Jump to content

technik

User
  • Content Count

    889
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

technik last won the day on January 31

technik had the most liked content!

Community Reputation

125 Vynikající

About technik

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Jiná služba
  • Vodafone devices
    nic
  • Place of subscription of Vodafone services
    UPC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pokud to budeme brát podle rozlišení: SD v DVBT2 nevysílá - oproti HD DVBT2 cca 6 sec HD v DVBT (exUPC) oproti HD v DVBT2 - cca 3 sec (v obou případech je to dáno transkódovacím zařízením) HD v DVBC oproti DVBT2 - cca 1 sec (zde je to v "režii ČT, protože je výrobcem streamu)
  2. Třeba chce penkie tu mezinárodní verzi bez tenisu
  3. To je tak, když jsou nějaká data uložena nebo běží přes velká datacentra ... https://www.root.cz/zpravicky/ovh-datacentrum-vyhorelo-zrejme-kvuli-vadne-ups/
  4. myslím, že by nebyla jednoduchá implamentace do stávajicího systému (bude končit, nutnost placené spolupráce s LGI ..) a jelikož je nový VF system je spravován také korporátně (stejně jak to bylo u UPC) a ostatní země nepožadují ..., dostupnost dat pouze u malého početu programů ... přesto zkusí předat dál, ale osobně si myslím, že naděje na implementaci není velká ...
  5. Dobrý den, podle obrázků to vypadá, že máte do STB připojený internet, ale v EPG nejsou vidět příznaky pro Replay, které by měly být. Zkoušel jste STB vypnout z napájení?
  6. Nemám ten STB doma, tak to mám zprostředkovaně. Nemám ale důvod nevěřit tomu tvrzení
  7. U toho HBO záleží na jaký film jte koukal, např teď u Bonda fungují v live tři různé zvuky (česky, anglicky a maďarsky) a oboje titulky (české i anglické). Pokud si tento film pustíte zpětně, titulky si nemůžete pustit. Bohužel "systém" Horizont nepočítal s pouštěním titulků u REPLAY a videotéce. Proč tomu tak je nelze říci, globální vývoj s tím prostě nepočítal a nebylo to z toho důvodu, že by to UPC nechtělo ...
  8. Co u Filmbox family a Filmbox Extra HD, tam to nezlobí?
  9. Tak já bych k tomu taky trochu napsal. Myslím si, že by člověk měl vědět proč potřebuje poslat tu reautorizaci (a párování) z webu. A né jen bezmyšlenkovitě mačkat tlačítko formuláře .. Můj doporučený postup: 1. Co přestalo fungovat: a) všechny programy HD (mimo programů ČT)? b) fungují alespoň "základní" HD kanály (vše Nova, Prima, Barrandov) c) nejde "náhodná" kombinace programů (společné kritérium stejný MUX, stejný balíček) 2. Pokud mi nejdou nějaké programy, podívám se do stavu předplatného, zda odpovídá stav předplatného v minulém a stávajícím obd
  10. No nevím, proč to tiskový mluvčí nevzdal již minulý týden. Možná se ještě s TV ZAK snažili domluvit ...
  11. Už není v nabídce 9 dní a toto je první "informace", že nevysílá. Takže asi velká sledovanost ...
  12. Je to problém u Primy. Bohužel to musí opravit oni, ale to nechtejí ... update: Jen na obranu, stejné časy pořadů jsou i v DVB-T2 (od ČRa) i na webu iPrima.cz (kde tedy asi bude problém? 😇)
  13. Pokud mají aktivní službu videotéky tak modem stejně mají i bez internetu, Pokud videotéku nemají a nepoužívají, STB se vyměňovat třeba nebude, není potřeba
×
×
  • Create New...