Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

MichalW

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli MichalW

  • Hodnost
    Nováček
  1. Složenky

    tomus: Ne, nejhorší možnost je, zhledem k proměnlivé ceně pravidelného poplatku, trvalák
  2. Složenky

    Povolit firmě, která není dodnes schopna vystavovat správně faktury inkaso??? To je snad nějaká pr**l! To co mi před lety provedli súčtem mi občas budí v noci dodnes. A případě problémů JEN KC, žádná adresa, žádný kontakt na zodpovědnou osobu... Jediná cesta byl právník a doporučené dopisy s doručenkou. A SIPO? Dnes??? Ten přežitek z dob budování socialismu?
  3. Chybné vyúčtování

    Pánové, vyčkejme na výsledek mého probíhajícího řízení. Jinak, ta faktura je špatně, o tom žádná. Jak píše JirkaH, jsou tam 2 položky a výsledná cena bez haléřů. Na druhou stranu, smluvní cena je 494,11. Takže podle mé 20leté zkušenosti v peněžnictví, pokud chtějí při bezhotovostní platbě i ty haléře, musí mí dvě varianty faktur. Pro platbu složenkou a pro ostatní. Stejně jako máte jinou účtenku v obchodě při platbě kartou. Nuž, vyčkejme.
  4. Chybné vyúčtování

    Ale ovšem,že je to chyba.Dostávám fakturu na 494Kč.Nikoli na 494,11.Tudíž je trvalák na 494 rovný. Nějaký klientský účet je mi ukradený. Mám smlouvu na dodávání služeb za konkrétní cenu. Tu platím. Jakýkoli další požadavek je protiprávní.
  5. Chybné vyúčtování

    Volal jsem na KC, tam pracovnice nebyla schopna niceho, sdelila mi, ze ona s tim nic delat nebude a at si dam pisemnou reklamaci. A kdyz jsem ji rekl, at s tim, ku***, neco dela, opacila, ze to tedy posle na reklamacni a navrhne aby mi ukoncili smlouvu, ze jsem byl na ni sprosty. Tak jsem jak blb zaplatil za telefon, nic nevyridil, nakonec byl ten spatnej ja a stejne psal přiblblý kontaktní formulář. Apropo, u faktur moznost "reklamace" není . Zlatý časy, když to byl Karneval a šlo za nimi dojet pár stanic tramvaji a vše vyřešit s kompetentní osobou a prakticky hned.
  6. Od ledna 2011 má UPC chybné vyúčtování (internetu). Jde o to, že na vyúčtování je několik částí. Dvakrát vlastní vyúčtování, kde vám účtují cenu v celých korunách. Na první stránce je ještě modrý obdélník s názvem Stav mého účtu. Tam ovšem uvádí jako stav ke konci předchozího období včetně haléřů. Přičtou co vám účtují, odečtou co jste zaplatili a zaokrouhlí na celé koruny, což je částka Celkem k úhradě. A zde je jádro pudla. V mém případě měsíční cena činí 494,11 včetně DPH. Po haléřovém zaokrouhlení mi účtují 494Kč. Ale na klienském účtu se ta částka "Ke konci předchozího období" navyšuje každý měsíc o 11 haléřů. Ani se nenadějete a dlužíte korunu. Se všemy možnými důsledky. Jste dlužník, ač jste do posledního haléře platil. Nechápu, jak si může tak velká firma dovolit takovou zásadní botu v účetním systému.
  7. Platby

    Mě od pohlcení Karnevalu neikasovali ani jednou současně ve správný termín a současně správné výši. Nejsem úvěrující banka, takže ani jedno inkaso se jim nepovedlo provést. Dovolat na KC se nelze, telefony mají tajná čísla, mail taktéž utajený, místo adresy většinou uvádí jen P.O.Box. Na WWW formulář odpovídají obyčejné operátorky, naprosto zmateně a totální blbosti. Televizi jsem již vypověděl, na net hledám nejvhodnější alternativu. Zatím vrchol je v lednové faktuře účtovaná zdražená TV namísto vrácení přeplatku za dobu od ukončení smluvního vztahu do konce měsíce. Pro neustálý naprostý bordel v účetnictví a opakované pokusy se neoprávněně obohatit na můj úkor,zvažuji udání na Finanční úřad, PČR a ČTÚ.
  8. A k čemu, když požaduje přihlášení???
  9. Když je hotline nedobytná

