Přejít na obsah

Roman1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Roman1

  • Hodnost
    Nováček
  1. Pro uživatelské jméno Na nikoho jsem tady neplival. Pokud si přečteš mé příspěvky, tak z nich vyčteš pouze jediné, a to, že se mi nelíbí jejich přistup. Možná, že bych tady ani nepsal, kdyby mě nevytočila ta slečna z infolinky, protože jsem to do té doby bral taky jako prkotinu, která se vyřeší v příštim vyúčtování. Pak jsem už psal jenom domněnky, zda to náhodou nedělají záměrně. Nikde ani slovo, že by to byli zloději, podvodníci atd. Pouze jsem tady chtěl přidat mou zkušenost, protože to vypadalo, že zakladatel tohoto vlákna je snad jediný, který se s tímto problémem setkal. Tečka. A jestli jsem se potřeboval, jak píšeš, zviditelnit tím, že jsem tady popsal moji negativní zkušenost, tak potom nevím proč se tady zviditelňuješ ty, který žádný problém nemáš. Ale to ať posoudí jiní návštěvníci tohoto fóra, protože debata s někým, kdo tady donekonečna bude obhajovat něco z čím se nesetkal a bude pět chválu na bezchybné UPC, a podle kterého jsou všichni, kteří mají nějaký problém jen blbci, kteří se chtějí zviditelnit, opravdu nemá smysl.
  2. Pro: uživatelské jméno 1. Nevím, proč by to nešlo dělat záměrně, když to evidentně jde (podle tebe) nezáměrně 2. Teoreticky by samozřejmě mohli účtovat za období na rok dopředu. Sice například telefon (který Sky ani Cs nemají) by se těžko dalo dopředu naúčtovat ale oni hoši by určitě něco vymysleli. Z marketingového hlediska by to ale byla pro UPC malá sebevražda. Lidi nějak skousnou tisícovku za měsíc ale hodně lidí by to vzdalo, kdyby měli zaplatit 12 000 dopředu. 3. Je s podivem, jak zarputile bráníš UPC. My se tady bavíme o skutečnostech, které se nás přímo dotýkají. Tobě špatné vyúčtování nepřišlo. Je mi fakt úplně jedno, jestli tam děláš nebo né. Samozřejmě, že máš naprosté svobodné právo se tady vyjadřovat stejně jako ostatní. Pokud tě ale k této diskuzi nevede nějaký účel, pak mi zbývá jako jediný důvod to, že jseš jeden s těch "brouků pytlíků", kteří všechno ví a všiichni kolem jsou blbci.
  3. Tak fajn, smlouva + ceník = cena, kterou mi mají fakturovat. A podle tebe jsem naivní, protože jim nechci zaplatit neoprávněně nafakturovanou částku. Neměl bych teda vzdorovat a zaplatit, jinak mě odpojí. Díky za osvětu a neocenitelnou radu.
  4. Hele ty uživatelské jméno, jak víš, že "drtivá většina" problém nemá ? Neděláš náhodou u nich na té účtárně ? Že si někdo tady nestěžuje, ještě nemusí "logicky" znamenat, že ten problém nemá. Mě zas tak moc nejde o to, že v tom mají bordel, protože jim stejně víc peněz nepošlu - z tohoto důvodů to platím TP a né pomoci SIPA a mimochodem bych to doporučil všem. Já si ale myslím, že ten binec je jenom zástěrka jak si přijít ke slušnému kontokorentu zadarmo, protože právě při tolika klientech musí mít fakturaci plně automatizovanou a troufnu si tvrdit, že snížit její chybovost by neměl být takový problém. Muselo by se ale chtít, že? Všeobecné podmínky jsou sice fajn ale já mám sepsanou smlouvu na nějakou částku a tudíž bych byl rád, kdyby mi taky byla fakturovaná. A vůbec mě nezajímá kolik mají klientů, jak velký je to problém atd. A pokud tuto jednoduchou problematiku nepochopíš, tak ses ocitnul v tomto století omylem.
