Přejít na obsah

eda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. eda

    Výměna modemu

    V tom oznámení co tu odkázal Katoda je uvedeno, že UPC postupně vyměňuje starší modemy za nové pro stávající zákazníky zdarma. U toho mého souseda, kterému zkolaboval modem nakonec nevzali také žádný poplatek, ale také tam ani nevytáhli napájení ze sítě, to musela udělat sousedka. Mírně odbočím a vzpomenu na vzpomínání mého kamaráda, který určitý čas byl v USA a popisoval jak si tam zařizoval kabelovku. Jak si tam zákazníka váží, po určité době bezproblémového placení mu zdarma připojili dalších 10 filmových kanálů jako bonus, zrychlili automaticky zdrama net a na vánoce mu ta kabelovka ještě poslala čumkartu se Santa Clausem. Tady se nedovoláte ani na podporu a že by vás někdo informoval aspoň emailovou zprávou o nějakých změnách, třeba že se budou vyměňovat medemy, tak to vůbec nehrozí. Jediná rychlá reakce je, když jim pošlete výpověď.
  2. eda

    Výměna modemu

    Katoda - děkuji za rychlou odpověď. Výměnu modemu se tedy asi tohoto roku snad dočkám, ale cena pronájmu vzroste měsíčně o 20,-Kč. Ještě se zastavím k pojmu výměna z výše uvedeného odkazu. K starším sousedům přišel pán a vybalil a položil na PC nový modem a vzal si pod paži starý a měl se k odchodu. Sousedka, která byla sama doma se ho ještě stačila dotázat, zda jim ho aspoň zapojí a zkontroluje funkčnost. Odpověď zněla, že to provádějí pouze za úhradu 700,-Kč. No chápu, že je to nějaký technický úkon, který není zadarmo, ale ta cena je opravdu vysoká. To, ale potom ten technický pracovník by se mněl jmenovat "donašeč modemu" (a ne technik) a klidně by toto povolání mohl dělat každý nekvalifikovaný člověk.
  3. eda

