Přejít na obsah

horsik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli horsik

  • Hodnost
    Nováček

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 150
  • Vodafone telefon
    Telefon 30 minut
  • Vodafone televize
    TV Komfort
  • Vodafone datový limit na mobilu
    Jiná služba
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    Jiná služba
  • Vodafone zařízení
    Kaon
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha 14

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Dobrý den, máte někdo zkušenosti s instalací a provozem Horizon Go na Philips Android TV? Standardně v Android TV tato aplikace podporovaná není, ale dá se instalovat extrahovaná aplikace z telefonu. Bohužel u nově koupené televize (Philips 43PUS7304) se tato aplikace ani nespusti. Stejně tak i třeba iVysilani. Toto v konbinaci s nefukčním odeslání Horizon Go streamu přes vestavěný Chromecast mě asi donutí TV vrátit, případně pořídit externí Android box, čemuž jsem se chtěl právě nákupem Android TV vyhnout. Díy předem za jakékoliv postřehy.
  2. horsik

    Problém s Chromecastem

    Podařilo se někomu tento problém vyřešit? Mám novou Philips TV s Androidem a bohužel mě Horizon dělá při castování stejný problém. Tj. naběhne obrazovka se jménem pořadu, logem stanice, ... ale samotný pořad se nespustí.
  3. horsik

    Horizon Go

    Děkuju. Zdá se ale, že zatím tento problém vyřešený není. Nechám to tu teedy otevřené pro případné nápady/náměty.
  4. horsik

    Horizon Go

    Zdravím, prosím o radu s aplikací Horizon Go na Androidu. Nainstaloval jsem aplikaci na nový Android TV Box (A95X Max S905X2) a zprovoznil ji. Tj. aplikace byla funkční a přehrávala standardně vše. Ale po restartu zařízení už Horizon nic nepřehraje a zobrazí hlášku "Video nyní nelze přehrát (412313)" ať dělám co dělám. Pomůže zase jen tovární reset zařízení a nová instalace. Horizon ale funguje znovu jen do restartu. Nějaký nápad, jak toto vyřešit, nebo aspoň co znamená tato chybová hláška?
  5. jj to me taky napadlo, ale mezi UPC zasuvkou a rozbocovacem galvanicky oddelovac mam. Proto je pro me toto zahada. Problem se navic objevil po instalaci nove graficke karty (ATI HD 5670) do PC. Drive ati X1300Pro bez problemu. No jeste udelam nejake pokusy. Je mozny, ze to tam nejak tece pres UPC modem a router, ale to uz me prijde trochu pritazene za vlasy Diky
  6. Jak tu tak ctu popis problemu s KAONem, tak me prijde, ze kazdy kus se chova jinak. Coz je zvlastni, ne? Ja jsem celkem spokojeny. Novy firmware opravil nektere chyby, takze v podstate jedine, co me trapi je obcasna hlaska "neni pristup" ktera ale tak do 20 vterin zase zmizi a program naskoci. A jeste jedna vec. Jak dlouho tvrva u vas mazani nahravek. U me je to utrpeni. Smazani jenoho poradu - cca 20 vterin. Tj. pri mazani treba 4 poradu najednou je to tak na 1,5 munuty Tuto "vlastnost" opravdu nechapu. A ted k problemu. Mam k LCD TV pripojen tento KAON a PC oboje pres HDMI. Kdyz PC zapnu na KAUNu dochazi ke snizeni kvality signalu a nekdy ke kopletnimu vypadku. Kdyz PC vypnu, nebo odpojim HDMI kabel PC, zase vse nabehne. Nemate nejaky napad, cim by to mohlo byt? Ja opravdu netusim. Diky za pripadne namety.
×
×
  • Vytvořit...