Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

randomofamber

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli randomofamber

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha
  • UPC Internet
    Internet 200
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    UBEE EVW3226 (bridge), 3x CA vlastní
  1. Sdělování hesla operátorovi

    To je nějaký trolling nebo špatný vtip. Nechce se mi věřit, že by v dnešní době někdo chtěl po zákazníkovi jeho heslo.
  2. UPC opět zrychluje internetové připojení pro zákazníky

    Jaké proměnné? Co mě je po původních částkách? Oběma zákazníkům provádějí technické vylepšení stejného ražení a tedy by ono zlepšení mělo stát stejně... Píší, že se kromě ceny a navýšení o 100 nic jiného nemění, takže nevím, proč bych měl za navýšení o 100 platit víc než někdo jiný, který má také navýšení o 100...
  3. UPC opět zrychluje internetové připojení pro zákazníky

    Jak to, že někdo má navýšení z 200 na 300 za 36,-Kč a jiný za 56,-Kč!?! To se mi hodně nelíbí. To je jako jít do prodejny a tam vám rohlík prodají za 5, ale tomu za vámi jen za 2...
  4. UPC opět zrychluje internetové připojení pro zákazníky

    Tak mě to taky přišlo. Zvýšení download z 200 na 300 a zdražení o 56Kč... Kdyby alespoň židáci zvedli taky upload z 20 na 30. Prý inovovali technologie, ale tohle není žádná inovace. 300 download provozovali i dřív, takže to je jen zástupná výmluva pro zdražení. Problém je, že UPC je v mnoha místech bez konkurence a to jí dovoluje dělat si co chce. Drží většinu zákazníků za koule a vyjednávat retenční cenu můžou jen ti, kteří mohou jít ke konkurenci...
  5. Informace o vypadcich sluzeb UPC

