Jump to content

Ivo Mašek

User
  • Posts

    994
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Ivo Mašek last won the day on April 17

Ivo Mašek had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Place of subscription of Vodafone services
    Jirkov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ivo Mašek's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

73

Reputation

  1. Televize, ani internet zatím špatný není. Musel jsem sice resetovat oba přístroje, teď to zatím (úmyslně píšu "zatím") funguje OK. Problém (a snad i neřešitelný) je s přihlášením na Můj Vodafone. Už jsem dostal dotaz na mobil, takže po mé odpovědi to snad budou nějak řešit., dále jsem dostal odpověď na email z "poradime@vodafone.com" (tam jsem jim včera psal), že se tím technici budou zabývat. Pro mě je nepochopitelné, že tak primitivní věc, jako poslat správné údaje (přihlašovací jméno a heslo) tam neumí a mají s tím problém. Já samozřejmě nechci opakovat dotaz, ale jenom se primitivně přihlásit. Takže i ta kolonka s opakováním dotazu je postavená na hlavu. jak jsem už psal - jsem z toho rozmrzelý a mám stále větší nedobrý pocit. A to ještě nevím, jaké přihlašovací údaje mě čekají v sekci Můj Vodafone (jestli tedy budu patřit mezi ty vyvolené, co tam smějí nahlédnout). Mě tam hlavně bude zajímat financování služby, jakým způsobem, atd. Protože doposud nikdo z Vodafone jednoduše, nahlas, zřetelně a uchopitelně nesdělil, zda u zákazníků exUPC bude možno pokračovat v platbě přes SIPO, nebo si to budeme muset převekslovat. A to se dozvíme jen a pouze v sekci Můj Vodafone. Pokud se tam dostanem, pochopitelně. A kdo se tam nedostane, dozví se kulový a po čase mu budou chodit nedoplatky a možná i penále za nezaplacené služby. Co pak bude následovat, je myslím jasný. Ač nerad bych k tomu sáhnul.
  2. Původně jsem se ho na to chtěl zeptat. Ale pak jsem mávl rukou, protože na tahle dohadování jsem už starej, nemám na to náladu (následovalo by stejně mnoho výmluv) a svých starostí mám dost. Ono stačí, když tu pod jeho vedením dochází ke spojování postů, které spolu defacto nesouvisí. Viz: "Výměna zařízení HD DVR Mediabox za Vodafone TV". Taky nad tím mávám rukou - ztráta času. Co se týká toho nového přihlášení, tak jsem samozřejmě zvyklý se automaticky přihlásit, ani jsem nemusel nic vyplňovat. Mám to uložený v paměti. Upozornění nikde žádné, tak mě chvilku trvalo, co autor momentálně zamýšlel. ...... neřeším to.
  3. Ráno moudřejšího večera. Naštvaný jsem ale tak nějak stále. ..... tenhle týden mám volno pouze 2 dny (včerejšek, který jsem skejsnul v bytě., a dnešek, který bude nemlich to samý). Dělám 12-ti hodinové směny a navíc mě čeká jedna noční šichta navíc. Tento týden je prostě bomba. A venku je azůro. Ten termín do konce července je špatný už od začátku. Konec měl nastat buď na konci června, nebo na konci listopadu. Červenec a srpen jsou měsíce dovolených. ohromná spousta lidí má zaplacené zájezdy z minulé sezony, kdy pomalu nesměli ani za hranice okresu. Rozhodně nebudou letos rušit "dva roky" zaplacenou dovolenou kvůli výměně boxu. A v prosinci mají lidi úplně jiný starosti a fofr, než aby se zabývali nějakým boxem. Tohle tady vedení Vodafone vůbec nevystihlo. Té "cihličky" se budu loučit velice těžko. Zpočátku box, který lezl na nervy, ale postupně vychytáním much super zařízení. Stálo to mnohé velké úsilí, aby z toho boxu udělali plně funkční mašinku. Nemůžu o té "cihličce" říci jediné křivé slovo. Tohodle boxu je opravdu velká škoda. Kaon B3001 a "cihlička" - super mašinky. Takže od půl dvanácté jedu na nový STB Vodafone a modem Compal. Vyjuchanej z toho tedy nejsem. Občas se na TV nezobrazí nějaký tv kanál (je to různé, je to všehochuť)., po reset STB je to pak v pořádku. Ovšem resetovat STB takto - to asi není řešení. Zlatá "cihlička", absolutně bez problémů. Takže nastal ne pokrok, ale úpadek. Dále údaje, které jsem dostal na mobil (SMS), kterých je požehnaně (až si začínám myslet, že centrála sídlí v pokladně ČNB), jsou zvláštní. Jméno i heslo na "Můj Vodafone" je špatné - to mě hlásí po snaze se přihlásit. Mnohokrát obnovené heslo - momentálně je chyba, zopakujte to. To bych ovšem mohl do aleluja. Ovšem do "Moje exUPC" se v pohodě přihlásím a ač již nemám zapojenu "cihličku", tam se jede stále po staru a zapojenou jí mám. Napsal jsem na poradime@vodafone.com a uvidíme, co z toho bude. Takže místo radosti - velké rozpaky. Spojovat posty, které nedávají smysl - to je taky majštryk.