    Chování UPC je opravdu nehorázné a v rozporu s dobrými mravy. Jejich neschopnost v účetní oblasti zavání až pokusem zákazníka podvést. Nestačí jen nadávat. Buď zrušte smluvní vztah a vyměnte je za seriózního partnera, nebo ČOI, SOS, ČTÚ, Nova, ČT, Blesk...A pokud vůči vám porušují zákon-žaloba.
  10. Nepřetržitý download

    Uz je to vyresne. Jinak s UPC je mozno jednat pouze doporucenymi dopisy a pres advokaty a media. Samozrejme-nikdo mi nemuze donutit ani ke zkousce zdarma.Doporucuji zalovat.
  11. Nepřetržitý download

    To by byla dobrá zpráva. Mohu, prosím, vědět, odkud tato informace pochází?
  12. Nepřetržitý download

    To dmnc: Když vyloučíme HW poruchu, tak obyčejný šlendrián. Režijní provoz má být minimální a ve všech testovaných sítích tomu tak bylo. Pokud je třeba špatně nastavená nejaká cache,nebo cokoli jiného a sít generuje nadstandardní množství paketů, není v řádném stavu. To Alpyn: Já podle příspěvků naopak pochopil, že někteří mají, nekteří nemají. Nemám ve zvyku nechat si chcát na nohu a nevzdám se reklamace jen proto,že vím že prodejce se ze ji všech sil snaží ztížit. Nervy nebudou třeba . Reklamaci jsem odeslal faxem, pošlu asi ještě jednu poštou na doručenku a po vypršení lhůty podám podnět na ČOI. Kdyby to udělal každý,Karneval by jednal jinak. Za podporu ovšem dík:-)!
  13. No to tedy nemůže!Pochop,že nemají síť v řádném stavu.Dnes to jen zbytečně zatěžuje síť (počítadlo bych řekl,že opravili).Zítra ale můžou způsobit škodu.A porušují smlouvu!
  14. Nepřetržitý download

    Děláš si srandu???Když si dám tarif bez limitu tak se správně nastaví nebo opraví síťové prvky Karnevalu?Asi Ti nedošlo,co vlastně řeším.Já nemám problém!Používám Internet od r.94,je to pro mne komunikační a informační prostředek,takže mi technicky žádné limity neomezují.Stačil by i 1G.Ale Karneval má problém,vlastně dva.Jednak,že bombarduje klienta nesmyslnými daty a za druhé,že to jeho dohledové centrum to neodhalí a neopraví.V naší firemní WAN je jakýkoli nadstandardní provoz samozřejmě zachycen, detekováno konkrétní síťové zařízení a následně proveden adekvátní zásah.Oni prostě nemají síť v řádném stavu!
  15. Nepřetržitý download

    I když není jasné,na kterou reklamaci reagují,z mé strany to rozhodně v pořádku neni. Hanbou bych se propadl, starej správce sítí a udělám takovou botu,ale...Já měl v IPTrafu filtrované ARP pakety ! Takže tu od začátku kecám, že v mém případě to nejsou. Až když jsem dnes zkusil CommView a Ethereal,bylo jasno. Takže jsem neskutečným způsobem bombardován ARP. S kolegou tomusem si dovolím nesouhlasit,těch ARP si nelze nevšímat.Jak správně podotýká pi.em,je to nedílná součást komunikace,avšak v normálu s prakticky zanedbatelným provozem.4ili se ztotožňuji s JirkaH,že to není std stav.Ba zajdu ještě dál a domnívám se,že Karneval porušuje smluvní podmínky,neboť nemá síṫ v řádném stavu.Kolegové systémáci-síťaři by za takovýto stav byli citelně postiženi. Nemám v úmyslu se s něčím takovým smiřovat,nýbrž se svých práv domáhat.
×