    Právě teď má UPC problém s přípojením do části Internetu. Dostanu se například na Google nebo iDnes, ale už ne na Seznam nebo Wikipedii... Trapně vtipné je, že se nedostanu ani na www.upc.cz a tedy ani na hlášení výpadků http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stav ... k/vypadky/ , což mě přivádí k tomu, že samotná stránka na hlášení výpadků je vlastně hloupost, protože když máte výpadek, tak jej nemůžete prostřednictvím té stránky nahlásit, protože to prostě není možné...
  6. Tak jsem napsal na Omko i na TechniSat. Na odpověď z Omko čekám. Odpovědi z TechniSat jsou absolutně nekompetentní. Navíc se mi zdá, že schválně. Podle TechniSat opravím chyby ve firmware tak, že provedu reset do továrního nastavení... a pokud se mi oprava tímto způsobem nepodaří, tak se mám obrátit na lokální zastoupení. Kdo ovšem zastupuje TechniSat v ČR není řečeno. Ano je tu Omko, ale to servis a prodejce o zastoupení ani slovo. Opět se obracím do fóra s prosbou, zda byste mohli ověřit mnou již dříve popisované problémy u FW 2.57.0.1 (2594d): 1.) Automatická aktualizace SFI(EPG) nefunguje bez internetového připojení. Mimo jiné jsem zjistil v tomto bodě, že je nutné aby konkrétně fungovalo spojení na SFI Kanál -> Zdroj 1 -> sfi.technibutler.de:42420 (Naleznete přes Hlavní menu->Nastavení->Programový deník). Tento zdroj není možné zakázat, ale je možné jej změnit na nesmysl např. x.y.z ... Pokud tedy TechniSat zruší tento zdroj, pak nebude možné automaticky aktualizovat SFI(EPG), ani když bude přístroj přípojen k Internetu. Do budoucna to znamená potencionální znehodnocení přístroje, protože bez automatické aktualizace SFI(EPG) nebude fungovat automatické programování/vyhledávání TV seriálů... 2.) I když má přístroj přístup k Internetu a je nastaven tak, že automatická aktualizace SFI(EPG) funguje, pak při nastavení volby "Rychlé uvedení do provozu" na "vyp" (Naleznete přes Hlavní menu->Nastavení->Základní nastavení) dojde po úspěšné Automatické aktualizaci SFI(EPG) k "zaseknutí" přístroje v tom smyslu, že jej není možné ovládat dálkovým ovladačem ani tlačítky na samotném přístroji. K "odseknutí" došlo až po odpojení od napájení (vytažení el. zástrčky) a opětovném připojení. Pokud se rozhodnete pomoci a testovat, pak čas provádění aktualizace lze měnit přes Hlavní menu->Nastavení->Programový deník->Čas stahování. Přístroj se probouzí 2 minuty před zahájením aktualizace, takže je pro správné testování dobré nastavovat čas tak na 5 minut od aktuálního času ( od toho co máte na hodinkách ). Úspěšnost aktualizace lze zjistit přes Hlavní menu->Nastavení->Konfigurace systému v řádku SFI aktualizace, kde je zobrazen datum a čas poslední aktualizace, které se (alespoň u mě) změní jen pokud aktualizace proběhne úspěšně... Předem děkuji těm, kteří to otestují a napíší své pozorování.
  7. Funkci časovačů jsem pochopil už s prvním zadáváním seriálu. Je cela zřejmý už ze způsobu, kterým se zadává. Popisovat jak časovač funguje neřeší problém. Než jsem začal kritizovat, samozřejmě jsem si ověřil, že to u mě nefunguje absolutně stejně jako to nefunguje u novcze. Je evidentní, že "specifická chyba" se projevuje nejen u novcze, ale i u mě. (V diskusi jsem našel, že s tímto má stejný problém i N.O.Vcz, ovšem zdá se, že je to ta samá osoba jako novcze). Takže minimálně dvou lidem to nefunguje a Tobě to funguje. Jsi šťastný člověk avšak zdá se, že funkční stav je spíš výjimkou To, že je přístroj sám o sobě nejlepším co mohu na trhu v ČR získat neznamená, že ve jménu šikovných funkcí, kterými oplývá nebudu kritizovat jeho četné nedostatky. Ano, jak již jsem psal v předchozích příspěvcích, funkce programování seriálů je fajn a za toto uděluji "+", ale k čemu je tato funkce uživateli, který si přístroj nemůže (nebo nechce) připojit k internetu a tak mu tedy nefunguje automatická aktualizace SFI, což je nezbytné proto aby přístroj mohl seriál najít což zcela ruší původně udělené "+"... Přístroj má další klady i zápory z pohledu funkčnosti, ale každý si musí vybrat, zda se mu tento rekordér vyplatí či nikoliv. p.s.: Uvedu jednu vlastnost/zvláštnost, která není pro mě důležitá, ale kterou nechápu. Proč přístroj nedokáže provozovat PIP pro dva HD pořady, když je schopen dva (dokonce kódované) HD pořady zaznamenávat na disk?