  4. Chtěl jsem se přihlásit do diskuzního fóra. Zadal jsem jméno a heslo, tak, jako už X let předtím a naposledy včera. Zvýraznilo se pole se jménem a upozornění, že v emailové adrese chybí zavináč. Moje jméno ovšem není emailová adresa. Tudíž jsem jako neregistrovaný (ta možnost tu stále je) napsal příspěvek o nemožnosti se i přes dlouholetou registraci zde se zde přihlásit. S tím, že se post objeví až bůhví kdy, tedy po schválení nějakým modem. Dal jsem odeslat. V ten moment to po mě chtělo, abych se zaregistroval (???!!) To jsem, jako člověk, který chce napsat jednorázový příspěvek, protože je zde normálně řadu let registrovaný, odmítl. Dostal jsem dvě možnosti: Smazat příspěvek, nebo pokračovat v registraci. ..... tohle jsem fakt nepobral. Takže jsem se nově registroval pod jménem Churchill (to prosím někdo smažte - bylo to stejně houby platné) Slambe, ty jsi asi už definitivně zešílel. Jinak si tahle extempore neumím vysvětlit. Jeden francouz v polovině 20-tých let pronesl památnou větu: Zařízení, které funguje, se neopravuje.
  5. V jiném tematu jsem nedávno psal, že se mě to poslední dobou začíná nelíbit. Ten Vodafone a jejich organizace práce, obzvláště, když jim čas dupe na paty. V pátek mě volali z Vodafone, že v pondělí (dnes) mezi 14:00 a 16:00 hod., přijede technik a provede výměnu nového STB a modem za stávající zlatou "cihličku". Nu což, souhlasil jsem a zařídil si to. V poledne jsem odpojil "cihličku", připravil kabeláž, připravil prostor a jal jsem se čekat na ten zázrak. A tak čas běžel a v 15:15 hod. mě nějaká paní z Vodafone volala, že nikdo nepřijede (nemohla ve 14:00 hod., je potřeba zákazníka trochu podusit), že Vodafone má opět nějakou poruchu. Co tady čtu na foru, tak tolik poruch nebylo za UPC a už vůbec ne za Karnevalu. Furt nějaká porucha. Tak jsem paní vysvětlil, že nejsem nezaměstnaný, ani nejsem akcionář, ani majitel firmy., ale že chodím do práce a u nás se holubník netoleruje. Že tento týden mám dost nabušený, protože mě mimo mé šichty ještě čeká noční přesčas. Týden jak vyšitej. A že pak máme generální výpad (tam žádné volno nepřichází v úvahu) a pak přichází čas dovolených. Takže možná budu mít čas až tak v říjnu, listopadu. Na to mě paní odpověděla, že do začátku srpna musí být migrace dokončena. Takže ten čas jim opravdu dupe na paty, ale tam jako by se nechumelilo a zákazník je asi něco jako šachová figurka, s kterou pohnou, jak se jim to časově bude hodit, né té figurce. Takže jsem "cihličku" zapojil nazpátek a hle - vše funguje. Ale prý porucha. Možná v Praze, tady daleko od Prahy nic a předpokládám, že technici najmutí Vodafonem sem nejezdí z Prahy, ale jsou zdejší. Takže jsme se domluvili na zítra mezi 10:00 - 11:00 hod. Pokud bude zase nějaká porucha (a nebo rybník - je vedro, kdo by jezdil po sídlišti), tak prostě už žádný termín nebude. U Vodafone si musí uvědomit, že nejsme figurky na jejich zavolání a že domluva je férová a plní se !! Někdo tady nedávno měl podobný problém. Akorát obráceně. Zákazník chrlil termíny a technikovi se to nelíbilo - i když jim čas dupe na paty. Pokud zase zítra bude porucha (rybník), nebo pro změnu zase covid (to už tu dlouho nebylo), tak to operátorce típnu a prostě nic. Ať se starají a uvědomí si, že tu jsou pro nás, ne my pro ně. Protože můj čas také není zadarmo.
  6. Jo, jo. To je ta stránka. (už jsem jim poslal email, na Vodafone) Pak mě zaujala ještě jedna věc. když se odhlašuji, tak na horní liště mám možnost: "moje exUPC" a na pravé straně lišty je "Přejít na web Vodafone". Na "moje exUPC" to nejde. Odkaz je neklikací. Jde se pouze odhlásit na "Přejít na web Vodafone". Když mě to tam přenese, tak je tam info pouze pro lidi, co mají nějakou službu od Vodafone. Jenomže já od nich nemám vůbec, ale vůbec nic! Ani telefon, ani STB, ani modem, ..... prostě nic. Pro mě, jakožto majitele "cihličky" a malého Kaonu, tam není vůbec nic. Od UPC / Vodafone jsem pouze dostal 25. dubna email, že se mám připravit na výměnu cihličky za Vodafone STB a