Jump to content

randomofamber

User
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Komfort
  • Vodafone devices
    UBEE EVW3226 (bridge), 3x CA vlastní
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

randomofamber's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Tak děkuji všem za přispění. Nakonec jsem si tento přístroj pořídil a mohu nyní říci, že nahrávat více kódovaných programů lze...
  2. Jak používat pro příjem kabelové televize satelitní dekodér? To je asi nějaký překlep, že. Vlastním dva CA Conax 7 moduly (karty). Pokud bych tedy měl v přístroji VU+ DUO dvě dekódovací karty, pak by mělo být možné nahrávat dva zakódované pořady zároveň?
  3. Dobrý den, mám v plánu si koupit výše uvedený rekordér a ptám se, zda by se nějaký diskutující, vlastnící také VU+ přístroj, nepodělili o zkušenosti s přístroji od VU+ (ideálně přímo VU+ Duo 4k SE) a nahráváním DVB-C, především pak nahráváním více kódovaných programů zároveň (Vím o možnosti nahrávat zakódovaně, kdy přístroj provede dekódování až když je "vypnutý".). Dále mě zajímají obecné informace nezávislé na typu tuneru, jako je správa nahraných pořadů, například zda uživatel vidí u nahrávky název předchozího pořadu (Nahrává se např. NCIS, ale název nahrávky je Hlavní zprávy.), protože název je brán z EPG nebo zda se uloží název, který je dán při programování nahrávání... Zda lze zadat nahrávání i podle vyhledávání názvu pořadu/seriálu a ne pouze např. 1 týdně ve stejnou dobu. Zda je možné nastavit, aby se pořady ukládaly do složek a ne aby byly v jednom adresáři... No pak mě zajímá názor, zda byste si koupili VU+ znovu (Např. kdyby odešel do křemíkového nebe.) nebo zda byste raději přešli k jiné značce. Já jsem se rozhodoval mezi VU+ Duo 4K SE a DreamBox DM 920 UHD. VU+ mě připadá jako lepší volba, samozřejmě založená jen na základě informací, které lze získat na stránkách či z video recenzí na YT. Budu rád za každou sdělenou osobní zkušenost, protože bych rád vybral na první dobrou bez vracení, zvláště v této nepříjemné COVID době. Navíc přistroj v této cenové hladině by měl uživateli sednout, aby se s ním netrápil a ne aby jej při každém použití proklínal (Jako asi každý bych nejraději chtěl "největší dobro" než "nejmenší zlo" 😉 ...).
  4. Umí to "Bridge mode"? Mám vlastní router a nemám zájem mít router za routerem, který mě navíc nevyhovuje...
  5. To je nějaký trolling nebo špatný vtip. Nechce se mi věřit, že by v dnešní době někdo chtěl po zákazníkovi jeho heslo.
  6. Jaké proměnné? Co mě je po původních částkách? Oběma zákazníkům provádějí technické vylepšení stejného ražení a tedy by ono zlepšení mělo stát stejně... Píší, že se kromě ceny a navýšení o 100 nic jiného nemění, takže nevím, proč bych měl za navýšení o 100 platit víc než někdo jiný, který má také navýšení o 100...
  7. Jak to, že někdo má navýšení z 200 na 300 za 36,-Kč a jiný za 56,-Kč!?! To se mi hodně nelíbí. To je jako jít do prodejny a tam vám rohlík prodají za 5, ale tomu za vámi jen za 2...
  8. Tak mě to taky přišlo. Zvýšení download z 200 na 300 a zdražení o 56Kč... Kdyby alespoň židáci zvedli taky upload z 20 na 30. Prý inovovali technologie, ale tohle není žádná inovace. 300 download provozovali i dřív, takže to je jen zástupná výmluva pro zdražení. Problém je, že UPC je v mnoha místech bez konkurence a to jí dovoluje dělat si co chce. Drží většinu zákazníků za koule a vyjednávat retenční cenu můžou jen ti, kteří mohou jít ke konkurenci...