  8. Všechny kolizní. V českém návodu jsem našel pouze upozornění:"Vlivem automatického generování časovačů DVR může dojít ke kolizi s jinými časovači, takže eventuelně ne všechny časovače mohou být vykonány". V přehrávači jsem pak zjistil, že detekovat konflikty umí viz obrázek, ale jen u časovačů, které nejsou sériové, což je dle mého pěkná píííííp. Když to umí u jednorázových, proč by to neměl umět u všeho? Funkci na to mají tak nechápu proč ty výjimky...
  9. No já bych tedy očekával, že pokud budou v jednom časovém úseku více jak dva pořady, tak se konflikty probarví červeně. Já osobně ten snímek považuji za důkaz, že označování konfliktů nefunguje správně.
  10. K tomu není důvod... Tak jak to mám to funguje. Spotřeba bude podobná (Jedno 5W zařízení vs 2x2W). Navíc kvalita u takovýchto zařízení závisí na rušení v síti a pod. To mou jen potvrdit, ale jsou případy, kdy je kabel zbytečný. Člověk se obejde i bez kabelu. Nebudu rozvrtávat celý byt jen proto abych natáhl linku pro rekordér, pro který navíc ani tuto kapacitu linky nevyužiji. Tak to mám teď přes WiFi klienta. Je to funkční, relativně levné a bez námahy... Proto, abych jednou za 1/2 roku stáhl z rekordéru jeden pořad, a proto aby bylo možné aktualizovat SFI(EPG) to stačí. Na co kabel? To už bych si rovnou koupil originál WiFi adaptér Technisat Teltronic USB WLAN a troufám si tvrdit, že by se mi to vrátilo na čase, zdraví i penězích spojených s natahováním kabelu...
  11. Tak mě se to včera stalo, bohužel jsem s tím nepočítal a neudělal si zálohu nastavení... Já připojením řeším přes WiFi klienta, kabel do obýváku natažený nemám, i když by to bylo nejlepší. USB WiFi jsem si k rekordéru nekupoval. Přehrávat z rekordéru v domácí síti nepotřebuji, ale vím, že jednou za čas dojde k tomu, že si z něj něco stáhnu... Také rekordér nepoužívám primárně jako set-top box, ale hlavně jako rekordér a tedy mě nevadí 30 sekundový náběh. Vzhledem k tomuto jsem chtěl šetřit spotřebu el. energie a to jak u rekordéru tak u WiFi klienta, ale díky BUGům to není možné... Možná to ještě jednou zkusím, ale moc se mi do toho nechce. Vše nastavovat znovu ... no ale asi to o víkendu udělám, když budu mít čas a chuť. Děkuji. Vzhledem k tomu, že hodlám zavalit Technisat informacemi o chybách s nadějí, že to opraví, bylo a ještě bude nutné testovat... Sakra, vždyť je to docela dost dobrý produkt, jen kdyby vychytali chyby a přidali jednu vychytávku. No a mě se to stalo. Zatraceně... Zatím ještě příslovečný pohár nepřetekl a moc se nechce řešit reklamaci, ale až se bude blížit oněch 1/2 roku (kdy zodpovědnost za prokázání vad je na prodejci) tak budu o této možnosti vážně uvažovat.
  12. Takže jsem včera opět testovat a mé konečné zjištění je následující. Pro aktualizaci SFI(EPG) je nutné aby byl rekordér připojen k Internetu. Není-li připojen k aktualizaci nedojde. Pro bezproblémovou aktualizaci SFI(EPG) je nutné aby měl přístroj nastaveno "Rychlé uvedení do provozu" na "zap.". Je-li rychlé uvedení do provozu na "vyp.", aktualizace SFI(EPG) se provede, ale po aktualizaci se rekordér dostane do stavu, kdy jej není možné zapnout (ani dálkovým ovladačem, ani tlačítky přímo na rekordéru) . Nepomůže ani tzv. soft-reset (5 sekund držet tl. pro zapnutí). V tomto stavu se na displeji rekordéru zobrazuje nápis "System timer". Jediným řešení, jak rekordér naběhnout, je odpojit jej od napájení . Výše řečené bylo testováno při nastaveních: Aktualizace seznamu kanálů: vyp. i auto (Máte-li vlastní seřazení a výběry kanálů, nezapínejte ani "auto"(natož "zap."). Pokud se rekordér rozhodne pro aktualizaci, vše se rozhodí... ); Aktualizace software: vyp.; Aktualizovat internetový seznam: vyp. i auto; CI hodiny: normální: CI duální kódování: vyp. i auto Pozorováno: - Pokud není připojen Internet, pak se při aktualizaci na displeji rekordéru zobrazuje "Vyhledání SW XY%" (XY je dvoumístné číslo) a to bez ohledu na