    Výměna modemu

    Zdravím všechny odborníky UPC a mám na ně dotaz. Jsem dlouholetý zákazník UPC (a předchúdců) a používám stále jejich stařičký modem Motorola (možná má už 20 let). Otázka zní, zda je možna nějaká výměna za novější, lepší ? Za ten starý technický zázrak, který za chvíli asi bude patřit už do technického muzea, platím měsíčně 50,-Kč a předpokládám, že už dávno jeho cena klesla na nulu. Tak jaké jsou možnosti výměny. Mám na tohoto starouška použít kladívko, abych mohl požádat o výměnu, nebo stačí kontaktovat UPC ? Ještě se zeptám zda za tu výměnu nebudu něco platit, nebo se mně za nový modem nezvedne cena jeho pronájmu třeba na dvounásobek. U souseda vyměnili modem (ten jeho po zásluze umřel) a donesli mu nějaký nový, který má v sobě už i wifi. Děkuji za odpovědi.
  4. Elnc - nechápu pochod tvého myšlení, ale podle tebe by měl každý klient se držet hesla: "drž hubu a buď rád, že ti vůbec někdo zabezpečí internet a příjem televize". Kdyby tu ovšem byla nějaká konkurence, tak by se opravdu ti poskytovatelé předháněli s nabízenými službami.
  5. Ano, bohužel jsme v ČR. Kdyby tady byla větší konkurence, tak možná v tuto chvíli ani tuto diskuzi nevedeme, protože by si UPC svých věrných klientů daleko více vážila.
  6. Elnc - ty pracuješ pro UPC ? S kabelovou televizí v USA mám zkušenosti, takže o tom se nebudu vůbec bavit. A jak píše "Jaku" ten stařičký modem je určitě už dávno zaplacený, třebaže to bylo v poplatkách za služby. Ale mně je to už vlastně jedno a "jdu o dům dál".
  7. Také mně právě skončila sleva na net, z 375,- Kč mně poskočila cena na 550,- Kč plus 50,- za modem. Protože máme naštěstí v domě ještě jiného poskytovatele, tak jsem ihned poslal UPC výpověď. Opravdu už nemám chuť, čas a náladu se pořád s nimi handrkovat. Konkurence mi dá ihned dlouhodobou slevu a ještě měsíc než mně skončí smlouva s UPC tak to budu mít úplně zdarma. Nejvíce mně štvalo u UPC proč mám platit pronájem za modem, který je aspoň 10 roků starý a pamatuje si ještě cara "Klacka" a hodnotu už má nulovou. UPC si staré zákazníky vůbec neváží, měli by si zajet např. do USA, kde poskytovatelé svým věrným každý rok dávají různé výhody, např. ve formě přidáním zdarma dalších kanálů, snížením ceny atd.
  8. Marek-26: děkuji za rady. Teď se mo dostal do ruky letáček od jedné nejmenované firmy: 0,-Kč za pronájem modemu, STB, zrychlení internetu, atd. No neberte to za tu cenu !!!
  9. Dobrý den. Mám na místní diskutující několik dotazů: - internet - měl jsem 10/1, v současnosti kolísá pouze mezi 18 - 25 i po restartu. Takže kde je ta slíbená 30 ? - digitální televize - u slovenských kanálů dochází pravidelně (již asi dva měsíce) jednou za hodinu k zamrznutí obrazu asi na 5 sekund. Jednou za týden k zamrznutí celého STB, který se musí restartovat opětovným vypnutím a zapnutím tlačítka na hlavním přístroji. Od 1.5. 2012 bylo odebrána ze základní nabídky asi 6 stanic (CS film. Anímal planet, atd.) - nakonec se chci zeptat zda někdo neví, zda při instalaci zařízení UPC do soukromého domu musí společnost UPC s majitelem nemovitosti sjednat nějakou smlouvu i když nikdo nebude využívat jejich služeb. Do našeho domu o 17 bytech byl přiveden UPC v době, kdy dům patřil městu Brnu. Před pár lety, kdy jsme dům odkoupili jako bytové družstvo jsme museli udělat opětovně nové smlouvy – poskytovatel elektriky, vody, kanalizace, tepla, atd. Pouze není žádná nová smlouva s UPC, že může v domě mít svoje zařízení a nabízet svoje služby. UPC asi v současnosti odejde a odchází hodně zákazníků, hlavně z řad důchodců a méně movitých obyvatel, kterým UPC již odmítá poskytovat a prodlužovat slevy. Např. v našem domě asi polovina bytů postupně zrušila služby UPC.
  10. Ano, dnes už vše v pořádku a stránky opět funkční. Zřejmě to postihlo především zákazníky v Brně.
  11. Děkuji za radu, ale provést změnu nastavení DNS serverů někde v systému bude pro mně asi "španelská vesnice". Mám W XP a prohlížeč mimo IE používám hlavně Operu. Za takové služby tedy moc nadšen nejsem a UPC mi poslední dobu přináší jen samé problémy. Zřejmě se budu muset obrátit na technickou podporu, nebo uvážit zda nenastala doba pro změnu poskytovatele.
  12. Prosím, může mi někdo poradit s následujícím problémem. Jsem dlouholetý zákazník UPC a do června tohoto roku jsem měl starší tarif UPC Easy. V měsíci červnu mně UPC bez upozornění nasadil dvounásobnou cenu a vlastně mně tak donutil ke změně. Po vzájemném telefonickém rozhovoru s UPC jsem se z finančních důvodů rozhodl pro UPC Fiber Power 10. Nyní, když mi snížili rychlost, tak se mi vůbec nenačtou některé stránky, např. filmová databáze - csfd.cz nebo např. bongobrno.cz. Kamarád mi chtěl poslat foto a video ze zahraniční dovolené přes uložiště edisk a potom ulozto, ale tyto stránky se mi též nenačtou. U ostatních stránek jako je Idnes, YouTube nebo wikipedie se otevřou normálně. Zkoušel jsem měřit i rychlost připojení, ale např. stránka speedtest.net se mi nenačte a na ostatních web. stránkách se mi změřená rychlost pohybuje od 6,65 do 9,15 Mbit/s. Prosím máte někdo nějaké zkušenosti a můžete poradit postaršímu uživateli ?
×
×
  • Vytvořit...