Jump to content

Roman1

User
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

About Roman1

  • Rank
    Nováček
  1. Pro uživatelské jméno Na nikoho jsem tady neplival. Pokud si přečteš mé příspěvky, tak z nich vyčteš pouze jediné, a to, že se mi nelíbí jejich přistup. Možná, že bych tady ani nepsal, kdyby mě nevytočila ta slečna z infolinky, protože jsem to do té doby bral taky jako prkotinu, která se vyřeší v příštim vyúčtování. Pak jsem už psal jenom domněnky, zda to náhodou nedělají záměrně. Nikde ani slovo, že by to byli zloději, podvodníci atd. Pouze jsem tady chtěl přidat mou zkušenost, protože to vypadalo, že zakladatel tohoto vlákna je snad jediný, který se s tímto problémem setkal. Tečka. A jestl
  2. Pro: uživatelské jméno 1. Nevím, proč by to nešlo dělat záměrně, když to evidentně jde (podle tebe) nezáměrně 2. Teoreticky by samozřejmě mohli účtovat za období na rok dopředu. Sice například telefon (který Sky ani Cs nemají) by se těžko dalo dopředu naúčtovat ale oni hoši by určitě něco vymysleli. Z marketingového hlediska by to ale byla pro UPC malá sebevražda. Lidi nějak skousnou tisícovku za měsíc ale hodně lidí by to vzdalo, kdyby měli zaplatit 12 000 dopředu. 3. Je s podivem, jak zarputile bráníš UPC. My se tady bavíme o skutečnostech, které se nás přímo dotýkají. Tobě špatné vyúčto
  3. Tak fajn, smlouva + ceník = cena, kterou mi mají fakturovat. A podle tebe jsem naivní, protože jim nechci zaplatit neoprávněně nafakturovanou částku. Neměl bych teda vzdorovat a zaplatit, jinak mě odpojí. Díky za osvětu a neocenitelnou radu.
  4. Hele ty uživatelské jméno, jak víš, že "drtivá většina" problém nemá ? Neděláš náhodou u nich na té účtárně ? Že si někdo tady nestěžuje, ještě nemusí "logicky" znamenat, že ten problém nemá. Mě zas tak moc nejde o to, že v tom mají bordel, protože jim stejně víc peněz nepošlu - z tohoto důvodů to platím TP a né pomoci SIPA a mimochodem bych to doporučil všem. Já si ale myslím, že ten binec je jenom zástěrka jak si přijít ke slušnému kontokorentu zadarmo, protože právě při tolika klientech musí mít fakturaci plně automatizovanou a troufnu si tvrdit, že snížit její chybovost by neměl být tako
  5. Mám stejné zkušenosti jako David23 - platil jsem za balíček 899 Kč, změnil jsem ho na balíček za 649 + 2x49 Kč za modem a stb a přišla mi faktura, kde jsou rozepsané produkty za plnou cenu bez balíčkové slevy za něco přes 1200Kč. Fakturu mi poslali 12.12. se splatností 15.12. Oni si snad myslí, že hlídám u schránky a pak ihned valím do banky. Jelikož nemám nervy vybavovat se po telefonu a taky abych měl nějaký zápis, zvolil jsem reklamaci pomocí jejich formuláře, kde jsem podrobně vše popsal včetně toho, že inernet jede tak na 28 MB místo slibovaných 60 Mb. Napsal jsem tam taky, že mám nastave
  6. Nový balíček Kombi Komfort je levnější mimo jiné proto, že už neobsahuje zapůjčení settop boxu. Pokud máš starý balíček, tak ho budeš mít pořád zadarmo. Pokud si to změníš na ten nový balíček, budeš platit míň za balíček ale navíc musíš zaplatit za pronájem stb anebo si kup svůj a nic platit nemusíš. Koupíš ho tady: http://www.dvb-c-shop.cz/ Pokud máš tv která má DVB-C, pak si kup CA modul přímo do televize a nemusíš se trápit s stb, dvěma ovládači atd.
  7. To mrzic: Hraji ti v tom novém balíčku i Travel Channel a Viasaty ? Díky
  8. Slamb napsal - balíček discovery extra obsaahuje úplně všechny discovery kaanály a dáváme ho do konce roku zadarmo k tv staandard, pak se automaticky odpojí a bude třeba přejít na samostatnou nabídku tv komfort... Komplikovanější už to být nemůže...možná by stačilo, kdyby se jednou sešli ti chytráci od UPC, kteří to vymýšlejí s těmi, kteří to dávají na jejich stránky. Informovanost na stránkách je otřesná. Když uvážím, že fungují podobně jako e-shop, tak na to pěkně se.ou. Je to fakt banda amatérů. Je opravdu tak neřešitelně obtížné dát na web, které kanály obsahuje balíček Kombi Komfort ? A
  9. Telefon je mi sice na prd, ale pokud 650 Kč visí jen na něm, tak proč ne. A opravdu účtují pouze tu 1 korunu měsíčně ? Není tam zase nějaký zásek v instalačním poplatku, poplatku za přístroj anebo minimálním paušálu?
  10. To mrzic: Tak to jsi měl jako já. A platil jsi těch 650 Kč za nový modem ?
  11. To Tomus: Díky. Je to určitě lepší odpověď než ta, že mám kvalitnější klientské číslo Jak jsi přišel na ten balíček Discovery extra. Nikde ani zmínka. A jaké programy konkrétně obsahuje ? Tak že asi vyměnit za nový balíček i když se asi nevyhnu tomu poplatku 650 Kč za nový modem, což při úspoře 152 Kč/měs. mám za cca 4 měsíce zpátky.
  12. Předtím než se na něco zeptáš, zkus použít vyhledávaní !Předtím než se na něco zeptáš, zkus použít vyhledávaní !Téměř rok mám balíček Fiber 25+TV standard za 899 Kč/měs. Na stránkách UPC jsem našel nové balíčky - nově je tam Kombi Komfort za 649 Kč/měs., který se na první pohled liší jen tím, že má rychlejší internet 60/6. Na můj mailový dotaz, čím se tento nový balíček liší mi UPC odpovědělo: "Vzhledem k neustálému zkvalitňování péče došlo ke změně čísla Vašeho klientského účtu." To mě opravdu potěšilo. Tu kvalitu jsem najednou pocítil celým tělem. Dále mi bylo napsáno: "Tímto si Vás dovo
×
×
  • Create New...