Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Miloš

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Miloš

  • Hodnost
    Nováček
  1. Prosím nutně o radu ohledně routeru.

    Já také nevím zda nebude vadný router. Ale je fakt, že když jsou oba počítače narovno na modem tak oba (internet) funguje bez problému. Když je dám přes router tak to zpomalení to je pořád načítám, přenáším apod. Stránka se zobrazí až po delší době. nebo se mne stane, že obrázky jsou na sobě resp. přes sebe až poto po chvílí se zobrazí normálně. Te´d jsem koukal na stav té sítě a píše to toto : Local Area Conection. připojení pomocí protokolu IPv4 :internet připojení pomocí protokolu IPv6-omezeno stav sítě v pořádku. Fakt nevím čím to je.
  2. prosím nutně o radu ohledně routeru, Vzhledem k tomu, že jsem si pořídil domů ještě jeden počítač a router. ten mi zapojoval známej který to dělá běžně a předpokládám, že zapojení je dobré.Měl bych na Vás dotaz zda když si koupím router zda musím kontakotovat poskytovatele služby, abych to rozchodil.Já když připojím oba počítače na router tak mám intrenet strašně zpomalený(pomalu nabíhají stránky), když dám oba napřímo tak běží v pohodě. Proto se ptám zda musím informovat poskytovatele o koupi routeru(zda něco nemusí nastavit na síti), nebo zda nemusím. Děkuji za každou radu.
  3. ČT 2 bez zvuku

    Poraďte alespoň, kde se u toho krámu Handan 5OOO vypíná AC3 zvuk. Já prolezl celé menu a nikde to nemůžu najít.
  4. Mám tenhle problém.Všechny programy jedou normálně pouze u ČT 2 mi nejde zvuk. Jak něco zmáčknu na dálce tak zamrzne STB. Všechny programy fungují normálně. nevíte někdo čím by to mohlo být a poslední dotaz, kde se vypíná u toho krámu Handan 5OOO AC3 zvuk. Díky za každou radu.
  5. Tak tu máme listopad a v digitální programové nabídce stále samé rezervy.Tomu se opravdu říká "boj o zákazníka". Již si ani nevzpomínám, kdy přidali něco nového.Koukám, že jsou nějací zakonzervovaní.
  6. Nerad zakládám nové vlákno, ale jaksi mě to nedá. Internet : Konkurence zvedá rychlost a to docela dost. UPC stále mlčí, odezva prakticky žádná,na co čekají, až co nejvíce zákazníků přejde ke konkurenci? Digitální kabelová televize :Balíčky pořád stejné(za stejnou cenu), přidání nových programů jako šafránů. Nechtělo by to už konečně přehodnotit programovou skladbu a cenu jednotlivých balíčků?
  7. Kde v současné době zjistím objem přenesených dat.Dříve jsem zašel na UPC-Správa účtu a zde kliknul na internet a viděl jsem kolik jsem přenesl dat. To to zrušili nebo co?
  8. Výpadek Příbram

    Tak sem dávám odpověď z klientského servisu upc .Naivně jsem si myslel, že dostanu nějakou fundovanou odpověď : Pokud dojde k vykopání a následnému odcizení kabelu, tak ihned zasíláme techniky, aby daný problém vyřešili. Za výpadky se omlouváme. Nádherná odpověď. Ani náznak toho jak budou daný problém řešit. Že k tomu dochází pravidelně tak jednou za 14 dní je asi nezajímá. Schválně ještě uvidíme odpovědi od ostatních.
  9. Výpadek Příbram

    Původně jsem chtěl založit samostatné téma Funkčnost či nefunkčnost objednaných služeb v Příbrami, ale prozatím snad postačí, když to napíši sem. Dnešního dne opět výpadek všeho v Příbrami od ranních hodin.Takže výpadky za poslední dva měsíce bychom už nespočítali na prstech jedné ruky.Za dob Karnevalu jsme v lokalitě Příbram o výpadku internetu, nebo televize téměř nevěděli. Ovšem teď je realita taková, že každých 14 dní minimálně jeden výpadek všeho a to v řádu hodin a někdy i dní. Dnes už mne toto naštvalo a proto jsem se obrátil na UPC s dvěmi základními otázkamy : 1-Jak hodlají celou věc řešit ? 2- Proč není zde vybudováno náhradní řešení trasy přenosu internetu a digitální televize. Dále by to asi chtělo je více popohánět, aby začali konečně celou věc řešit.Jinak platíme díky výpadkům pouze částečnou funkčnost objednaných a placených služeb.
  10. Te´d jsem si měřil rychlost připojení /tarif Light/ a naměřil jsem download 4011. Taky Vám to takhle lítá nebo to je u upc normální jev.
  11. Mám televizi Thomson/Black Diva/, vzadu dva scarty(jeden volný), grafickou kartu Asus N7600 GS S (Svideo-výstup). Potřebuji propojit PC a televizy. Vzdálenost obou přístrojů cca 3 m. Chtěl jsem to řešit redukcí S video na Euroscart následně kabel s-videoxsvideo, audio kabelem na jedné straně 2xRCA konektor a na straně PC jack (3,5) a v neposlední řadě rozdvojka jack ke zvukové kartě(abych mohl připojit reproduktory a audio kabel od televize aby šel zvuk). Teď jsem našel tenhle kabel : http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=37866 a chci se zeptat zda by to mohlo fungovat. Moc se v připojování nevyznám tak uvítám jakoukoli radu, případně i postup. Jde mi především o sledování filmů s PC na televizi. Díky.
  12. Netušíte někdo kdy to půjde?
  13. Nove kanaly v digitalni nabidce

    Tomus napsal: Na UPC nejsou dementi, pokud tak konaji, tak k tomu maji duvod, ktery pro bezneho uzivatele nemusi byt zrejmy. Ale je. Peníze až na prvním místě.
  14. Nove kanaly v digitalni nabidce

    Je pravda, že zlatej dobrej karneval byl vždycky při zařazování nových programů poněkud pružnější než současné upc.Takže snad se do podzimu dočkáme(teda někteří z nás).Údajně oba nové axn jenom k nabídce supreme bez možnosti dokoupení. Já tedy osobně kvůli tomu na tuto nabídku nepřejdu.A že levá ruka v upc neví co dělá pravá je jasné z vyjádření "kompetentních pracovníků". Nejdříve uvedou, že tyto programy(axn) budou pouze k nabídce supreme a pak mi pracovnice z klientského centra sdělí, že dosud není rozhodnuto do jaké nabídky budou zařazeny a prý se dočkáme na jaře.Jedním slovem bych to označil - diletantství.
  15. prosím o pomoc

    Díky a lock.
×