Přejít na obsah

Ivo Mašek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    963
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Vítězné dny

    8

Ivo Mašek naposledy vyhrál 26. října 2019

Ivo Mašek má nejvíce líbivý obsah

O uživateli Ivo Mašek

  • Hodnost
    Člen

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 300
  • Vodafone telefon
    -
  • Vodafone televize
    TV Komplet
  • Vodafone datový limit na mobilu
    -
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    -
  • Vodafone zařízení
    HD DVR Mediabox
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Jirkov

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Ivo Mašek

    PIN kód

    Návod pro PIN kod: https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/poruchy-rady-a-tipy/televize/HD-DVR-Mediabox/navody-a-nastaveni/navod-na-vypnuti-rodicovske-kontroly/
  2. Ivo Mašek

    Péče o zařízení

    Jde o to, že někdo filmotéku používá (např. já ji využívám a ač mám obě TV s možností CA pro kabel, tak CA modul nepoužívám). Někdo zase o ní zájem nemá, proto by se mu hodil pouze CA modul. Problém je v informacích. Kdo o kabelovce nic neví, nebo má jen hrubé základy o možnostech kabelovky., tak se logicky podívá na web kabelového poskytovatele. A tam je ta potíž, v které pokračuje i Vodafone CZ. Je to o to pikantnější, že ta stejná společnost pro německé zákazníky v Německu používá odlišný informační web. Tam když si klikneš na jejich kabelový portál, tak tam máš základní informaci o tom, že můžeš používat dva set-top-boxy a nebo CA modul. Když klikneš na náš webový portál, tak se dozvíš, že momentálně pro zákazníky UPC je k dispozici jeden set-top-box ..... a tečka. Je velká škoda, že již nenabízí "cihličku". Mám ji, jsem spokojen, ušetřím další "bednu" (modem), a mám tam televizi, internet (2x výstup po kabelu a WiFi) a telefon (který nepoužívám). Pokud bude "cihlička" šlapat, nehodlám se ji jen tak snadno vzdát. No a o CA modulu ......... no to musíš hodně pátrat a hledat, aby si zjistil, že to existuje a že to nabízí. (CA modul je jak Top Secret). No a kdo je neznalý o kabelovce, tak samozřejmě pátrat nebude a vezme to jediné, co je na informačním portálu nabízeno. Na ukázku přikládám obrázek z informačního portálu německé kabelovky, která je pod stejnou firmou, jako u nás, tedy Vodafone:
  3. Ivo Mašek

    Výpadek signálu

    V Jirkově (ulice K. Marxe) je již "cihlička" funkční. Objevují se i programy, které ještě před nějakou chvílí nešly. Co se týče Kaonu, tak ten mám zatím odpojený (koax jsem přehodil rovnou do TV) . Teď se v tom už vrtat nebudu.
  4. Ivo Mašek

