Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

MartinS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli MartinS

  • Hodnost
    Nováček
  1. Jen tak pro zajímavost..

    Dragokazov: mno tak to je taky slusny... jinak mě dnes došla odpověď: Tímto bychom Vás chtěli informovat, že dle Všeobecných podmínek, které jsou součástí Smlouvy o poskytnutí telekomunikačních služeb je klient povinen hradit v daném termínu za využívané služby. Z Vaší strany došlo neuhrazním plateb k porušení uzavřené Smlouvy. Z tohoto důvodu jsou služby po úhradě nedoplatku a opětovném zapojení účtovány za standardní cenud le platného Ceníku služeb. Na dané služby Vám nyní nemůžeme nabídnout zvýhodněné akce. jinymi slovy: 8 let bez problémů?? nezajem - před pul rokem jsi jednou omylem nezaplatil, tak ted ikdyž si to hned zaplatil máš smulu... opravdu kvalitní služby
  2. Jen tak pro zajímavost..

    ríkal jsme ji, že to v tom případ budu muset s nimi ukončit, zda s tím opravdu nic neudělá, řekla, že ne.. do formuláře jsem to popsal a napsal jsem ať mi zkusí udělat poslední nabídku..tak uvidím, ale slečna byla striktní..
  3. Zdravím na fóru, nedá mi to abych se nepodělil o svůj TRAGICKÝ zážitek s UPC. Jsem jejich zákazníkem cca 8 let, poctivě platím každý měsíc převodem, s kvalitou jsem smířen, prostě vcelku spokojený zákazník . Letos v lednu jsem si jako X jiných zákazníku domluvil, ba skoro vybrečel slevu z dosavadních cca 1500,- za mesíc na cca 950,-kc, byl jsem rád, že to proběhlo změna po 8mi letech vcelku vítaná, to že mi to nenabídli sami jako trvalému zákazníkovu, ale musel jsem vyhrožovat odchodem, je smutné, no ale je to UPC. Změna i sleva se promítla do reálu a mé nadšení bylo vcelku oprávněné. V půlce března jeden příjemný den sedím u PC, pracuji a najednou mi přijde SMS od UPC, že mě z důvodu neplacení okamžitě odpojují ..volám na info linku a zjišťuji, že jsem prý udajně někdy v červnu 2008 jednu úhradu neprovedl. Ptám se slečny, proč jsem o tom nebyl informován, vždyť na mne mají telefonní i mailový kontakt, protože bych to ihned uhradil. Slečna mi sdělila, že na každé faktuře je kdesi malým písmem napsáno, že mám něco uhradit navíc. Beru fakturu do ruky a zběžně projíždím sumu a reaguji, že bohužel jejich faktury jsou od přechodu od KARNEVALU k UPC velmi nepřehledné, protože mi vždy posílají na faktuře už i částku na další měsíc, přestože platit mám pouze aktuální měsíc, kdysi jsem to s infolinkou řešil a bylo mi řečeno, že to tak generuje systém a že si toho nemám všímat a platit pouze aktuální měsíc. Díky tomuto zmatku se cenou na FA vždy platím pouze aktuální částku a zbytek neřeším a rozhodně nebyla částka navýšena o další měsíční úhradu. Přes to jsem slečně řekl, že to beru a částku jsem ihned uhradil a nabízel jsem slečně, že ji pošlu i doklad o platbě, ale at mě nedopoují, že potřebuji internet k práci. Slečna řekla, že to dělá automat a že s tím nic neudělá, ale že zadává abych byl ihned zase připojen. Nakonec se žádné odpojení fyzicky nekonalo, tak jsem byl rád, že to takhle dopadlo. Včera mi přišla faktura a byla na ní částka né 950,- né 1500,- jak jsem platitl před tím, ale 1850,- opět volám na infolinku co to má znamenat a slečna mi řekla, že jsem byl v březnu odpojen a přišel jsem o veškeré balíčky a výhody .. odpověděl jsem, že jsem fyzicky odpojen nebyl a částku jsem ihned uhradil, na to mi řekla, že to vidí, že mam vše uhrazené a v pořádku, ale že s tím nic neudělá. Lapám po dechu a říkám ji co s tím můžeme dělat, že takovou částku jsem nikdy za stejné služby neplatit a platit to nehodlám, zda mi může vrátit zpět mé domluvené balíčky, na což mi řekla, že to v žádném případě není možné ..nechávám si to ještě jednou zopakovat, pokládám telefon a otvírám formulář pro ukončení služeb od UPC, který vyplňuji a odesílám. Aneb jak si UPC drží své stálé zákazníky, jak má propracovanou komunikaci s nimi a jak se snimi snaží řešit nedopatření.. Chápu , že je to kolos pro, který jsem jedna položka z milionu a překousl jse to Xkrat, když mi nejel internet nebo když byla kvalita připojení pod psa...ale dělat ze sebe jitrnicu nenechám. tak to byl muj příběh s UPC pro pobavení v těchto jarních svátcích.. Martin
  4. PING ! :(

