal být koncem února zoufalý tak jsem volal na UPC, že to ruším. Chlap se mne ptal, jestli může vědět důvod. Řekl jsem mu, že "Rychlost není od prvopočátku ta kterou si platím, byl už u mne i technik který neshledal problém a že to musí dát na vyšší místa. Technik byl u mne v prosinci, v lednu žádná změna, volal jsem tam znova. U mne prý vše v pořádku a že zkusí něco zjistit. Nikdo mi samozřejmě už nezavolal. Únor to samé, rychlost stejná" Dále jsem mu řekl že " Kaon stojí za starou bačkoru, věčně píše že není přístup, signál, odpojuje se HDMI apod nesmysly" Do toho mne přerušil, že už mám skončit, že bych mohl povídat celý večer To jsem mu nestačil říct, že v prosinci mi nafakturovali podruhé částku za výměnu STB co jsem zaplatil z ruky technikovi. Prý musím zaplatit a v lednu se to odečte. Řekl jsem OK. V lednu přišla faktura na stejnou částku, volám tam, prý v únoru. V únoru přišla faktura, neodečetlo se to, volám znovu. Prý další měsíc. Teď přišla v březnu další faktura a opět to neodečetli. Na reklamačním mi řekli, že musím vydržet, že mají na to 30 dní. Od kdy mají 3 měsíce 30 dní?????? Tohle považuji už za provokaci. Ale zpět k výpovědi. Chlap mne přepojil na nějakou paní, řek bych, že to byla taková ta poslední vyjednávačka a prý proč chci zrušit. Tak opět vše dokola, nyní i s nevrácením částky za výměnu STB. Nepřemluvila mne a slevu dát nemohou, už tak je prý cena výborná. Mám poslat písemnou výpověď do Prahy. 29.2. jsem tak učinil. Dnes mi volala paní z UPC, proč chci zrušit apod, opět vše dokola. Naneštěstí ji asi nějak blbnul asi Headset nebo co a rozuměl jsem co třetí slovo. Říkala, že vypovědět nemohu, že jsem upsaný na 12 měsíců a že bych nedodržel smlouvu. Že jinak bych platil pokutu - nerozuměl jsem jakou (přerušovalo se to) tuším tisíc Kč. Řekl jsem jí, že mám mít 120 Mbit a mám tak 70. Ona na to, na co je mi taková rychlost, že to má pár lidí v republice, jestli prý mám doma tolik počítačů. Nechtěl jsem jí říct, že jí do toho nic není. V obchodě když zaplatím 5 kg masa, taky mi nedají jen 2 kg, že to stejně nesním. No prostě argument jako hrom. Jak říkám, moc jsem jí nerozuměl, naneštěstí nás to potom přerušilo. Volala asi za půl hodiny, nicméně to dvakrát zazvonilo a v práci jsem zrovna něco řešil, nestihl jsem to vzít. Dál už dnes nic. Jsem ze všeho velmi rozčarovaný, proč mne nechali posílat výpověď poštou když stejně věděli, že mi to nevypoví a dále mi není jasné, kdo nedodržuje smlouvu když jsem podepsal komfort+ se 120 Mbit a nemám je. Jsem už z toho fakt nešťastný a mám toho dost. Řeším to od listopadu, oni na to totálně kašlou, společně s žádostí o vrácení peněz za STB už jsem provolal majlant a oni mi na to řeknou ať si dám UPC telefon Jakýkoli Feedback na zákazníka neexistuje. Je to pouze když ptáčka lapají, hezky mu zpívají. Já chápu ledacos ale tohle je na mne moc. Kdyby mi aspoň řekli - řešíme to, vyčkejte. Řeknu OK ale takhle???? Kdyby to fungovalo tak proč bych vypovídal! Už nevím jak dál. Nikdy jsem neměl s UPC problém, do té doby jsem užíval jen TV. Od listopadu jich mám totálně dost! Že jsem tehdy blbec rušil optiku co jsem měl doma. To byla služba!