    Výpadek signálu

    Tak "cihlička" najela OK, Ovšem jdou jen některé programy. Ten korejský prcek (ani po vypnutí ze sítě a znovu zapnutí) nejde., respektive mě vítají a pak to skočí do nabídky výběru. TV nereaguje (nejdou ani programy, co jdou na "cihličce"). Hodiny na tom korejském prckovi jsou šílené rozhozené. Myslím, že chlapci na ústředně už propotili několik košilí. …. na televizi dneska zapomeňte (a možná i na zítra). Jestli před tím výpadkem proudu došlo k velkému přepětí, tak ………..
  5. Vodafone v Německu má na to zřejmě jiný názor. Viz můj příspěvek výše.
  6. V zahraničí (a u Vodafone Deutschland také) se zahraniční balíčky používají a nejsou zrovna malé: Výběr u kolegů za kopečkama: https://zuhauseplus.vodafone.de/digital-fernsehen/tv-sender/ …. dobrou noc … a nehádejte se tady
  7. Ten rozbočovač je k mání i u nás: https://www.antena.cz/rozbocovac-na-4-tv-teleste-3dss4-7-5db-bez-napajeni-p79548/
  8. Tak ono to je tak: Buď bude český zástupce svým nadřízeným v centrále Vodafone hlásit, jak pomalu, ale jistě mizí zákazníci Vodafone., a nebo zdejší pobočka "něco" udělá, a bude pak hlásit přibývající zákazníky. A pro nás zákazníky je to ještě jednodušší. To se vypíše takový formulář a jde se jinam. Co se týče internetu, tak snad v každém, i malém městečku, existuje konkurence. Já jsem původně zamýšlel, že z O2 přejdu k Vodafone, a budu mít kompletní službu u jedné firmy. nabízelo se to jako logický úsudek. No ale jak pozoruji, tak u O2 ještě setrvám (a docela možná, že na stálo, když sleduji ty legrace). Já totiž nejsem u O2 nijak vázaný, mám od nich pouze číslo. Já telefon moc nepoužívám, takže si sám jednou za půl roku (někdy za rok) kupuji "částku" na volání. Nemám žádné závazky. Nejsem si jistý, jestli tohle je vůbec u Vodafone možné. Nebýt vázaný. Internet od nich mám (pevnou linku). To jsem dostal k "cihličce". Ta má dva kabelové výstupy, a když občas zahapruje můj poskytovatel (GRAPE), u kterého jsem od roku 1998, tak pouze přepojím kabely u PC (vyndám kabel od Grape a zasunu kabel od Vodafone). Wi-Fi (UPC/Vodafone) používá můj syn. Je v Praze a hodí se mu to tam. Používá velmi často. Jsem zvědavý, jestli v tom "rozjezdu" rušení dobrých věcí (které u sousedů za hranicemi fungují, což je avizováno i v tom článku) budou pokračovat. Např., že zruší retenční slevy., tu používám několik let (mám komplet všechny TV a radia + pevný Inet) a každý rok mě to prodlužují. Pokud v tom rozjezdu zruší i tohle, tak holt pak vypíšu ten formulář a přejdu s TV pod GRAPE, od nich zatím beru jen internet. Oni provozují už řadu let IPTV. A protože jsem u GRAPE (dříve NERO) jako jeden z prvních (od roku 1998), tak mám zajištěnu věrnostní slevu. Takže ono to vlastně není o nás, ale je to o firmě Vodafone. Co vlastně chtějí. Jestli chtějí expandovat, a nebo škrtat jména zákazníků, kteří se rozhodli již nebýt jejich zákazníky.
  9. 40 stránek různých tarifů mě dovede spolehlivě odradit. 😃.
  10. A to nevadí. Na "cihličce" mám inet, mám WiFi, mám přes ní celou nabídku TV, mám přes ní filmový archiv, … a televizi nemám 4K. Není kam spěchat
  11. Tak jsem mrknul na stránky Vodafone a tu jejich TV a ten jejich STB. Není to špatný (řekl bych že dokonce dost dobrý). Budu potřebovat jejich modem (používám "cihličku"). ….. a protože už jsem starší pán, který už má nějaké ty životní zkušenosti …. a ta jedna mě říká: chlape, nespěchej, nebuď zbrklý jako když ti bylo 20, …. a počkej, co a jak bude po 1.4.2020. Však ono ti nic neuteče. Takže já si počkám, až bude jeden web (Vodafone), kde to hoši nějak sesumírují dohromady a něco z toho vyleze.
  12. Ano. Ten poplatek se přesně jmenuje: Úhrada poště za zaslání dokladu. A je to oněch 13.- Kč.
  13. Mám věrnostní, které se automaticky prodlužuje. Do schránky mě každý měsíc chodí SIPO, a UPC (stále pod názvem UPC) tam ve výpisu stržené částky mám. Takže prašule přes SIPO dostali. Také jsem zvyklý na SIPO, neb ho mám od úplného začátku a mám tam vše. Vyjma internetu, který mám ovšem od jiného poskytovatele (od UPC ovšem také)., ten si platím bankovním převodem, který je automatický.
  14. No, nevím, jestli je to primárně kvůli znepříjemnění odchodu jinam., ale v mém případě (věrnostní slevu jsem nežádal, byla mě nabídnuta od UPC kdysi) to má výhodu v tom, že když bych si spočítal normální cenu služeb a zařízení, které díky oné slevě mám, tak bych to odmítl platit (tedy bych to vše neměl), neb by to přesáhlo rozpočtovou rozvahu, kterou jsem ochoten akceptovat. Takže já jsem rád za věrnostní slevu Věrnostní sleva se dává na 1 rok a je možno ji po roce prodloužit, nebo zrušit. Rok je, myslím, přijatelná doba pro to, aby si zákazník měl čas uvědomit, jestli chce pryč od UPC/Vodafone, jestli se bude stěhovat jinam, a tak podobně.
  15. Díky za info. Takže by to mělo býti v pohodě.
×
×
  • Vytvořit...