    Už jsem to tady četl, ale nějak bez výsledku. Protože mi to laguje ve hrách tak si měřím čas od času PING a vydím, že se tam opakuje vždy po kratším čase hodnota kolem 150ms.... je to na reklamaci? respektive jsou s tím vubec něco schopni udělat??? nebo se na ně rovnou vykašlat a jít na ADSL ...což teda po 2letech placení cca 1100,- za NET a po jejich "upgradu" a změně systému přidělování IP je opravdu skvělé :(
  5. Předem chci říci, že do doby změny přidělování IP jsem byl spokojeným zákazníkem, který si "chrochtal" jak u VoIP tak u příležitostného stahování tak i u hraní her, které jeli naprosto skvěle, celou dobu si platím veřejnou IP. Po změne přidělování IP na dynamickou pozoruji při hraní hry NHL07 lagování nebo alespoň mírné trhání, které postupně přerůstá v lagování. provedl jsem několik věcí, které měli vést k diagnostice problému a následné odtstranění: -kompletní reinstal PC -vypojení switche a přímé napojení do modemu motorola -vypnutí SW FW -s podporou na karnevalu, jsme provedli 24h měření kvality připojení a nic nenašli -já jsem cca 5h provedl pomocí SW EasyPing testování pingu na seznam.cz a výsledek byl- průměr cca 16ms, ztráta paketů 0,06% (všechny tyto hodnoty vypadají dobře) Musím upozornit, že zhoršené připojení pozoruji s hráči se, kterými jsem před tím hrál naprosto bezproblému a v pohodě. Pokud jsem si před změnou řekl "8 z 10ti připojení jede skvěle" tak nyní si říkám "9 z 10ti připojení jede špatně" Zkoušel jsem před hrou ping na protihráče a opět jsem nepozoroval žádné vyšší hodnoty, které by mohly být přičinou lagování. Může se tohle zdát jako prkotina, ale docela jsem si na NHL zvykl a byl jsem ochoten platit těch cca 1100,- měsíčně (už asi 2roky), nyní jsem mírně rozčarován, protože všud se to tváží skvělě, ale výsledek je špatný. Domnívám se, že důvodem jejich změny přidělování IP je nějaká výraznější HW změna, která sice asi řeší nárust počtu zákazníků, ale co se týče kvality, tak je to s velkým otazníkem. Prosím o radu co s tím? P.S. chtěl bych jen doplnit jednu poznámku: přestože mi během této změny tvrdli, že nemohu mít starou veřejnou IP, tak když jsem prováděl registraci MAC adresy, tak jsem zjistil, že mám na výběr ze dvou veřejných IP (novou a kupodivu i tu starou).Paradoxem však je, že přestože jsem provedl registraci na tu "starou" IP (pod tou novou mi to jelo špatně - ikdyž myslím, že to na to nemá vliv), tak po vypnutí modemu po nutné době jsem sice dostal jinou veřejnou IP, ale není to ani jedna z těch, které mám dle seznamu mít.
×