Jump to content

Surikata

Uživatel
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  1. Dík, takže myslíš, že problém je tedy v modemu? Je nějaká reálná šance, že mi modem vymění zdarma (mám ho v pronájmu) a jak argumentovat?
  2. Ne, klidně koupím router nový, ale jak zjistím, když se připojím kabelem přímo k modemu, že ten problém stále je/nebo není, když nebudu mít ten log a výpadky jsou v řádu sekund? IP lokátor je ten web, to vím, ale proč je v dhcp client v kotaktu s touhle privátní IP? "Receive Offer from 10.137.64.1" Nemůže být modem/router napaden nějakým virem?
  3. Nevíte náhodou někde co to je vůbec za IP v tom logu ta 10.137.64.1? Myslela jsem si, že právě UPC, ale nejde to nikde dohledat a zde někdo napsal, že to je virus: http://www.ipaddresser.com/search.php/10.137.64.1 Proč by router tuhle IP kontaktoval?
  4. Tak já zatím nevím jistě, jestli to dělá router...
  5. Podezřívám teda router, udělala jsem ten reset špendlíkem, zatím beze změny. Jak mám ten modem od UPC Cisco, vzadu je tlačítko Reboot EMTA, můžu to zmáčknout? Najede mi pak internet? dík Jo a firmware routeru je aktuální.
  6. Ahoj, byla bych ráda za radu. Mám Cisco modem, router Belkin, 60 mb internet. Cca týden se mi vždy přesně co 80 minut odpojí a zapojí internet/WAN. Výpis z logu routeru (tohle to vypíše co 80 minut, odejde internet ve všech zařízeních a zase naběhne, tzn. přeruší se např. stahování): 12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Receive Ack from 10.137.64.1,Lease time=16650 12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Send Request, Request IP=89.177.xxx.xxx 12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Receive Offer from 10.137.64.1 12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Send Discover 12/16/2012 20:54:48 DH
  7. Ráno jsem kontrolovala http://www.upc.cz/klientsky-servis/vypadky/ a nic tam nebylo. Teď už tam pro naši ulici je: Z důvodu prací na síti možné výpadky služeb Internet a Telefon. Je nám líto, v tuto chvíli není znám termín odstranění závady. Pro aktuální informace sledujte tyto stránky. Tak snad to spraví brzy...
  8. Tak teď packet loss dokonce 28% http://www.pingtest.net/result/47557636.png
  9. Taky Vám to od včera blbne nebo jsem jediná? Občas nechtějí najet různé stránky, nebo se načítají dlouho, nebo to rovnou řekne, že nejdou načíst. Občas to při měření rychlosti hodí upload error. Občas se to spraví na pár minut, za pár minut je to zas v prčicích... Ping děs a ztráta paketů - viz http://www.pingtest.net/result/47557076.png Vůbec nejde mluvit přes Skype, druhá strana mě neslyší, přerušuje se to... Zkoušela jsem vypnout/zapnout modem, měření na 2 různých PC... beze změny... Je to problém od UPC nebo to může být tím novým Ubee modemem (přešli jsme na vyšší rychlost)? Dík.
  10. Asi jsem se špatně vyjádřila - mně ty programy nejdou vůbec uložit - vyhledat a naladit. Ani když je Kaon zapnutý. S tím starým STB to vyhledalo a uložilo bez problémů.
  11. Žádný strach, též jsme dostali pouze zakázkový list se starým stavem, smlouva předpokládám dorazí později poštou...
  12. Tak jsem mrkla do nastavení, a defaultně tam bylo 20/40 už nastaveno (další možnost byla 20). Možnost jen 40 tam není.
  13. Právě že žádná zeď ani překážka, oba noťasy cca 3 metry od routeru. Proto nechápu...
×
×
  • Create New...