Přejít na obsah

Johny321

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Johny321

  • Hodnost
    Nováček
  1. Taky mám od včerejška Kaon vyměněnej - vypadával signál na HDMI. Dostal jsem "novej" repas. Tak doufám, že budu mít tentokrát štěstí...
  2. Hlášku Není signál mi televize zobrazuje velmi často, vlastně od pořízení Kaonu. Zkoušel jsem novej kabel HDMI, všechny možný nastavení, přeinstalace, nový firmware. Nakonec jsem připojil jiný televizor a pořád to stejné - po nějaké době Není signál. Dle info od technika se tyto potíže nejčastěji objevují u TV zn. LG a Philips. A já bohužel (?) mám Philips. I když by to nemělo mít vliv, nastavil jsme na Kaonu výstup TV 4:3 a již druhý den se hláška nezobrazuje... Vím, že 2 dny není žádná relevantní doba, ale před tím mě výpadky postihovaly každý den. Budu doufat, jinak Kaon pude z domu...
  3. Johny321

    Kaon KCF-B3001 HD PVR

    No právě. Telku jsem kupoval taky novou v prosinci. Uvidím, jak dnes dopadne firmware, pak už mi zbývá jen SCART. Tak snad zjistím, v čem je problém. Ještě mě napadá síla signálu - ta se podle mýho oka pohybuje v rozmezí 60-75%.
  4. Johny321

    Kaon KCF-B3001 HD PVR

    Takže výněna kabelu nepomohla . Nainstaloval jsem aktuální verzi firmware 11.11.00.04 a budu doufat v zázrak...
  5. Johny321

    Kaon KCF-B3001 HD PVR

    Mám Kaon od prosince a cca 14 dní řeším problém s výpadky signálu. Kaon je připojený přes original HDMI kabel do FULL HD televize a několikrát denné řeším hlášku - není videosignál. Zvuk při tom jde. Už jsem několikrát přinstaloval jak PVR tak i TV, připojil jiný (no-name HDMI) kabel a pořád to stejné - po jisté době není videosignál. Pomůže restart TV, nebo vytažení a opětovné připojení HDMI kabelu. Dřív to nebylo tak časté, teď už i např. 5x během hodiny. Dnes jsem si objednal nějakej dražší HDMI kabel s jakousi certifikací, tak zkusím ještě ten. Nemáte někdo stejný problém? Poraďte prosím!
×