Jump to content

Ondrej1

Uživatel
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

About Ondrej1

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 150
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    Ubee EVM3236 ED3
  • Place of subscription of Vodafone services
    Zlín

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kontaktní formulář už neexistuje (nebo jsem ho nenašel), tak jsem to zkusil přes uvedenou emailovou adresu poradime@vodafone.com, zatím přišla automatická odpověď, že odpoví do pěti pracovních dní. O výsledku budu informovat.
  2. Teď jsem volal ohledně výměny modemu za nový, plechová huba mi sdělila, že čekací doba je 25 - 30 minut a že mám zavolat zítra. Je to normální? Je nějaká jiná možnost, jak dohodnout nový modem? Staré Ubee mám odkoupené, nejlepší by bylo, kdyby mi nový modem poslali kurýrem/poštou/do Alzaboxu, ale to chci po Vodafonu asi moc?
  3. Potvrzuji vodafone.cz z UPC nedostupné (ERR_CONNECTION_TIMED_OUT), z O2 funguje.
  4. Ty dva GB za den je docela dost, asi by se to chtělo podívat, co to všechno je. Moje zkušenost je, že na downloadu mám naprosto šílené množství ARP paketů z brány (zhruba 150 p/s), jinak tam nic moc zbytečného nemám a ty ARP pakety se táhnou snad už z dob Karnevalu nebo z doby těsně po převzetí Karnevalu UPC. Tekrát se to řešilo a nevyřešilo, router to hravě ustaojí a data nám nikdo nepočítá...
  5. Naposledy jsem restartoval router včera a obnovila se mi původní IP adresa z rozsahu 89.177.0.0/16 , takže problém určitě není všeobecný. Než zkoušet několik různých routerů, tak bych vyzkoušel jeden (router, nebo třeba PC s linuxem), kde se člověk dostane ke kompletním logům (DHCPREQUEST, DHCPACK,...). Ono DHCP na klientovi je obecně docela konfigurovatelné a jestli si v tu chvíli neporozumí, tak může být problém, stejně tak mohou být timeouty, ale to bez logů nezjistíme. Ještě mě napadlo, odpověď mi přichází z DHCP serveru 10.128.130.97 (čili privátní rozsah) a paranoidní firewall t
  6. V práci máme taky několik měsíců Complal v bridgi na 350/40 a jediný (mini) problém je, že topí podstatně víc než Ubee, takže bych se toho nebál.
  7. Dobré, ale bude se dělat něco s uploadem? Zvlášť u těch firemních tarifů to ve srovnání s ostatními vypadá divně 350/40 x 500/50 x 1000/50. Ve firmě máme těch 350/40 a zatímco 350 je využitelných jen na pár místech, tak na uploadu bych uživil víc než 40 leckde.
  8. C:\bin\iperf3.exe -c speedtest.wtnet.de -p 5209 -t 60 -R [ ID] Interval Transfer Bandwidth Retr [ 4] 0.00-60.00 sec 278 MBytes 38.8 Mbits/sec 0 sender [ 4] 0.00-60.00 sec 276 MBytes 38.6 Mbits/sec receiver C:\bin\iperf3.exe -c bouygues.testdebit.info -p 5209 -t 60 -R [ ID] Interval Transfer Bandwidth Retr [ 4] 0.00-60.00 sec 241 MBytes 33.8 Mbits/sec 0 sender [ 4] 0.00-60.00 sec 239 MBytes 33.4 Mbits/sec receiver
  9. Právě jsem absolvoval přemlouvací telefonát na téma výměny modemu. Mám odkoupené Ubee (viz signatura) od roku 2013, čili šest a půl roku funguje a nevím o něm. Slečna věděla, že nabízejí Compal, další podrobnosti jsem z ní nevytáhnul (kdy budou nové modemys EuroDOCSIS 3.1) a když viděla, že o tom dost vím (díky vám všem), tak ani moc nenaléhala, že v dalším kole nás budou obesílat písemně, takže zatím jedu dál močálem černým podél bílých skal. Velice oceňuji korektní hovor, poprvé mi volala, když jsem byl v autě, řekl jsem ať zavolá za hoďku, za hodinu a kousek volala znovu. Za tohle má u
  10. U mě ve Zlíně internet v pořádku, firemní i domácí, ve dvou lokalitách. A bez výpadku to bylo i včera (schválně jsem ve firmě procházel logy a byly čisté).
  11. V tuhle chvíli v UPC to odpojili od peeringu a jede to přes Frankfurt, doufejme, že to zahraniční konektivita ustojí.
  12. Taky tak, a nejenom DNS googlu, ale vypadá to, že vypadl kus zahraniční konektivity, která se používá pro google C:\Users\Ója>tracert 8.8.8.8 Výpis trasy k google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8] s nejvýše 30 směrováními: 1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms 192.168.192.1 ... 10 17 ms 14 ms 13 ms cz-prg01a-ra4-vla2109.net.upc.cz [84.116.221.37] 11 15 ms 14 ms 13 ms 84.116.136.169 12 * * * Vypršel časový limit žádosti. 13 * * * Vypršel časový limit žádosti. 14 * * * Vypršel časový limit žádosti
  13. Takže další posun, dneska telefonát od UPC, během pětiminutového hovoru všechno vyřízeno. Slečna mi nabízela 200 Mbit za cenu lepší než ceníkovou, ale neměla nejmenší problém, když jsem chtěl 100 Mbit za cenu ceníkovou. Slíbeno převedení do týdne. Doba vyřízení dle standardů UPC mizerná (6 dnů, v tom víkend), když už se to začlo řešit tak řešení kvalitní a rychlé, vysoce nad standardy UPC. Sečteno - za mě má UPC při řešení zatím malé plus.
  14. K výsledku daleko, tak aspoň mezivýsledky. téměř okamžitě přichází emailové potvrzení Požadavek byl přijat pod číslem blabla a byl zařazen ke zpracování po dalších 24 hodinách další email dovolte nám, abychom Vás informovali, že na řešení Vámi zaslaného požadavku číslo blabla stále pracujeme. Věříme, že odpověď Vám budeme schopni poskytnout v následujících hodinách. za dalších 5 hodin email Vaši žádost jsme předali na naše specialisty, kteří Vás bude v této záležitosti kontaktovat. Můžeme Vás ujistit, že se tímto požadavkem budeme zabývat co nejdříve. za dalších 19 hodin nic
  15. Taky mi přišlo do emailu Fiber 40 chtějí převést na Internet 200+ a navýšit cenu o 33 Kč. V současné době platím 467 za Internet s odkoupeným modemem a 25 za telefon. K částce 525 jsem nebyl schopen se dopočítat, zkusil jsem přes kontaktní formulář požádat o vysvětlení a hlavně převod jenom na Internet 100+ (mám 100 Mbit router). O výsledku budu informovat. Na mě to dělá dojem, že to přehazují tak, aby každému trochu zvedli platbu, jinou logiku v tom nevidím.
×
×
  • Create New...