  9. Právě teď má UPC problém s přípojením do části Internetu. Dostanu se například na Google nebo iDnes, ale už ne na Seznam nebo Wikipedii... Trapně vtipné je, že se nedostanu ani na www.upc.cz a tedy ani na hlášení výpadků http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stav ... k/vypadky/ , což mě přivádí k tomu, že samotná stránka na hlášení výpadků je vlastně hloupost, protože když máte výpadek, tak jej nemůžete prostřednictvím té stránky nahlásit, protože to prostě není možné...
  10. Tak jsem napsal na Omko i na TechniSat. Na odpověď z Omko čekám. Odpovědi z TechniSat jsou absolutně nekompetentní. Navíc se mi zdá, že schválně. Podle TechniSat opravím chyby ve firmware tak, že provedu reset do továrního nastavení... a pokud se mi oprava tímto způsobem nepodaří, tak se mám obrátit na lokální zastoupení. Kdo ovšem zastupuje TechniSat v ČR není řečeno. Ano je tu Omko, ale to servis a prodejce o zastoupení ani slovo. Opět se obracím do fóra s prosbou, zda byste mohli ověřit mnou již dříve popisované problémy u FW 2.57.0.1 (2594d): 1.) Automatická aktualizace SFI(EPG) nefunguje bez internetového připojení. Mimo jiné jsem zjistil v tomto bodě, že je nutné aby konkrétně fungovalo spojení na SFI Kanál -> Zdroj 1 -> sfi.technibutler.de:42420 (Naleznete přes Hlavní menu->Nastavení->Programový deník). Tento zdroj není možné zakázat, ale je možné jej změnit na nesmysl např. x.y.z ... Pokud tedy TechniSat zruší tento zdroj, pak nebude možné automaticky aktualizovat SFI(EPG), ani když bude přístroj přípojen k Internetu. Do budoucna to znamená potencionální znehodnocení přístroje, protože bez automatické aktualizace SFI(EPG) nebude fungovat automatické programování/vyhledávání TV seriálů... 2.) I když má přístroj přístup k Internetu a je nastaven tak, že automatická aktualizace SFI(EPG) funguje, pak při nastavení volby "Rychlé uvedení do provozu" na "vyp" (Naleznete přes Hlavní menu->Nastavení->Základní nastavení) dojde po úspěšné Automatické aktualizaci SFI(EPG) k "zaseknutí" přístroje v tom smyslu, že jej není možné ovládat dálkovým ovladačem ani tlačítky na samotném přístroji. K "odseknutí" došlo až po odpojení od napájení (vytažení el. zástrčky) a opětovném připojení. Pokud se rozhodnete pomoci a testovat, pak čas provádění aktualizace lze měnit přes Hlavní menu->Nastavení->Programový deník->Čas stahování. Přístroj se probouzí 2 minuty před zahájením aktualizace, takže je pro správné testování dobré nastavovat čas tak na 5 minut od aktuálního času ( od toho co máte na hodinkách ). Úspěšnost aktualizace lze zjistit přes Hlavní menu->Nastavení->Konfigurace systému v řádku SFI aktualizace, kde je zobrazen datum a čas poslední aktualizace, které se (alespoň u mě) změní jen pokud aktualizace proběhne úspěšně... Předem děkuji těm, kteří to otestují a napíší své pozorování.
  11. Funkci časovačů jsem pochopil už s prvním zadáváním seriálu. Je cela zřejmý už ze způsobu, kterým se zadává. Popisovat jak časovač funguje neřeší problém. Než jsem začal kritizovat, samozřejmě jsem si ověřil, že to u mě nefunguje absolutně stejně jako to nefunguje u novcze. Je evidentní, že "specifická chyba" se projevuje nejen u novcze, ale i u mě. (V diskusi jsem našel, že s tímto má stejný problém i N.O.Vcz, ovšem zdá se, že je to ta samá osoba jako novcze). Takže minimálně dvou lidem to nefunguje a Tobě to funguje. Jsi šťastný člověk avšak zdá se, že funkční stav je spíš výjimkou To, že je přístroj sám o sobě nejlepším co mohu na trhu v ČR získat neznamená, že ve jménu šikovných funkcí, kterými oplývá nebudu kritizovat jeho četné nedostatky. Ano, jak již jsem psal v předchozích příspěvcích, funkce programování seriálů je fajn a za toto uděluji "+", ale k čemu je tato funkce uživateli, který si přístroj nemůže (nebo nechce) připojit k internetu a tak mu tedy nefunguje automatická aktualizace SFI, což je nezbytné proto aby přístroj mohl seriál najít což zcela ruší původně udělené "+"... Přístroj má další klady i zápory z pohledu funkčnosti, ale každý si musí vybrat, zda se mu tento rekordér vyplatí či nikoliv. p.s.: Uvedu jednu vlastnost/zvláštnost, která není pro mě důležitá, ale kterou nechápu. Proč přístroj nedokáže provozovat PIP pro dva HD pořady, když je schopen dva (dokonce kódované) HD pořady zaznamenávat na disk?
