Jump to content

Ivo Mašek

Uživatel
  • Content Count

    969
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Ivo Mašek last won the day on October 26 2019

Ivo Mašek had the most liked content!

About Ivo Mašek

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Komplet
  • Vodafone devices
    HD DVR Mediabox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Jirkov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takže když dorazí později, tak budou mít za měsíc dvojnásobnou platbu. Tu, co strašně rychle chtějí teď mimo SIPO, a pak jim dorazí ta zpožděná. Tedy jestli to chápu správně.
  2. Už hodně dlouho splatnost vždy k 20-tému dni měsíce.
  3. Reakce na Tube: Aha. Tak v tom tedy nejsem sám. Já si nechávám SIPO posílat papírově. A ještě nedošlo. Každopádně mají zajímavé "technické problémy". Kdyby jsme byli z jednoho kraje, tak bych to pochopil, ale jsme každý na opačné straně republiky. No, jsem zvědav, jak to bude pokračovat dál. Že jim to doteď nevadilo, respektivě že se s tím s*ali. ..... je docela možné, že se přestanou s*át úplně se vším.
  4. Tak je i zvláštní, že na web Moje UPC mě žádné "technické potíže" také nepřišly a žádná informace s žádostí, abych něco platil extra mimo SIPO tam také není. Ach jo. Proč zrovna já musím mít nějaký problém.
  5. Aha. Tak jestli také používáš SIPO a "technické potíže" ti nepřišli ......... tak asi budu tím pokusným králíkem. No každopádně si nejdříve počkám na výpis SIPO.
  6. Na email mě z UPC / Vodafone přišlo tohle zajímavé upozornění: Je to pro tento měsíc. Každý měsíc mě přichází tato informace (to asi i vám všem). Ovšem teď poprvé s dodatkem, že ONI mají nějaké technické problémy a JÁ je mám řešit. Vím, že Vodafone má k SIPO negativní vztah a že časem SIPO zruší a budu to platit bankovním příkazem. Že by tyhle nespecifikované "technické" důvody byly tím zrušením? Stejné info formou SMS mě přišlo, dokonce 2x za sebou, na telefon. Přišlo to i někomu dalšímu z vás., nebo jsem byl vybrán coby pokusný králík? Každopádně si nejdříve počkám
  7. Návod pro PIN kod: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/poruchy-rady-a-tipy/televize/HD-DVR-Mediabox/navody-a-nastaveni/navod-na-vypnuti-rodicovske-kontroly/
  8. Jde o to, že někdo filmotéku používá (např. já ji využívám a ač mám obě TV s možností CA pro kabel, tak CA modul nepoužívám). Někdo zase o ní zájem nemá, proto by se mu hodil pouze CA modul. Problém je v informacích. Kdo o kabelovce nic neví, nebo má jen hrubé základy o možnostech kabelovky., tak se logicky podívá na web kabelového poskytovatele. A tam je ta potíž, v které pokračuje i Vodafone CZ. Je to o to pikantnější, že ta stejná společnost pro německé zákazníky v Německu používá odlišný informační web. Tam když si klikneš na jejich kabelový portál, tak tam máš základní informaci o tom, že
  9. V Jirkově (ulice K. Marxe) je již "cihlička" funkční. Objevují se i programy, které ještě před nějakou chvílí nešly. Co se týče Kaonu, tak ten mám zatím odpojený (koax jsem přehodil rovnou do TV) . Teď se v tom už vrtat nebudu.
  10. Tak "cihlička" najela OK, Ovšem jdou jen některé programy. Ten korejský prcek (ani po vypnutí ze sítě a znovu zapnutí) nejde., respektive mě vítají a pak to skočí do nabídky výběru. TV nereaguje (nejdou ani programy, co jdou na "cihličce"). Hodiny na tom korejském prckovi jsou šílené rozhozené. Myslím, že chlapci na ústředně už propotili několik košilí. …. na televizi dneska zapomeňte (a možná i na zítra). Jestli před tím výpadkem proudu došlo k velkému přepětí, tak ………..
  11. Vodafone v Německu má na to zřejmě jiný názor. Viz můj příspěvek výše.
  12. V zahraničí (a u Vodafone Deutschland také) se zahraniční balíčky používají a nejsou zrovna malé: Výběr u kolegů za kopečkama: https://zuhauseplus.vodafone.de/digital-fernsehen/tv-sender/ …. dobrou noc … a nehádejte se tady
  13. Ten rozbočovač je k mání i u nás: https://www.antena.cz/rozbocovac-na-4-tv-teleste-3dss4-7-5db-bez-napajeni-p79548/
  14. Tak ono to je tak: Buď bude český zástupce svým nadřízeným v centrále Vodafone hlásit, jak pomalu, ale jistě mizí zákazníci Vodafone., a nebo zdejší pobočka "něco" udělá, a bude pak hlásit přibývající zákazníky. A pro nás zákazníky je to ještě jednodušší. To se vypíše takový formulář a jde se jinam. Co se týče internetu, tak snad v každém, i malém městečku, existuje konkurence. Já jsem původně zamýšlel, že z O2 přejdu k Vodafone, a budu mít kompletní službu u jedné firmy. nabízelo se to jako logický úsudek. No ale jak pozoruji, tak u O2 ještě setrvám (a docela možná, že na stálo, když
  15. 40 stránek různých tarifů mě dovede spolehlivě odradit. 😃.
×
×
  • Create New...