Jump to content

Ivo Mašek

Uživatel
  • Content Count

    923
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Ivo Mašek last won the day on June 16

Ivo Mašek had the most liked content!

About Ivo Mašek

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 300
  • UPC telefon
    -
  • UPC televize
    TV Komplet
  • UPC datový limit na mobilu
    -
  • UPC volné minuty na mobilu
    -
  • UPC volné SMS na mobilu
    -
  • Zařízení od UPC
    HD DVR Mediabox
  • Místo odběru služeb UPC
    Jirkov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ano, tohoto programu je opravdu velká škoda. Je to defacto evropský projekt a filmy v několika jazycích. Pro ty, kteří se učí nějaký "mezinárodní" jazyk - idealní. Odstranění tohoto programu opravdu nechápu.
  2. USA: kabelovka Cablevision: 500 televizních programů (HDTV) kabelovka Comcast: 400 televizních programů (HDTV) … ovšem není HDTV jako HDTV. Obraz na pozemní ATSC (jejich DVB-T) je u některých programů lepší.
  3. Jo, to jsem měl v mailu. Mám mobil od O2 (už od dob Eurotelu). Z největší pravděpodobností přejdu k Vodafone. Chvíli si ale ještě počkám, až se to trochu ustálí. Uvidím, jak se po čase vytvoří balíčky, jak to bude s pokračováním smlouvy, kterou si každý rok obnovuji, atd., atd.
  4. Zadarmo samozřejmě nic nedostaneš (já teda v práci zadarmo nedělám). Poptávka - nabídka. Pokud o nějakou "úžasnou" nabídku nebude u zákazníků zájem, tak přijde jiná. Stačí se podívat do minulosti UPC. Také se měnily různé nabídky. Já z toho spojení strach teda nemám.
  5. Nóó ….. někdy i rok …… a není hotovo. Nedalo mě to. Musel jsem si rejpnout. A toho dotyčného (všichni víme, o koho se jedná) obdivuji - jeho svatou trpělivost.
  6. Trpělivost máš tedy svatou, to se musí nechat. Asi ti nezbude nic jiného, než zrušit internet (televizi a telefon si můžeš ponechat) a poohlédnout se po jiných poskytovatelích v Kralupech n/Vl. Napiš do google vyhledávače: internet Kralupy nad Vltavou. A uvidíš, kolik ti toho vyběhne. Výběr tam je.
  7. Strach a panika nebyla přímo mířená na vás, ale všeobecně. Stačí si pročíst celé vlákno. Když se podíváte na stránky Vodafone/Kabel Deutschland ( https://kabel.vodafone.de/ ), tak zjistíte, že se nejedná jen o udržení stávajícího stavu a nerozvoji. Oni jsou schopni jak udržovat servis i bývalých zařízení, tak samozřejmě dodávat i zařízení nová: https://zuhauseplus.vodafone.de/digital-fernsehen/kabel/tv-endgeraete/ https://zuhauseplus.vodafone.de/internet-telefon/kabel/
  8. Vodafone koupil německou Kabel Deutschland před několika lety, a dodnes obsluhuje všechny přístroje od časů Kabel Deutschland. https://kabel.vodafone.de/hilfe_und_service/downloads Takže nehrozí žádná nucená výměna, nebo nezajištěný servis. No a jinak, německá kabelovka po převzetí Vodafone nestrádá, nic se neomezuje, všechno normálně funguje, spíše lecos přibývá. Tomu strachu a panice opravdu nerozumím.
  9. Ty nadnárodní společnosti mají mnoho svých zastoupení. Jak v klasických demokratických zemích, tak i v postkomunistických zemích. Ale je zvláštní, že brečí jenom češi ( ano, mnohdy oprávněně, viz např. tarify, a tak podobně). Opravdu je to chyba v těch "matkách", anebo je to chyba u českých zástupců těch "matek" u nás. Není to tím, že češi rádi poklonkují, a v ostatních zemí si prostě dupnou a vymůžou si své? Když v jiných zemích žádný problém není. Není to k zamyšlení? Zkuste o tom přemýšlet a zamyslet se nad tím.
  10. Takže si češi vlastně vytrvale stěžují SAMI NA SEBE a mají špatné zkušenosti sami se sebou.. Ty všechny zahraniční firmy za to fakt nemůžou. Oni nemůžou za nás. Za sebe si můžeme jenom my.
  11. Já myslím, že to není jedno. Ty nadnárodní firmy fungují po celé Evropě (světě). V těch různých státech mají svá zastoupení, a vedoucími pracovníky jsou tamní občané. Ústředí jim zpravidla nekecá do toho, co tamní zástupci řeší pro tu oblast (stát). Takže němec neojebává němce, francouz neojebává francouze, ….. ale čech ojebává čecha. Krásný příklad je např. u Komerční banky. Tu vlastní francouzská obchodní banka Société Générale. Ovšem to, co si dovolují v komerční bance (až absurdní poplatky a podobně), by nebylo možné v té Francii. Takže přece nelze nadávát na onu společnost, ale je potřeba ukázat na toho, kdo nám ten život znepříjemňuje. Prostě Čech ojebává Čecha.
  12. Zástupci těch firem ze zahraničí jsou ovšem češi. Nikoli ti "zlí" ze zahraničí.
  13. Vodafone před pár lety koupil největší německou kabelovku Kabel Deutschland. ( https://kabel.vodafone.de/ ) O nějakých stížnostech a úbytku zákazníků není známo. Používají samozřejmě jiné set-top-boxy, než UPC. Ale v Čechách panuje takový hodně dlouhodobý zvyk. Už dopředu vše kritizovat a odsuzovat. Bez vlastních zkušeností, neznajících zkušenosti odjinud, a ani se nesnažit zjišťovat si, jak to jinde vlastně funguje a co tam zákazníci mají k dispozici. apropó: Vodafone plánuje převzetí další (ale malé) kabelovky v Německu. …. asi proto, že jsou špatní, neschopní, …. že? Momentálně nemám nic proti UPC. Jejich zařízení mě funguje, jak má. Nemám si nač stěžovat. ….. Dotaz pro Jirku007: Co konkrétně je u kabelového operátora Vodafone v Německu špatné. Co jim tam nefunguje, jaké s tím máš zkušenosti? Děkuji za odpověď.
  14. UPC v Rakousku převzal T-mobile (tuším v roce 2017). Teď se to jmenuje Magenta-T A "cihličku" tam mají: https://www.magenta.at/tv/tv-erleben/ …. a ještě malé info: U nás po kabelu stále UPC šíří ještě analog. V tom Rakousku byste utřeli nos. Tam to v kabelu zrušili
  15. Já teda "cihličku" mám, už nějaký čas., a opravdu si nemám nač stěžovat. Funguje jak má. A když vzpomenu na začátky, kdy "cihlička" šla poprvé k zákazníkům, a jaké velké problémy s ní byly (v tu dobu sem ji odmítal)., a srovnám postupně se současností, tak po technické stránce na ni udělali obrovský kus práce. Ani nerozumím tomu, jak někdo přede mnou tu napsal, že se zhoršila kvalita signálu, tedy obrazu. Já bych řekl, jak jde čas, tak spíše naopak. Rozhodně nehodlám utíkat k IPTV, ač ho v bytě mám natažený (odebírám ovšem pouze inet).
×
×
  • Create New...