  12. Všechny kolizní. V českém návodu jsem našel pouze upozornění:"Vlivem automatického generování časovačů DVR může dojít ke kolizi s jinými časovači, takže eventuelně ne všechny časovače mohou být vykonány". V přehrávači jsem pak zjistil, že detekovat konflikty umí viz obrázek, ale jen u časovačů, které nejsou sériové, což je dle mého pěkná píííííp. Když to umí u jednorázových, proč by to neměl umět u všeho? Funkci na to mají tak nechápu proč ty výjimky...
  13. No já bych tedy očekával, že pokud budou v jednom časovém úseku více jak dva pořady, tak se konflikty probarví červeně. Já osobně ten snímek považuji za důkaz, že označování konfliktů nefunguje správně.
  14. K tomu není důvod... Tak jak to mám to funguje. Spotřeba bude podobná (Jedno 5W zařízení vs 2x2W). Navíc kvalita u takovýchto zařízení závisí na rušení v síti a pod. To mou jen potvrdit, ale jsou případy, kdy je kabel zbytečný. Člověk se obejde i bez kabelu. Nebudu rozvrtávat celý byt jen proto abych natáhl linku pro rekordér, pro který navíc ani tuto kapacitu linky nevyužiji. Tak to mám teď přes WiFi klienta. Je to funkční, relativně levné a bez námahy... Proto, abych jednou za 1/2 roku stáhl z rekordéru jeden pořad, a proto aby bylo možné aktualizovat SFI(EPG) to stačí. Na co kabel? To už bych si rovnou koupil originál WiFi adaptér Technisat Teltronic USB WLAN a troufám si tvrdit, že by se mi to vrátilo na čase, zdraví i penězích spojených s natahováním kabelu...
  15. Tak mě se to včera stalo, bohužel jsem s tím nepočítal a neudělal si zálohu nastavení... Já připojením řeším přes WiFi klienta, kabel do obýváku natažený nemám, i když by to bylo nejlepší. USB WiFi jsem si k rekordéru nekupoval. Přehrávat z rekordéru v domácí síti nepotřebuji, ale vím, že jednou za čas dojde k tomu, že si z něj něco stáhnu... Také rekordér nepoužívám primárně jako set-top box, ale hlavně jako rekordér a tedy mě nevadí 30 sekundový náběh. Vzhledem k tomuto jsem chtěl šetřit spotřebu el. energie a to jak u rekordéru tak u WiFi klienta, ale díky BUGům to není možné... Možná to ještě jednou zkusím, ale moc se mi do toho nechce. Vše nastavovat znovu ... no ale asi to o víkendu udělám, když budu mít čas a chuť. Děkuji. Vzhledem k tomu, že hodlám zavalit Technisat informacemi o chybách s nadějí, že to opraví, bylo a ještě bude nutné testovat... Sakra, vždyť je to docela dost dobrý produkt, jen kdyby vychytali chyby a přidali jednu vychytávku. No a mě se to stalo. Zatraceně... Zatím ještě příslovečný pohár nepřetekl a moc se nechce řešit reklamaci, ale až se bude blížit oněch 1/2 roku (kdy zodpovědnost za prokázání vad je na prodejci) tak budu o této možnosti vážně uvažovat.
×
×
  • Create New...