  7. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Takže i já něco po kratší době napíšu. Technik byl u mne 13.12. Verdikt zněl, že u mne vše OK, předává na vyšší místa k prověření DC či co. Včera jsem měl od té doby trochu času, udělal jsem tedy nějaké testy. Bylo cca 20:00 h když jsem naměřil 40-50 Mbit několikrát po sobě. Nakrknul jsem se a šel jsem volat na podporu. Tam jsem mu řekl, že za dva měsíce co mám jejich net jsem naměřil rychlost přes 100 Mbit pouze jednou když jsem odcházel cca v 6:00 ráno do práce. Jinak nikdy. Víkendy a večery hrůza. Řekl mi, že to je divné, že se nenacházím ve vytížené lokalitě. Řek jsem že už u mne byl technik, každý se mne ptá na pitomosti jestli mám Ethernet UTP cat 6 apod. Říkal, že mi pošle ještě technika ale shodli jsme se, že je to zbytečné abych si musel dělat čas na schůzku jen abych s nim poklábosil. Nakonec mi řekl, že to zkusí ještě pozjišťovat ale volat mi nebudou, je to na mne abych urgoval prý mám zkusit vyjednat slevu nebo něco. Nejde mi ale o to abych měl slevu, chci funkční připojení. Nakonec mi řekl, ať se zkusím zařídit jinak asi to zruším a dám si zpět optiku 100 mbit co máme v baráku. Štve mne ale, že pak budu mít kombo TV UPC + Net optika odjinud za více peněz. Kombi komfort+ je super ale kdyby fungoval.
  8. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Já nikdy o slevách nemluvil ani žádné nechci. Chci jen funkční službu a je mi trochu líto, že se to nehýbe tak rychle jak by jsme potřebovali. Nechci slevu, chci to co mi slibovali jo a promiň Slambe ale přece je divné platit a ještě dělat betatestera. Nic takového jsem ve smlouvě neviděl Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk
  9. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Slamb: Tak s tím, že je to náš internet jsi mne překvapil, tohle napsat by mne nenapadlo ani ve snu. Tramin to napsal na konci příspěvku přesně a podepisuji se pod to. My jim taky neposíláme peníze s nižší hodnotou ale to co si řeknou. Má povinnost není krom placení žádná. Mám přijít z práce, zadat do fronty vše co potřebuji stáhnou a má to lítat a ne jít testovat nějaký Karneval. Co to je za názory? Kdybych já takhle posílal zákazníka někam, nevydělal bych ani na slanou vodu
  10. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    U mne byl technik 13.12. a říkal že to předá dál. Nic se nezměnilo zatím. Nemají nabízet 120 Mbit Internet když na to nemají síť. Vidím, že s tím má problém mrak lidí a moc je to nezajímá. Mi říkali, že to je asi tím, že nemám UTP cat 6 kabel nevím proč bych měl zatěžovat pořád linku a stahovat z ftp apod. Nejsem na úřadu práce abych mohl pořád toto řešit.
  11. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Uff, ještě že já jsem měl štěstí na člověka co mi říkal, že mám právo na funkční službu a předal to výš. To tě lituju
  12. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Já fakt nevím. Jsou to jen kecy kolem a já jsem rád že mám na to konečně papír. Myslel jsem že jsi z Karviné protože jsi psal problém do vlákna Karviná...
  13. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Ty jsi z Karviné co jsem četl? Já Havířov. Do protokolu k instrukcím napsali technikovi, že nejsem z vytížené lokality
  14. HanysR

    Vyrazne zpomaleny internet

    Takže teď u mne byl technik, vše zkontroloval - vedení, modem apod, a vše OK. Rychlost naměřil taky cca 70 Mbit. Předá to UPC, budou muset posílit oblast. Ráno jsem naměřil s šokem 115-125 Mbit a odpoledne klasika hrůza a děs. V neděli jsem naměřil dokonce 35 Mbit. Jsem zvědavý jak to dopadne.
  15. Mi tento měsíc nafakturovali výměnu STB přitom výměna proběhla už před dvěmi měsíci a platba byla hotově technikovi. Že by UPC potřebovalo založit na Vánoce?
×
×
  • Vytvořit...