  5. Mám stejné zkušenosti jako David23 - platil jsem za balíček 899 Kč, změnil jsem ho na balíček za 649 + 2x49 Kč za modem a stb a přišla mi faktura, kde jsou rozepsané produkty za plnou cenu bez balíčkové slevy za něco přes 1200Kč. Fakturu mi poslali 12.12. se splatností 15.12. Oni si snad myslí, že hlídám u schránky a pak ihned valím do banky. Jelikož nemám nervy vybavovat se po telefonu a taky abych měl nějaký zápis, zvolil jsem reklamaci pomocí jejich formuláře, kde jsem podrobně vše popsal včetně toho, že inernet jede tak na 28 MB místo slibovaných 60 Mb. Napsal jsem tam taky, že mám nastavený trvalý příkaz na původních 899 Kč a pokud mi ihned neopraví tu fakturu, odejde těch 899 Kč, proto že odmítám přenastavovat příkaz každý měsíc a platit jiné ceny než mám ve smlouvě. Jelikož se asi týden nic nedělo a obával jsem se, že mi nějaký chytrák může odpojit služby a já se budu ještě dohadovat o peníze za znavuzapojení, odhodlal jsem se tam přece zavolat. A to jsem neměl dělat, protože mi paní na info lince zvedla tlak. Řekla mi, že to tam všechno vidí ale přes to by mi doporučovala uhradit celou nesmyslně fakturovanou částku, protože reklamace nemá neodkladný účinek na úhradu. To mě fakt dostalo. Místo toho aby sklopili krovky a omluvili se, protože jsem poslal víc než jsem měl, tak chtějí ještě víc. Pak následoval mail s oněmi 30 dni na posouzení a včera mi poslali omluvu, ve které ale vbec neřeší, kdy mi přeplatek vrátí. Jo a na reklamovanou rychlost internetu mi napsali jen, že se mi nemohli dovolat, tak ať se obrátím telefonicky znovu na technické oddělení. Opravdu príma služby.
  6. Nový balíček Kombi Komfort je levnější mimo jiné proto, že už neobsahuje zapůjčení settop boxu. Pokud máš starý balíček, tak ho budeš mít pořád zadarmo. Pokud si to změníš na ten nový balíček, budeš platit míň za balíček ale navíc musíš zaplatit za pronájem stb anebo si kup svůj a nic platit nemusíš. Koupíš ho tady: http://www.dvb-c-shop.cz/ Pokud máš tv která má DVB-C, pak si kup CA modul přímo do televize a nemusíš se trápit s stb, dvěma ovládači atd.
  7. To mrzic: Hraji ti v tom novém balíčku i Travel Channel a Viasaty ? Díky
  8. Slamb napsal - balíček discovery extra obsaahuje úplně všechny discovery kaanály a dáváme ho do konce roku zadarmo k tv staandard, pak se automaticky odpojí a bude třeba přejít na samostatnou nabídku tv komfort... Komplikovanější už to být nemůže...možná by stačilo, kdyby se jednou sešli ti chytráci od UPC, kteří to vymýšlejí s těmi, kteří to dávají na jejich stránky. Informovanost na stránkách je otřesná. Když uvážím, že fungují podobně jako e-shop, tak na to pěkně se.ou. Je to fakt banda amatérů. Je opravdu tak neřešitelně obtížné dát na web, které kanály obsahuje balíček Kombi Komfort ? A pokud obsahuje balíček Discovery extra, které programy to konkrétně zahrnuje? Chápu, že asi všechny Discovery ale je tam i Travel Channel a Viasaty? V dnešním balíčku Fiber25+TV za 899 je mám.
  9. Telefon je mi sice na prd, ale pokud 650 Kč visí jen na něm, tak proč ne. A opravdu účtují pouze tu 1 korunu měsíčně ? Není tam zase nějaký zásek v instalačním poplatku, poplatku za přístroj anebo minimálním paušálu?
  10. To mrzic: Tak to jsi měl jako já. A platil jsi těch 650 Kč za nový modem ?
  11. To Tomus: Díky. Je to určitě lepší odpověď než ta, že mám kvalitnější klientské číslo Jak jsi přišel na ten balíček Discovery extra. Nikde ani zmínka. A jaké programy konkrétně obsahuje ? Tak že asi vyměnit za nový balíček i když se asi nevyhnu tomu poplatku 650 Kč za nový modem, což při úspoře 152 Kč/měs. mám za cca 4 měsíce zpátky.
  12. Předtím než se na něco zeptáš, zkus použít vyhledávaní !Předtím než se na něco zeptáš, zkus použít vyhledávaní !Téměř rok mám balíček Fiber 25+TV standard za 899 Kč/měs. Na stránkách UPC jsem našel nové balíčky - nově je tam Kombi Komfort za 649 Kč/měs., který se na první pohled liší jen tím, že má rychlejší internet 60/6. Na můj mailový dotaz, čím se tento nový balíček liší mi UPC odpovědělo: "Vzhledem k neustálému zkvalitňování péče došlo ke změně čísla Vašeho klientského účtu." To mě opravdu potěšilo. Tu kvalitu jsem najednou pocítil celým tělem. Dále mi bylo napsáno: "Tímto si Vás dovolujeme informovat, že smlouvu máte uzavřenu na dobu neurčitou a v současné době se ceny balíčků nemění." Tolik vysvětlení UPC. Pokusím se tedy najít odpověď zde. Myslíte si, že jsou tyto balíčky srovnatelné. Já si myslím, že bych si měl smlouvu změnit ma nový balíček. Pokud za 649 Kč/měs. dostanu to stejné + rychlejší internet, není asi co řešit. I když asi nově budu muset ještě platit 2 x 49 Kč/měs. za modemy, stále je to 747 Kč oproti 899 Kč. Anebo se mýlím?
×
×
  • Vytvořit...