jejich modem. Dne 26. května mě přišla ta stejná zpráva (dalo by se říci - 2. knižní vydání). očekávám, že kolem 20. června mě přijde 3. knižní vydání. A čuju, že to takhle bude až do prosince. Mě je to fuk. Ten frmol, co najednou budou mít (a já třeba v jejich termíny nebudu mít čas) je jenom jejich boj. Začíná se mě to nelíbit. Předpokládám, že ta možnost na horní liště (moje exUPC) by měl být odkaz na stále fungující web UPC. Kde se řeší "cihlička" a vše, co se týká lidí, co mají zařízení od UPC, nikoli od Vodafone. No vida. Už to šlape. Kdo a kde udělal renonc a čekal, až se dotyčný (tedy já) ozve., to se asi nikdy nedozvím. Tu poslední větu jsem napsal až dnes po osmé hodině. To spojování postů po tak dlouhé době, které navíc klame tím, že chybu spravili po "hodině" - to je taky výkon. Každopádně je tímto nesmyslným spojováním postů, mezi nimiž je mnoho hodin prodlevy, je také znemožněna oprava postu.
  7. Chtěl jsem se přihlásit do nového "moje exUPC". Napsal jsem jméno a heslo (tak jako obvykle) a vyběhla informace že je to špatně. Tak jsem kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje" Chtěli po mě příjmení a nové heslo. A email, kam to poslat. Poslali mě email, kde chtěli potvrzení. Hurá, přihlásil jsem se. Odhlásil jsem se a schválně jsem se zkusil opět přihlásit. A co myslíte? Kulový !!!! Opět špatné přihlašovací údaje. Tudíž jsem opět kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje"., opět proběhlo kolečko a já se z emailu přes potvrzení přihlásil. No samozřejmě jsem to zkusil znovu. odhlásit a znovu přihlásit. A co myslíte? Opět kulový !!! Takže další kolečko přes email. Proboha, co tam na Vodafone sedí za tupce?? Co to je za nýmanda, který neovládá svojí práci ??! Proč tam takový nýmand je? Takže se tedy budu holt přihlašovat vždy přes kliknutí na "Zapomenuté přihlašovací údaje" a přes poslaný email. Neskutečný!
  8. Ze stránky iDnes: "" O plánované změně informoval Vodafone prostřednictvím e-mailu všechny zákazníky, kteří stále využívají služeb původního UPC. Jako odůvodnění tohoto kroku uvedl, že důležité informace o službách zákazníci najdou nově na webu operátora. "" Já jsem tedy žádný email nedostal, a nebýt zprávy zde, nebo ve veřejném zpravodajském webu, tak doteď o tom nemám tucha. Dnes mě pouze přišel opakovaný (a to doslova) email, že mě za několik týdnů přijdou vyměnit mojí milovanou a bezproblémovou "cihličku". Úplně stejnou zprávu jsem dostal před několika týdny. Odhaduji, že stejnou zprávu mě každých několik týdnů budou posílat opakovaně .... a šup, bude tu prosinec. 😄 Tak je to jejich boj, že.
  9. Minulý týden mě přišel email, že se chystají na výměnu zařízení. Cihlička půjde pryč (což je škoda) a místo jednoho "kusu nábytku" dostanu dva "kusy nábytku". Mám prý čekat na další email. ... Dnes dorazil další email. Je tam nový platební výměr (který se liší o nějakých 50 haléřů), kde mě už píší, že budu platit za nový prémiový Vodafone set-top-box. Že ho ještě nemám? Koho to zajímá ........
  10. ... ne že by mě to nějak extra rajcovalo.... https://www.lupa.cz/clanky/gigabitove-pripojeni-od-vodafonu-rychlosti-a-zkusenosti-s-novym-routerem/
  11. Ano, ta lidově čínská televize opravdu cenzurovaná je. To máte pravdu.
  12. CAWI: hojně využívanou metodou pro sběr dat v oblasti průzkumu trhu je CAWI. Computer Assisted Web Interwiewing čili dotazování v prostředí. S firmou Vodafone to fakt nemá nic společného.
  13. Strategická spolupráce to asi nebude. Bude to asi trvdý prodej všeho: ""Státem ovládaná energetická skupina ČEZ má zájem o koupi třetí největší firmy na tuzemském telekomunikačním trhu - operátora Vodafone, kterého dosud vlastní stejnojmenná globální korporace. Informovaly o tom Hospodářské noviny. Za operátora by ČEZ mohl podle odhadu deníku zaplatit nižší desítky miliard korun. O ceně obě strany zatím jednají, rozhodnout by se mělo do léta."" ČEZ chce koupit operátora Vodafone. Jasno by mělo být do léta - Aktuálně.cz (aktualne.cz)
  14. "Tuhle věc" (jak to někdo pojmenoval), tedy STB Vodafone, používá Vodafone v Německu asi druhým rokem (nahrazuje tím mnoho nesourodých STB z časů Kabel Deutschland. A ona "ta věc" tam normálně funguje. Takže kde je u nás zakopaný pes - čert ví.
×
×
  • Create New...