Jump to content

Ivo Mašek

User
  • Content Count

    977
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Ivo Mašek last won the day on October 26 2019

Ivo Mašek had the most liked content!

Community Reputation

69 Vynikající

About Ivo Mašek

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Komplet
  • Vodafone devices
    HD DVR Mediabox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Jirkov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Výměna za "cihličku" = STB Vodafone + modem (jako prémie k tomuto je to, že si poctivě natáhnete další koaxiál) Výměna za malý STB (Kaon) = STB Vodafone (jako prémie k tomuto - nic dalšího si netaháte a máte svatý pokoj) Spojení - Vodafone.cz
  2. Já už odmítám tahat další sadu kabelů !! Vše to mám za obývací stěnou a kabelů už je natahaných hafo. Tahá se to dost blbě. Nechám v tom už vykoupat technika. Mám už toho plný zuby.
  3. Mám "cihličku" a mám ji propojenou pouze koaxem z prostřední zdířky zásuvky. Žádný druhý kabel (koaxiál) nepoužívám. Tudíž si myslím, že když jakoby rozpůlíme současnou "cihličku" na dva objekty (modem + STB), tak mě stále bude postačovat ten dosavadní jeden koaxial. Tudíž nemusím tahat druhý kabel (opět koaxial).
  4. Nevím, zda jsem to dobře pochopil, ale ono to bude takto propojené: Koaxiál, který teď vede do "cihličky", se zasune nově do modemu. Z modemu do STB to povede inetovým kabelem (RJ45). Mezi STB a TV se natáhne HDMI kabel (ten, co teď vede z "cihličky" do TV). Nikoli koaxem (ostatně ten je v STB Vodafone vstupní, nikoli výstupní a je tam defacto momentálně k ničemu). VYZKOUŠENO: Vodafone TV je náhrada kabelovky, koukat můžete i na mobilu – MobilMania.cz
  5. Já si sem dovolím vložit můj skromný post, který se dotkne rozdílu mezi UPC/Vodafone a O2. Bydlím v městě, které má 25 000 obyvatel a přímo sousedí s městem, které má 60 000 obyvatel (hranice měst je ulice, kde domy nalevo jsou u nás a domy napravo té ulice jsou sousedního města). Před vánoci jsem si jel koupit nový mobil do O2 prodejny v onom větším městě. Ten "guru" (tam jsou všichni guru) ovšem začal otázkou, od koho mám TV a internet. Sice nerad (šel jsem si pro mobil) jsem se s ním pustil na to téma do řeči a on mě přesvědčoval o výhodnosti TV i inetu od O2. Chvíli jsem s ním polemizoval
  6. Tak já mám "cihličku" a jsem s ní naprosto spokojený. Oprostila se od všech porodních bolestí a opravdu funguje. Do cihličky mám natažený pouze jeden kabel (z prostřední zdířky kabelové zásuvky) a z cihličky pak HDMI do TV, inetový kabel do PC (používám, když vypadne inet od Grape SC), a syn používá WiFi na mobil. Takže po novu to budou dvě kisinky (STB + modem). Takže doteď mě stačil jeden přívodní kabel na všechno. To už asi nebude pravda, že?
  7. Tak ono je potřeba nutně počítat s takovou maličkostí, které se říká: pixely. A právě tahle maličkost velmi ovlivní vizuelní kvalitu obrazu. Opravdu hodně ovlivní.
  8. Takže když dorazí později, tak budou mít za měsíc dvojnásobnou platbu. Tu, co strašně rychle chtějí teď mimo SIPO, a pak jim dorazí ta zpožděná. Tedy jestli to chápu správně.
  9. Už hodně dlouho splatnost vždy k 20-tému dni měsíce.
  10. Reakce na Tube: Aha. Tak v tom tedy nejsem sám. Já si nechávám SIPO posílat papírově. A ještě nedošlo. Každopádně mají zajímavé "technické problémy". Kdyby jsme byli z jednoho kraje, tak bych to pochopil, ale jsme každý na opačné straně republiky. No, jsem zvědav, jak to bude pokračovat dál. Že jim to doteď nevadilo, respektivě že se s tím s*ali. ..... je docela možné, že se přestanou s*át úplně se vším.
  11. Tak je i zvláštní, že na web Moje UPC mě žádné "technické potíže" také nepřišly a žádná informace s žádostí, abych něco platil extra mimo SIPO tam také není. Ach jo. Proč zrovna já musím mít nějaký problém.
  12. Aha. Tak jestli také používáš SIPO a "technické potíže" ti nepřišli ......... tak asi budu tím pokusným králíkem. No každopádně si nejdříve počkám na výpis SIPO.
  13. Na email mě z UPC / Vodafone přišlo tohle zajímavé upozornění: Je to pro tento měsíc. Každý měsíc mě přichází tato informace (to asi i vám všem). Ovšem teď poprvé s dodatkem, že ONI mají nějaké technické problémy a JÁ je mám řešit. Vím, že Vodafone má k SIPO negativní vztah a že časem SIPO zruší a budu to platit bankovním příkazem. Že by tyhle nespecifikované "technické" důvody byly tím zrušením? Stejné info formou SMS mě přišlo, dokonce 2x za sebou, na telefon. Přišlo to i někomu dalšímu z vás., nebo jsem byl vybrán coby pokusný králík? Každopádně si nejdříve počkám
  14. Návod pro PIN kod: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/poruchy-rady-a-tipy/televize/HD-DVR-Mediabox/navody-a-nastaveni/navod-na-vypnuti-rodicovske-kontroly/
×
×
  • Create New...