to, že je Aktualizace SW vypnutá . Procenta dosáhnou 98% během 5 minut a dalších deset minut se z pohledu uživatele nic neděje. Po celkových 15 minutách (5+10) naskočí 100% a pak se přístroj vypne, aktualizace nebyla neprovedena. - Pokud je připojen Internet, pak se při aktualizaci na displeji rekordéru zobrazuje "Stahování SFI X..." (X je jednomístné číslo). Číslo dosáhlo poměrně rychle hodnoty 7 a pak se načítání zastavilo na delší dobu. Dalších 8 a 9 pak proběhlo pomaleji než od 1 do 6, ale rychleji než 7. Celá aktualizace trvá trvá něco okolo 3 minut (někdy se vypíší 2 minuty...), přístroj se následně vypne, aktualizace proběhla úspěšně. Dohad: Rekordér musí mít zapnutý Internet, protože jako první prohledává SFI internetový kanál. Samotné prohledávání Internetového SFI kanálu není možné vypnout. Změnou adresy na nesmyslnou jsem ničeho nedosáhl... Závěr: Nejraději bych Technisat nakopal do p.dele zepředu . Bohužel, i přes všechny problémy je DIGIT ISIO asi nejlepší přístroj dostupný na našem trhu a nezbývá než naivně doufat, že se objeví opravený FW... Nemohu však souhlasit s výrokem na stránkách Technisatu v profilu společnosti, kde se doslova píše "TechniSat – název symbolizující kvalitu." . Pokusím se napsat problémy, které s rekordérem mám přímo Technisatu a tak prodejci. Snad to bude mít nějaký efekt... Vzhledem k rozsahu a charakteru závad (Jsou to zjevně skryté závady, které by nebylo možné zjistit ani kdyby byl přístroj předveden na prodejně.) si myslím, že kdybych chtěl můžu přístroj vrátit jako vadný v reklamační době 1/2 roku.
  13. Mě by zajímalo, jaký čas Ti to píše v Nastavení->Konfigurace systému "SFI aktualizace:"... Jinak provedl jsem více nastavení (včetně vypnutí Aktualizace FW) a je možné, že to má vliv. Může to být také kombinace více změn, takže teď když vím, že to funguje můžu s klidem hledat jaké nastavení je OK a jaké ne. Zatím moc díky za pomoc a psychickou podporu.
  14. Jen pro zajímavost jsem zkoušel hledat, ale u UPC CZ se nic podobného nevyskytuje. Slager TV (Šlágr TV) sice máme, ale zcela určitě nemá EPG(SFI) pro všechny kanály a ani bych to u takového kanálu nečekal a nehledal... Toto řešení sice provede reset EPG(SFI), ale kupodivu s opačným efektem. Při tomto resetu se načetl automaticky EPG(SFI)na prvních 5 dní... Taková verze ruční aktualizace EPG(SFI) Změna času aktualizace SW na jinou než aktualizace EPG(SFI) je neproveditelná, protože rekordér má jen jeden čas, ve kterém provádí všechno, ale lze jej měnit na různých místech ... Povedlo se mi nastavit rekordér tak, že EPG(SFI) asi aktualizuje . Poté co jsem včera laboroval, jsem zjistil, že při některých nastaveních se rekordér jakoby kousne a nedá se spustit ani ovladačem ani přímo tlačítkem. Reset dlouhým stlačením zap. sice "zafungoval", ale tak nějak divně. Nakonec pomohlo až vytažení ze zásuvky... Celé celovečerní laborování jsem završil tím, že jsem si nastavil čas na 3:30. Dnes v 7:00, než jsem šel do práce jsem se díval, jak vše dopadlo a čas poslední aktualizace byl 4:07 , což naznačuje, že se aktualizace pravděpodobně zdařila i když nechápu co vše se muselo dít těch 37 minut. I kdybych vše udělal ručně, tak to bude maximálně 15 minut a ne 37. Tuším, že to asi bude mít souvislost s tím "zakousnutím" viz výše, kdy se asi něco děje, ale velmi dlouho a není možné to uživatelsky přerušit ... Změnil se výpis za časem poslední aktualizace EPG(SFI) (x min / a / b / c,d,e), ale protože jsem pospíchal, neudělal jsem si fotku... Teď si nafotím, jak mám rekordér nastavený a pak začnu dělat různé změny a pokusím se zjistit, kdy to aktualizuje a kdy ne. Pak sem napíšu co a jak pro ostatní nováčky, kteří by s tím mohli mít taky problém...
  15. Bože, vůbec mě to nemyslí... No nic, díky za nakopnutí/nápovědu jak urychlit testování variant nastavení... Mimo jiné pokud mám nastavenou aktualizaci SW tak si ji asi vypnu, protože bych nerad, aby se mě provedl update FW, který třeba bude mít nějaký, pro mě nepřijatelný bug... což mě vrací k otázce, která zde byla několikrát položena "Neví někdo, zda je možné provést downgrade FW?".
×