Přejít na obsah

.:george:.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli .:george:.

  • Hodnost
    Nováček
  1. Dobrý den, nejprve vám vysvětlím situaci. Jsem z Plzně a když mi zavolala dealerka UPC s výhodnou nabídkou na televizi a telefon za 100 Kč měsíčně, podepsal jsem smlouvu. 3 dny poté přijel technik, který kvůli zapojení telefonu vyměnil modem (již pár měsíců mám od UPC internet) a odešel se slovy, že do 20 minut internet půjde a telefon do 24 hodin. Toto se událo v pondělí 28. 3. 2011 kolem 14. hodiny. Dodnes mi internet nefunguje. Volal jsem pětkrát na zákaznickou linku, kde si mě přehazovali jako horký brambor, párkrát přislíbili zjištění stavu a zavolání zpět, nikdy se ale nic nestalo. Dodnes se nikdo neozval, jsem bez služeb pět dní a neochota řešit problém mě zaráží. Přitom pouze chci aby se zastavil technik a zjistil kde je problém. Komu napsat, pokud chci podat formálně stížnost? Tím že to pošlu na zákaznické centrum UPC ničeho nedocílím, přijde mi že si ze mě s prominutím dělají prdel. Každý telefonát končil zatím asi takto: "My se omlouváme ale vážně s tím nemůžeme nic dělat, ten modem pravděpodobně není u nás registrovaný a chlapi na technický toho maj asi hodně, ta registrace odeslaná je, takže bohužel budete muset počkat." Občas někdo dodal, že až zjistí nějaké informace, zavolá... Poradíte někdo prosím? Internet potřebuji ke studiju na vysoké škole a vážně už jsem bezradný, voláním evidentně nic nevyřeším... Díky
×